BEG airport status
Inostrana kompanija traži vazduhoplovne inženjere i tehničare za posao u Srbiji

Inostrana kompanija traži vazduhoplovne inženjere i tehničare za posao u Srbiji

BEOGRAD – Poznata multinacionalna kompanija iz avioindustrije otvara kancelariju u Beogradu i u saradnji sa lokalnim partnerom, kompanijom Trizma, vrši selekciju budućih članova tima.

 
 
commercial-aircraft-engines-720x397
 
 
Uz stručnjake za IT, administrativne i ekonomske poslove Kompanija planira da u skorijem roku zaposli i određeni broj vazduhoplovnih inženjera i tehničara.

U prvom talasu zapošljavanja, Trizma je za potrebe Kompanije objavila oglas za poziciju „Engine Shop Technical Support“ (više od jednog izvršioca) sa sledećim opisom poslova:

  • Creating and maintaining quality standards and operationally compliant work instructions for the maintenance of aircraft engines
  • Creating and maintaining task lists (i.e. work-instructions) in an effective and quality-oriented manner
  • Ensuring and monitoring compliance aspects of the daily work
  • Compliance with internal and external regulatory requirements with respect to creating work instructions
  • Evaluating process on efficiencies
  • Methodical support to the Engine Services Engineering team when creating orders and modification
  • Technical advice to the engine shop

Potrebne kvalifikacije sadrže odlično znanje englskog jezika, poznavanje FAA/EASA regulative i završen fakultet (vazduhoplovni smer) ili srednja škola uz dodatno radno iskustvo. Poželjno je da kandidati imaju oko 5 godina radnog iskustva u vazduhoplovnoj industriji, po mogućstvu u održavanju motora.

Izabrani kandidati će u izvršenju poslova svakodnevno sarađivati sa HQ Kompanije, tako da je potrebno da imaju odličnu sposobnost komunikacije. Kao prvi izvršioci unutar vazduhoplovne struke, izabrani kandidati će imati znatan uticaj na brzinu razvoja kancelarije u Beogradu jer će njihov uspeh predstavljati mernu jedinicu za dalji rast. To nosi veliku odgovornost, ali i predstavlja veliki potencijal za napredovanje.

Kompanija je prepoznata u svetu kao poželjan poslodavac koji nudi konkurentna primanja, investira u obuku zaposlenih i nudi potencijal za napredovanje.

Više informacija o konkursu možete pronaći ovde.

Zainteresovani za poziciju svoj CV mogu poslati na e-mail: aerospace@trizma.com
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Lepo je posle dugo vremena pročitati ovakvu vest. Srpska vazduhoplovna industrija dugi niz godina ne nudi nova radna mesta, naročito ne za mlade ljude koji nisu politički povezani. Nadam se da će nam izabrani kandidati osvetlati obraz i da će neimenovana kompanija imati dosta uspeha u Srbiji.

Odgovori
va

Da li se zna koja je "multinacionalna kompanija iz avioindustrije " u pitanju i koliko ima treba ljudi?

Odgovori
Kr

Šta piše u opisu posla, šta će tačno raditi inženjer ili tehničar. Priznaju li vojne diplome?

Odgovori
С

Заиста фантастична вест! У ствари, боља вест од овога и није могла да осване!

Пуно среће свим правим (НЕполитичким, НЕпартијским, НЕрођачким, НЕпобратимским, НЕпокафанским, НЕнепотистичким, НЕ….) кандидатима, и нека струка и квалификације истих буду једино (и пресудно) мерило.

И наравно, кад' ми не знамо (не желимо!), онда нека наше најбоље селектују они који на истима знају да направе одличан профит и успешан пословни развој……

Odgovori
dj

Da imamo pravog ministra odbrane, ovakav i jos siri konkurs, trebalo bi da objavi i Ministarstvo odbrane, ako ima plan da opstane vojno vazduhoplovstvo kao vid Vojske Srbije.
Pod paravanom stednje, sahranjuju kadrovsku bazu koja je najvaznija za opstanak i razvoj vojnog vazduhoplovstva.
Ovako nas ministar predano radi na pravljenju "jatagan vojske" od Vojske Srbije.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj