BEG airport status
LYBE 2603:30 Z 110°03KT CAVOK 14/10 Q1017 NOSIG=
Partner 2015: „Skypickup“ – EDEPRO projekat lakog transportnog aviona Maketa projekta aviona "Skypickup". Foto: Dragan Trifunović

Partner 2015: „Skypickup“ – EDEPRO projekat lakog transportnog aviona

Kompanija „EDEPRO“ predstavila je na ovogodišnjem „Partneru“ tri svoja projekta iz domena razvoja novih letelica.

Kao višedecenijski stručnjaci za razvoj (između ostalog) i pogonskih grupa, iskoristili su mogućnosti skaliranja svojih kapaciteta i kandidovali tri zanimljive letelice koje, kako kažu, koriste neiskorišćen prostor unutar datih tržišta.

Za nišu u oblasti lakog transporta do sekundarnih neuređenih letelišta sa slabom infrastrukturom rezervisali su za „Skypickup“ – laki dvomotorni transportni turboprop nosivosti korisnog tereta od 700 kg i doleta 700 km.

"EDEPRO" smatra da bi ovakva letelica mogla biti proizvedena u Srbiji. Foto: Dragan Trifunović
„EDEPRO“ smatra da bi ovakva letelica mogla biti proizvedena u Srbiji. Foto: Dragan Trifunović

Kako je za naš portal ispričao inženjer „EDEPRO-a“ Goran Memon, kompanija je kompletirala projekat ove letelice i spremni su za sledeću fazu – potragu za zainteresovanim partnerima koji bi finansirali proizvodnju ili učestvovali u jednom njenom delu.

Tvrde da bi „Skypickup“ mogao da se proizvede u zemlji, kako kažu u „Utvi“, kao i da rade na razvoju pogonske grupe za ovu letelicu.

Saznajte više o ovom zanimljivom projektu u našoj video reportaži:

 
 
Sve izveštaje sa ovogodišnjeg „Partnera“ možete pogledati u posebnoj sekciji klikom na baner:

Partner2015Post

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

J

Teška posla . Avion podseća delimično na OV-10 a slična mu je i nosivost . Naravno , tip aviona je drugačiji ali parametri su slični . E sad OV-10 je imao 2 motora od po 1040 ks , a to kod nas nažalost nema ko da proizvodi . Uostalom, dovoljno je setiti se da se i mnogo manji motori za Lastu 95 uvoze . Da li bi Utva mogla da sklapa delove proizvedene negde drugde ostaje da se vidi .

Odgovori
G

Mnogo koristan tip vazduhoplova.
Nadam se da ce ovaj projekat uspjeti i da ce se realizovati do kraja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Na velikoj večini od tih aerodroma koje spominjete sam putovao autom iz Zagreba i to višekratno. Za neke od njih putujem više puta godišnje. Čak i iz najudaljenijeg Salzburga sam letio. Ja do Beča, Budimpešte, Venecije i Splita stižem sigurno za tri sata i manje, do Zadara za dva, Pule za dva i pol sata.…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Sam članak o tome nije dostatan kao tema. Da se, nedaj bože, desi neki incident radi premalog broja zaposlenika, da se desi pobuna ili štrajk zaposlenika, onda bi to možda bila tema. Naime, eventualno smanjeni broj radnika može značiti racionalno poslovanje (svi znamo kako se zapošljava u društvenim poduzećima), može značiti pretjerano šparanje i eksploataciju…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Statističar: Stvarno se ne bi trebali raspravljati na ovom forumu na ovaj način. Ovo je ipak zrakoplovni forum i tu bi trebao biti neki nivo rasprave. No, dobro, Eindhoven je LCC zračna luka (kao i Hahn, Charleroi, Beauvais idr.). Takve zračne luke su alternative večim zračnim lukama, bitno jeftinije od njih i zato ih masovno…

25. Apr 2019.Pogledaj

veron na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Šengen nije uspostavljen za članice EU već one koji nisu dio zajednice.

25. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend