BEG airport status
Air Panonija iz Osijeka nabavila novu sanitetsku opremu za svoj King Air

Air Panonija iz Osijeka nabavila novu sanitetsku opremu za svoj King Air

BEOGRAD – Osposobljavanjem svog King Aira C90 Lifeport sistemom za prevoz pacijenata kompanija Air Panonija iz Osijeka obogatila je regionalnu vazduhoplovnu Medavac ponudu.

 
 

King Air C90 sada opremljen i za Medavac ulogu.
Air Panonijin King Air C90 sada opremljen i za Medavac ulogu.

Kompanija Air Panonija iz Osijeka primila je prošle nedelje Lifeport Medavac kit koji se sastoji iz poluautomatskog sistema i nosila za prevoz pacijenata koji će biti instaliran u King Airu C90. Po njihovim rečima, kupovina Lifeport portabl kita kojim su svoj King Air pretvorili u novog Medavac igrača u regionu deo je plana iskorišćavanja potencijala za ovu vrstu ponude:

– Plan kompanije sa novim avionom je pokrivanje velike geografske praznine u sanitetskom prevozu pacijenata avionom od Rumunske do Austrijske granice. Ukoliko pogledate, lokacija matične baze Osijek je idealna za brz odaziv u slučaju poziva za urgentni let i prevoz organa ili bolesnika. U razmacima od pola sata do 45 minuta naš avion može biti u Dubrovniku, Budimpešti, Beogradu, Sarajevu, Zagrebu, Zadru ili Ljubljani. Populacijski ovo okruženje broji preko 4 miliona stanovnika te je uloga ovakvog aviona u ovom segmentu neophodna. Uzmemo li u obzir i veliki broj gastarbajtera osiguranih putem svojih matičnih osiguranja u Švajcarskoj, Francuskoj, Nemačkoj i Austriji koji gravitiraju svojim putovanjima putem autoputa prema Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Turskoj, te broj nesreća koje se događaju svakodnevno, smatramo kako je zaista bilo neophodno ponuditi opremu i avion za potrebe prevoza bolesnika do svojih matičnih osiguravajućih bolnica i države. – rekli su za Tango Six u Air Panoniji.
 
slika 10 
 
slika 13
 
slika 19
 

Porodična operacija

 
Vlasnik Air Panonije je porodica Vlašić. Oni su svoju prvu vazduhoplovnu operaciju Air Tractor d.o.o. (koja je i danas operater 11 aviona) osnovali 1993. godine.

Ova kompanija je maintenance i CAMO (Continuing Airworthiness Maintenance Organization) organizacija. Servisiranje aviona se obavlja u celoj bivšoj Jugoslaviji i zemljama Evropske unije. Trenutno ovlašćenje svoje maintenance organizacije proširili su i za sve aneks II avione pa su i svoj EASA 145 certifikat proširili za sve jednomotorne i dvomotorne avione svih konstrukcija do 5.700 kg, uključujući i overhaul creva. Pored toga održavaju i turboprop avione King Air C90 i Cheyenne I, II i III.

Dugogodišnji rad porodice rezultirao je i kupovinom aviona Beechcraft King Air C90 za potrebe poslovnog čartera a od nedavno i opcije za prevoz bolesnika. Pored matične kompanije ova porodica je 2009. godine osnovala i pilotsku akademiju „Pannonia Pilot school“ sa sedištem u Sloveniji i Hrvatskoj. Matični aerodrom za obuku je aerodrom Osijek u Hrvatskoj. Poseduju EASA ATO (Approved Training Organization) sertifikat uz koji imaju i sertifikat za jezičku sposobnost pilota na engleskom jeziku i važeći sertifikat simulatora letanja FSTD.

U semptembru očekuju dobijanje EASA AOC-a (Air Operations Certificate). Pored ovog projekta porodica Vlašić investira i u otvaranje EASA part 147 organizacije na aerodromu Cerklje u Sloveniji. Tu se planira izvođenje obuke mehaničara za B2 ,B1.1, B 1.2, B1.3, B 1.4 i type ratinga za King Air seriju, Cessne Ciation i DHC-4 Twin Otter letelice.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Ma ovaj region vapi za helikopterskom air ambulance uslugom. To je mnogo adekvatnije za ovaj deo evrope.

Odgovori
za

Vojinovicu sta ti glumis?Sta ima lose u komentarima koji su istiniti ali nisu po tvojoj volji i s kojim pravom vrsis cenzuru ?Predstavljas se kao nezavisan a koketiras sa svima!Jel istina da Pannonia nema djaka-jeste!Jel istina da je Pegaz jedini svoj avion za skolovanje poslao u lisice-jeste!I sta je sporno!?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

tegljacmeta na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

@Multi Boy Lele al si se izlupetao. Domet Mistrala je do 8km. Do visine 6km.

03. Nov 2024.Pogledaj

Realni na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

Svaka je ko Njegoševa samo jedna digresija vezano za odbranu Beograda,premalo je 22000 vojnika.Pitanje je da li je dovoljan i celokupan PVO VS samo za BG.

03. Nov 2024.Pogledaj

Pavle na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

multivitamin pa koliki bi bio domet da se ispuca sa tvog omiljenog orla, i još u propinjanju ? pa mogao bi i neki satelit da skine....papir trpi sve, a ovo svakoga....

03. Nov 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

@ Darko Ne gledam ja te podatke. Uzmi maksimalnu brzinu, period rada motora pa izračunaj. Dobar žalac zar ne. Znao sam jednog što je tražio od mene da mu ga posudim. A kad ga se stavi na avion, to je ola,la.

03. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Prva javna potvrda: Mistrali 3+ u jedinicima Kopnene vojske

>> DA SE OPERATERI NA RADARIMA NAUCE NA ODRAZE RAZNIH VRSTA DRONOVA Da se nauce na odraze??? A da se ti malo apdejtujes, mislim ostao si negde u 80tim godinama, nema prijatelju vise analognih odraza na katodnim cevima, ako radar nesto uhvati imas neki simbol na monitoru i to je to...

03. Nov 2024.Pogledaj