BEG airport status
Lufthansa predstavila inovacije u cilju daljeg širenja i rasta grupe

Lufthansa predstavila inovacije u cilju daljeg širenja i rasta grupe

BEOGRAD – Deutche Lufthansa AG predstavila je pre nekoliko dana širok spektar aktivnosti koje bi trebalo da doprinesu jačanju pozicije grupe u uslovima  konstantnog rasta globalnog tržišta. Ove aktivnosti obuhvatiće pre svega nove platforme i proizvode na evropskim i interkontinentalnim letovima, čvršću saradnju sa kompanijom Air China, unapređenje kvaliteta i inovacije.

 

"Fanhansa" kampanja bila je posvećena Svetskom prvenstvu u fudbalu. Pobedinčka ekipa je trofej donela u Nemačku
„Fanhansa“ kampanja bila je posvećena Svetskom prvenstvu u fudbalu. Pobedinčka ekipa je trofej donela u Nemačku

 
Predsednik UO i generalni direktor Deutche Lufthansa AG, Karsten Spor, objasnio je da je globalno tržište za vazdušni saobraćaj u konstantnom rastu i da na njegovim dinamičnim i na cenu osetljivim segmentima, trenutne platforme kompanije omogućavaju iskorišćavanje potencijala rasta u ograničenoj meri. Zbog toga će kompanija u narednom periodu raditi na iznalaženju mogućnosti za iskorišćavanaje novih oblasti rasta kao i na kreativnom i inovativnom usavršavanju proizvoda i usluga. Očekuje se da bi do 2020. godine ukupan rast prihoda grupacije od novih biznisa, platformi i uslužnih delatnosti trebalo da poraste sa 30% na 40%.

– Ne želimo da budemo vođeni promenama u avijaciji, želimo da mi budemo njihovi nosioci. Da bismo to postigli potrebno je preduzeti velike i hrabre korake. U prošlosti grupacija Lufthansa često je postavljala standarde u našem sektoru i ne vidim zašto to ne bi moglo da bude tako i u budućnosti. Imamo jaku bazu i sve uslove za to: našu grupaciju čine diversifikovani i jaki brendovi, lojalni klijenti i visoko stručan kadar. Naš trenutni program daje nam mogućnost da se menjamo i mi to želimo da iskoristimo u cilju stvaranja stabilne budućnosti za našu kompaniju. – istakao je u svom nedavnom izlaganju Spor.

Kompanija je definisala sedam oblasti delovanja ne samo na tržištu, već i u pogledu strukture i procesa koji bi trebalo da omoguće sveobuhvatniju i plodonosniju upotrebu ključnih snaga i resursa. Prioritet se daje novim konceptima rasta kao i ključnim pitanjima u oblastima inovacija i kvaliteta uz poboljšanje konkuretnosti i smanjenje troškova koji ostaju primarni ciljevi.

Stoga, Lufthansa planira da oformi nove platforme sa veoma konkuretnom strukturom troškova u cilju ostvarivanja maksimalne koristi od rasta koji se beleži u avioindustriji. Na taj način će trenutni multi-brend sistem, sa habovima u Frankfurtu, Minhenu, Cirihu, Beču i Briselu, biti upotpunjen novim „Wings“ multi-platforma konceptom. Ona će se bazirati na konceptu Germanwingsa, biće posebno usklađena sa tržištima koja beleže visoku stopu rasta. Ovaj koncept treba da omogući skladno upravljanje svim operacijama na evropskom nivou. Do proleća 2015. godine predviđa se da bi low cost podružnica Germanwings mogla da preuzme sve evropske letove Lufthanse iz svih nemačkih gradova osim glavnih habova u Frankfurtu i Minhenu. Germanwings-ova flota biće uvećena za dodatnih 60 aviona.

Sa Eurowingsom kao polaznom platformom, Lufthansa će nastojati da razvije konkurentan proizvod na kontinentalnim letovima. Kako bi se postigla troškovna konkurentnost, predviđena je zamena letelica Bombardier CRJ avionima većeg kapaciteta iz Airbus-ove porodice A320. Eurowings će u svojoj floti imati 23 aviona A320 a njegovo pokretanje predviđeno je za proleće 2015. Prva operativna baza Eurowingsa van granica Nemačke biće u Bazelu, u Švajcarskoj, u kojoj će biti stacionirano između dva i četiri aviona.

Predviđa se i stvaranje novog brenda za dugolinijski saobraćaj u okviru koncepta Wings koji će biti namnjen price-sensitive kategoriji putnika, odnosno kategoriji osetljivoj na cenu. Trenutno se razmatra više opcija, među kojima je pokretanje operacija u vidu partnerstva. Razgovori na ovu temu sa Turksih Airlinesom su u poodmakloj fazi. Novi long-haul brend mogao bi da poleti početkom naredne godine a flotu bi činili avioni Boeing 767 i Airbus A330.

U Lufthansi ističu da bi izgradnja novog long-haul brenda mogla biti zasnovana na već postojećem SunExpressu. U krajnjoj liniji, ukoliko ne dođe do saradnje sa Turkishom, pokretanje samostalnog i nezavisnog brenda ostaje kao opcija. Dugolinijska podružnica opsluživala bi destinacije poput Sejšela, Mauricijusa i Maldiva kao i sekundarne kineske gradove poput Čengdua iz baza u Minhenu, Dizeldorfu ili Kelnu.

Osim toga, radi se na pronalaženju adekvatnog modela za korišćenje devet letelica tipa Airbus A340. Napominje se da bi one mogle biti korišćene na novim rutama ali i onima koje rizikuju ukidanje. U kojoj meri će novi formati i ideje biti razvijene na duži rok zavisiće isključivo od njihove profitabilnosti i tržišnog uspeha.

Zimski red letenja 2014/2015 predviđa smanjenje ASK (available seat kilometers) kapaciteta za oko 50% u poređenju sa prvobitnim planovima, što će rezultirati povlačenjem pet letelica sa evropskih i tri sa interkontitnentalnih linija. Kapaciteti Lufthansa Cargo će takođe biti smanjeni ove zime povlačenjem dva aviona MD11.

Osim velikih koraka u core biznisu, radi se i na konstantnom razvoju partnerstava sa drugim aviokompanijama. U prilog tome govori upravo zaključeno partnerstvo sa kompanijom Air China (inače partnerom u Star Allianceu) koje će potencirati što bliskiju saradnju dva prevoznika kako na polju poboljšanja proizvoda tako i na polju koje se tiču MRO usluga. Red letenja dve kompanije će biti bolje usklađen što će omogućiti ostvarivanje maksimalnih rezultata i njihovu podelu između druge i četvrte ekonomije sveta.

Lufthansa već ima veoma blisku saradnju sa kanadskim prevoznikom Air Canada i američkim United Airlinesom na transatlantskim letovima kao i sa japanskim All Nippon Airwaysom na letovima iz Nemačke ka Japanu.

Značajna sredstva biće uložena i u razvoj uslužnih delatnosti. Planom su predviđene investicije Luftnansa Tehnike i LSG Sky Chefs u sopstveni biznis sa fokusom na Aziju i Ameriku. Takođe, LSG Sky Chefs planira širenje na tržišta van vazduhoplovnog, pre svega na železničko. Frequent flyer program Miles & More takođe će biti unapređen i to na ne baš uobičajen način – postoji ideja o okretanju ka less frequent flyer putnicima i uvođenju novih opcija za lakše i brže sakupljanje milja.

Lufthansa planira da na nivou grupacije, do 2020. godine, investira 500 miliona evra. Na taj način, kako se ističe u kompaniji, ne žele da postanu samo prevoznik sa pet zvezdica na zapadnoj hemisferi, već žele da imaju poziciju lidera u kvalitetu i inovacijima u svim segmentima poslovanja. Uprkos planiranim investicijama, grupa Lufthansa predviđa da će ostvariti operativni profit između 1 i 1,3 milijarde evra za tekuću godinu.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Besposadni kargo helikopteri kao smisleniji koncepti od eVTOL-ova: Proizvođač iz Kine novi igrač na tržištu

    Bravo. Odavno pričam i da su PR DC i drugi morali da razvijaju komercijalne kargo dronove. Treba i vojsci i civilima a tržište mastodontsko. Gde je roba tu su čiste pare.

    06. Nov 2025.Pogledaj

    Perki na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

    @Stojko Vade iz depoa i drugi... Ameri vadili B-52, "voze" ih unuci prvih pilota... I jos ga ne povlace. Ali sve predlozene modernizacije G4 su sve bile razumne i G4M i G4MD pa i neka kasnije predlozena laka modernizacija. Greota za taj avion. Posebno sto su i sve modernizacije bile dovedene skoro do kraja. G4M…

    05. Nov 2025.Pogledaj

    Stojko na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

    Pala je na pamet modernizacija Orla, to mu dodje na isto. Ali nikome sem Srba nije pala na pamet modernizacija Orla iz muzejskog depoa.

    05. Nov 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

    Hocu da kazem da U.S (Tramp) nece nista platiti. Platice Evropljani jer je naoruzavanje Ukrajnae razlog za „force majeure clause“

    05. Nov 2025.Pogledaj