BEG airport status
Novi paket avionike za Mi-17

Novi paket avionike za Mi-17

BEOGRAD – Kompanija ’’Ruski helikopteri’’ saopštila je juče da je zajedno sa firmom KRET (Koncern ’’Radioelektronska tehnologija’’) započela ispitivanja helikoptera Mi-171A2 opremljenog paketom avionike KBO-17.

 
 
unnamed
 
 
Testovi lebdenja biće sprovedeni u Moskvi, u Fabrici helikoptera Milj gde se nalazi i Nacionalni Centar za konstruisanje helikoptera. Prvi test model helikoptera Mi-171A2 sa avionikom KBO-17 prikazan je na aviosalonu MAKS avgusta 2013. godine.

Avioniku KBO-17 razvio je Kontrukcioni biro za proizvodnju instrumenata iz Uljanovska a koji je deo koncerna KRET. Ova avionika omogućuje bezbednu upotrebu vazduhoplova, danju i noću, u složenim meteo-uslovima. Za dodatnu bezbednost u letenju Mi-171A2 je opremljen i GPS/GLONASS satelitskim sistemom, mogućnošću mapiranja, navigacijskim sistemom VOR/ILS, tu su zatim meteorološke informacije i sistemi za automatsko uzbunjivanje na različite prepreke (dalekovodi, repetitori, drveće itd.).
 
1unnamed
 
Helikopter je takođe opremljen sa tzv. ’’staklenim kokpitom’’ koji čini pet višenamenskih LCD pokazivača koji prikazuju sve važne informacije u svim režimima leta i tako omogućuju posadi da u potpunosti ocene operativne i navigacijske mogućnosti helikoptera. Mi-171A2 ima ugrađen i sistem za održavanje što znači da može da leti i bez in-flight inženjera, smanjujući broj posade na dva ali to ne utiče na bezbednost vazduhoplova. KBO-17 sistem može biti i unapređen primenom sistema KOC-17 za dnevno-noćno letenje.

Trenutno se u programu Mi-171A2 ispituju dva helikoptera, jedan je leteća laboratorija na bazi serijski proizvedenog Mi-8/17 a drugi helikopter predstavlja prvi prototip Mi-171A2. Rad na drugom prototipu je u toku u fabrici helikoptera Milj, Moskva. Dodatno se konstruišu dva zmaja za statička i resursna testiranja. Kompanija ’’Ruski helikopteri’’ očekuje da će do kraja 2015. godine biti završeno sertifikovanje Mi-171A2.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Kad bi ovo ugradili na dva nova ruska helikoptera sto kupujemo to bi bio pun pogodak, ali cisto sumljam :(

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj