BEG airport status
Air Serbia Ground Services obnavlja sertifikate

Air Serbia Ground Services obnavlja sertifikate

BEOGRAD – Kompanija Air Serbia Ground Services (ASGS), privredno društvo u vlasništvu Er Srbije, dobilo je sertifikat za Integrisani Sistem Menadžmenta. Time ASGS postaje prvo društvo koje posluje u oblasti vazdušnog saobraćaja na teritoriji Republike Srbije, a koje je sertifikovano za ovaj sistem kvaliteta.

 
 
air_serbia_ground_services2
 
 
Vodeća svetska kompanija za kontrolisanje, verifikaciju, ispitivanje i sertifikaciju – SGS, donela je rešenje da se produži važnost sertifikata koji se odnose na Sistem menadžmenta kvalitetom (ISO 9001:2008), Sistem menadžmenta životnom sredinom (ISO 14001:2004), kao i Sistem menadžmenta zaštitom zdravlja i bezbednošću na radu (OHSAS18001:2007). Svaki od ovih sistema se odnosi na poslove prihvata i otpreme aviona, putnika, prtljaga, robe i pošte i pružanja pratećih usluga zemaljskog opsluživanja i usluga špedicije u vazdušnom saobraćaju. Kompanija SGS koja je priznata kao globalni reper za kvalitet i integritet, posluje kao mreža sa preko 1.650 predstavništava i laboratorija širom sveta i ima uticaja na formiranje globalnih standarda, a registrovana je još 1919. godine u Ženevi, navodi se u saopštenju nacionalnog avioprevoznika:

– Kroz primenu međunarodnih standarda Air Serbia Ground Services u potpunosti razume potrebe i očekivanja svojih korisnika i teži da ih ostvari, efikasno koristi resurse i može da upravlja rizicima, što svakako ukazuje na to da potencijalni i sadašnji korisnici mogu očekivati izvrsnu uslugu. Pored toga, prednost korišćenja ovih standarda za sistem menadžmenta donosi pogodnosti kroz razmenu iskustva na globalnom nivou i primenu dobrih primera iz prakse jer svaki usvojeni standard funkcioniše po principu stalnog unapređenja i napredovanja, kažu u kompaniji.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, je ovim povodom izjavio:

– Ponosni smo na to što je ASGS kroz proces sertifikacije uspešno našao potvrdu visokog nivoa usluga koje pruža. Er Srbija je usredsređena na postizanje i pružanje visokog kvaliteta usluga u cilju zadovoljenja svih potreba svojih putnika. ASGS je još jednom dokazao da svi delovi naše organizacije teže istom cilju i da smo na pravom putu da taj cilj i zajedno ostvarimo.“

Kompanija Air Serbia Ground Services, koja se bavi prihvatom i otpremom aviona, putnika i prtljaga, robe i pošte osnovana je 2003. godine pod imenom SU-PORT, a njegov osnivač bio je „Jat Airways“. Nakon što je kompanija Etihad Airways ušla u vlasničku strukturu nacionalnog avioprevoznika i nastanka Air Serbia, SU – PORT menja naziv u Air Serbia Ground Services.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Željko Tucaković na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Leopardi 2a8 su promašaj za Hrvatsku, tenk je težak preko 73 tone, skoro 90% više od m84, a košta 29 miliona evra. Dali su svoje odlične tenkove a platili nove tenkove koliko dobre borbene helikoptere. Sad me baš interesuje da li ima mostova koji mogu da ih istrpe, ili će morati i mostove da menjaju...…

    10. Apr 2025.Pogledaj

    Leopold na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Svi o tenkovima, na AERO portalu.... C c c c Ja bih dao levu ruku za "maketu" tih dimenzija u dnevnoj sobi. I ne mora biti Rafale, iskreno, neki Su-27 ili derivat ili F-15X ili matori Harijer bi bili podjednako OK :D

    10. Apr 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    @Srbofil Mislim da je ogromna vecina modernih tenkova i borbenih oklopnih vozila u zadnje 1-2 godine unistenia ne zato sto je probijen oklop bilo gde, nego zato sto je FPV dron #1 nasao tenk, i #2 paralizovao ga tako sto mu je razvalio gusenjice, ili neki spoljni sistem.. Onda se okno otvara, i posada izvlaci…

    10. Apr 2025.Pogledaj

    NixPix na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    Miloše. FPV dronovi su prvih dana upotrebe u Ukrajini letjeli do 15km daleko, a sada jedva 1km. Danas su operateri na prvoj crti zajedno sa pješacima, prije godinu dana upravljali su 2-3 km daleko iza leđa svojih pješaka. Dominacija fpv dronova je prošlo svršeno vrijeme, uz razvoj aktivne hardkill i softkill obrane sve će imati…

    10. Apr 2025.Pogledaj

    Marko na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

    @Miloš777 Zato postoji aktivna zaštita na Leo2 A8, i Rusi nedavno predstavili sličnu zaštitu od projektila i dronova za svoje tenkove. Dronovi su trenutno efektivni, ali isto su bili i dvokrilci u 1.s.r., pitanje vremena dok se masovno ne uvede zastita od njih.

    10. Apr 2025.Pogledaj