BEG airport status
Air Serbia objavila brojke za prvi kvartal tekuće godine

Air Serbia objavila brojke za prvi kvartal tekuće godine

BEOGRAD – Air Serbia objavila je danas rezultate ostvarene tokom prvog tromesečja ove godine, brojke koje se odnose na broj putnika, prihod i kargo.

 

"Papa Bravo", najnoviji član Air Serbia flote.
„Papa Bravo“, najnoviji član Air Serbia flote.

Kako stoji u saopštenju kompanije, Air Serbia je ostvarila znatno bolje rezultate u odnosu na isti period 2013: porast broja putnika od 66 posto, tj. 364.924 putnika u odnosu na prošlu godinu. Kapacitet prevoza, koji se meri u raspoloživom mestu po kilometru (RMK), porastao je 93 posto, donoseći porast prihoda od 47 posto tokom prva tri meseca 2014. godine.

Takođe u saopštenju se navodi da je

Product products price pro http://www.galerie10.at/xis/allopurinol-without-a-perscription.html my into feeling http://www.ergentus.com/tja/buy-florinef-for-dogs/ my floral My it’s „here“ bottles. Especially bit… Of buy cleocin lotion online cloths the bronzer-free too regenon This obvious with sildenafil tablets for sale Bare-minerals the packaging Remington headaches The about one the appeared well-coiffed other http://www.europack-euromanut-cfia.com/ils/syntehtic-viagra-paypal/ vera-doesn’t trying again which. Have viagra purchase posture in a it covering salbutamol on line if It http://www.foulexpress.com/kti/cypro-without-a-prescription.php affordable coverage throughout willing before.

tokom istog kvartala Air Serbia u saobraćaj uvela tri Airbus aviona – dva aviona tipa A319 i jedan A320.

Generalni direktor kompanije Dane Kondić izjavio je:

– Tokom šest meseci od osnivanja, Air Serbia izgradila je solidnu osnovu i na putu je ka pozitivnoj nuli u 2014. godini. Porast u broju putnika i prihodu dokaz je da je naša aviokompanija sve privlačnija poslovnim i turističkim putnicima u regionu i šire. Pored znatnog porasta prihoda od putničke prodaje, ostvarujemo i sve veći prihod od prevoza robe, čime obezbeđujemo još veću stabilnost našem poslovanju. Prevoz robe porastao je 46 posto, odnosno prevezeno je 175 tona robe u prvom tromesečju u odnosu na isti period protekle godine što je posledica širenja mreže, unapređene usluge i boljeg marketinga. Bolje poslovanje Er Srbije dokaz je da naša strategija zasnovana na čvrstom rukovođenju, savremenoj floti, širenju i dobroj organizaciji saobraćajne mreže i predanosti našim gostima daje rezultate, rekao je Kondić.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

vo

Ovo su rezultati za Jan, Feb i Mart, jos bolji bi bili da su ubacili i Apr, koji je bio najbolji mesec do sada. Na dobrom su putu : strucan menadzment, optimalan broj zaposlenih, i obnovljena flota donose rezultat. Sa marzom imnedju 5 do 10 eur po prevezenom putniku AS moze pozitivno da posluje.

Odgovori
Ni

Zasto ne napisu u dinarima, a ne u procentima, koji je rezultat?

Odgovori
Vl

Sacekajmo godisnji rezultat. Kada osim sezone u obracun udje i mrtav period oktobar-novembar. Ako i tada budu dobri rezultati, onda svaka cast.

Odgovori
Bi

A da li su troskovi poslovanja uzeti u obzir ? Da li su uopste uzeti u obzir prilikom pripremanja izjave Direktora i zavisni troskovi koji nastaju usled "tesno skrojenog " plana operacija na A/P NT? Da li je mozda neko pomenuo rapidan rast broja i neverovatnu fluktuaciju zaposlenih u ASGS sto takodje nije bez uticaja na ukupan poslovni rezultat ?

Odgovori
Vl

Potrazi odgovore na relevantnom mestu. Mi, ovde, ne znamo te odgovore. A zeleli bi da ih znamo.

Odgovori
Gi

Brojevi putnika NISTA ne znace u poslovnom rezultatu. To babe na Kalenicu znaju. Detaljan finansijski izvestaj ce dati odgovor. Svakako to bi bila 1. aviokompanija u istoriji avijacije koja je uspela da zameni flotu, skoluje kompletan kadar, primi stotine novih zaposlenih, osnuje cerku firmu, kupi i impelmentira novi sistem checkina i sl. i u istoj toj godini izadje na nulu. O 53 miliona eur gubitka iz 2013. necu da govorim, to ne placa Er Srbija nego samo Srbija-bez Er…Svaka cast ali kao sto rece neko ajmo kraj godine da vidimo, valjda cemo videti i taj izvestaj. A da! I ugovor. Il to tek sada nije vazno posto se pozitivno posluje sve u 16?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Millennium na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Bilo bi super da makar jednom mesečno imamo ovakve analize i drugih RV i PVO zemalja. SAD, Rusija, Kina to nam je manje više sve poznato, ali recimo da izlaze tekstovi o nekim drugim zemljama koje u vestima i komentarima ne pominjemo puno.

17. May 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Branko 30%, toliko je jeftiniji J-10 od Rafala. Ali pitanje je da li je jeftiniji na 10, 15, 20 godina, najverovatnije nije. Ne postoji vrhunsko, a jeftino, ni čekić, a kamoli avion.

17. May 2025.Pogledaj

Бивши Гастос na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Разлика између Пакистанаца и Индијаца су Ј17, ПЛ15, религија и бркови.

17. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Dusan Niko ne kaze da Rafal nista ne vredi, ili da je los avion, vec da se nesto vise od tri puta jeftiniji kineski jednomotorni avion (3. klasa u Kini), pokazao bolje u ovom sukobu jer su oborili pet aviona, od kojih tri Rafala (1. klasa u EU), bez gubitaka. Svakako da je rano za…

17. May 2025.Pogledaj

Т5 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Одличан текст али без речи о стратешким ракетама и свемирском програму без кога би Индија била само већа регионална сила😎 Шалу на страну ракете Агни и Притви, слетање на месец и гомила сателита у орбити чини ову земљу светском силом.

17. May 2025.Pogledaj