BEG airport status
Air Serbia zakupila Darwinov Saab 2000 za letove do Banjaluke

Air Serbia zakupila Darwinov Saab 2000 za letove do Banjaluke

BEOGRAD – Air Serbia uvela je avion sa posadom kompanije Etihad Regional na liniji između Beograda i Banjaluke. Saab 2000 sa 50 mesta u ekonomskoj klasi na liniji za Banjaluku saobraćaće utorkom, četvrtkom i nedeljom.

 

Saab 2000 opremljen je sa 50 sedišta u 2-1 konfiguraciji putničke kabine.
Saab 2000 opremljen je sa 50 sedišta u 2-1 konfiguraciji putničke kabine.

Uvođenje Darwinovog Saab-a 2000 na liniji Beograd – Banjaluka još jedna je konkretna ilustracija buduće snage Etihadovog equity alliance koncepta koji kompaniji Air Serbia može doneti značajnu prednost u tržišnoj utakmici. Deljenje slobodnog ili neiskorišćenog kapaciteta, u ovom slučaju kompanije Darwin, po prvi put stavlja najadekvatniji mogući avion za rutu koja se uz pomoć zajedničke inicijative prevozioca i aerodroma može pretvoriti u dugoročnije održivu.

Kako je danas saopšteno iz kompanije Air Serbia Saab 2000 leteće za Banjaluku utorkom, četvrtkom i nedeljom:
– Uvođenje aviona kompanije Etihad Regional na liniju između Beograda i Banjaluke omogućava nam da efikasno koristimo našu flotu. Za goste Er Srbije to znači da u okviru naše mreže imamo još jedan odgovarajući avion na ruti čime nastavljamo da omogućavamo najbolju moguću uslugu. – izjavio je direktor Air Serbije Dane Kondić.

Korišćenje aviona Saab 2000 dogovoreno je na osnovu uobičajenog ugovora o zakupu koji je zvanično odobren od strane regulatornih vlasti Srbije i Bosne i Hercegovine, stoji u saopštenju kompanije Air Serbia.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ja

E sada lepo kada imate avion manjeg kapaciteta pocnite da letite i za Nis. Prevoz kombijem do aerodroma Beograd iz Nisa kosta prosecno 40 do 50 eura. A isto tako i do aerodroma u Sofiji. A sve su to vasi putnici koji dalje vasim avionima lete u svet.

Odgovori
Ca

zna li se za koliko novaca i na koji vremenski period?

Odgovori
Sr

To je domen poslovanja aviokompanije i NIJE za upotrebu na ovom i drugim forumima jer ipak nismo svi ni selektori fudbalske reprezentacije ni kvalifikovani menadzeri u vazduhoplovstvu, a takva pitanja je trebalo postavljati bivsem menadzmentu bivseg Jat Airways-a ( i ne samo njima,govoreci o "drzavnim" firmama)proteklih godina koji su i doveli do toga gde je Jat bio pre "ulaska" Etihada.Nije ni sada sjajno ali je ipak mnogo,mnogo bolje i jasnije

In

Koliko je idalan avion na ruti vreme ce da pokaze. Osim ukoliko je AirSerbia avion sa sve posadom dobila maltene za dzabe pod uslovim samo da placa gorivo nisam siguran da ovo moze da se isplati pogotovo sa ovakvom frekvencijom letenja, pa cak ni u tom slucaju.

Iskreno, potrosnja goriva na Saabu2000 je DUPLO veca od ATR-a, ruta je relativno kratka pa nema bas puno vremena za penjanje i razvijanje maksimalne brzine krstarenja koju Saab nudi tako da se tu u odnosu na ATR vrlo vrlo malo dobija.

Misljenja sam da je za ovu rutu prikladniji bio ATR-42 a da bi najidealniji avion bio DO-328 koji bi omogucio svakodnevno letenje i popunjenost do maksimuma na ovoj ruti / trzistu uz najnize troskove.

Koliko dugo se zadrzi na ruti ce biti jedini pokazatelj isplativosti…..

Pozdrav

Odgovori
vo

Ma sve sami pametnjakovići, a oko nas pustoš. Od gotovine je napravljena veresija. Sad došli stranci i keširali, a raznorazni inženjerčići sad vodu u usta i mozak na pašu. Gotovo je. Veži konja gde ti aga kaže. Govori samo ako si pitan. Prošlo je vrijeme samoupravljanja i pametovanja. Tako samoupravljaći postadoše najamni radnici.

Go

Nisi u pravu. I uopste, ne znam odakle tolika kolicina mrznje na ovakvom sajtu, gde se ipak skupljaju obrazovaniji ljudi.

Prvo, "ijnzenjercici" gotovo da nikada nisu ni "vladali" ili menadzerisali.
Direktori su u Srbiji najcesce biti "stranci", crnogorci, hercegovci i sl., koji su od samog starta radili samo za svoj dzep, a mi "srbijanci" smo im svojom neslogom to dozvolili.

Ako pogledate, gotovo svi koji su nam upropastili drzavu nisu ni iz Beograda ni iz Srbije, vec iz CG i sl. kamenjara!

Kamo srece da se se "inzenjercici" pitali za bilo sta u ovoj zemlji…

Odgovori
Vl

Ne bih rekao da su vecina bili "stranci". Bilo je vreme Jugoslavije i tada nisi bio stranac ako nisi bio Srbin.
Od samostalnosti Srbije na ovamo, mogao si postaviti i Marsovca, krajnji rezultat bi bio isti.
Problem je bilo neznanje i nesposobnost, a ne krvna slika.

Go

Problem je sto mnogi ne razlikuju samoupravljanje i kapitalizam… Prije smo se mogli svi dogovoriti, odlučiti,.. sada treba samo klimnuti glavom i poslušati…. bez priče… Sami smo to tražili i dobili. Od najkvalitetnijih letačkih škola (Vršac, Mostar, Zadar), privatnih avio škola (Portorož), sada se radujemo i kao raspravljamo o nečemu o čemu ne možemo da odlučujemo, niti je naše, radujemo se baterijama za MIG-ove, novim njihovim bojama i slično. Kao djeca. Ko zna kakvo je vazduhoplovstvo bilo nekad, može samo da odmahne rukom i bavi se pametnijim stvarima, kao što je preživljavanje.Zato su Skandinavci počeli da rade ono što smo mi nekad (neka vrsta samoupravljanja) i postali su najrazvijeniji dio Evrope.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj