BEG airport status
SMATSA nastavlja sa prikupljanjem pomoći uz pomoć kolega iz Evrope

SMATSA nastavlja sa prikupljanjem pomoći uz pomoć kolega iz Evrope

BEOGRAD – Kontrola letenja Srbije i Crne Gore aktivirala evropske i svetske ATC operatere radi prikupljanja novčane pomoći za srpski i bosanski Crveni Krst.

 
SMATSA
 
 
Povodom apela za pomoć ugroženima od poplava, koji je Kontrola letenja Srbije i Crne Gore uputila direktorima Eurokontrola i CANSO-a (Organizacije civilnih pružaoca ATC usluga u vazdušnoj plovidbi), Mađarska Kontrola letenja HungaroControl potvrdila je da će Crvenom Krstu uplatiti 8.000 evra. Srbija i Bosna i Hercegovina dobiće po 4.000 evra, potvrđeno je u pismu dostavljenom SMATSA-i, koja je u skladu sa preporukama resornog ministarstva, zamolila sve Kontrole letenja za novcanu pomoć, saopštio je danas domaći ATC provajder.

SMATSA očekuje da će narednih dana i ostale članice Eurokontrola i CANSO-a uplatiti novčanu pomoć za nastradale u poplavama.

U ovoj agenciji ponovo ističu da je direktor kontrole letenja Srbije i Crne Gore Radojica Rovčanin uplatio 500.000 dinara lične pomoći na račun Vlade Srbije za pomoć nastradalima u poplavama:
– Iako je Kompanija SMATSA već uplatila veliki novac za pomoć nastradalima, želeo sam da lično pomognem obnovi Srbije. Pozivam i ostale direktore preduzeća da ličnim donacijama pokažu i svojim zaposlenima i građanima Srbije da zajedno, u koordinaciji sa Vladom Srbije, možemo da pobedimo poplave, rekao je Rovčanin.

SMATSA je uplatila na račun Vlade Srbije 10 miliona dinara humanitarne pomoći.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj