BEG airport status
Ovogodišnja fly-In sezona počinje u Boru

Ovogodišnja fly-In sezona počinje u Boru

BEOGRAD – Ovogodišnja fly-in sezona u Srbiji počinje nastupajućeg vikenda na aerodromu Bor dok će događaji u Čačku i Zemun Polju obeležiti ostatak meseca. Tango Six će tradicionalno izveštavati sa ovih manifestacija.

 
558926_313023078826544_185566871_n
 
Treći po redu fly-in na aerodromu u Boru održaće se u subotu 3. maja sa zvaničnim početkom u 11 časova. Gostujuće letelice sletaće na borski beton još od 9 časova a prema najavi organizatora očekuje se njih 15-ak. Za sada su najavljeni jedrilica iz Trstenika, dva manja helikoptera i jedan helikopter MUP-a Srbije. Tradicionalni „desant“ sportskih padobranaca ove godine biće obavljen iz aviona AN-2 Privredne avijacije iz Vršca. Najavljeno je učešće i jednog Zlina. Ulaz za posetioce je slobodan.

Tačno sedam dana kasnije, 10 maja planiran je fly-in na letelištu u Preljini pored Čačka, dok će tradicionalno okupljanje vlasnika ultra-lakih letelica i njihovih vlasnika biti u Zemun Polju za tačno dve nedelje, 17. maja.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj