BEG airport status
Partner 2015: „Skypickup“ – EDEPRO projekat lakog transportnog aviona Maketa projekta aviona "Skypickup". Foto: Dragan Trifunović

Partner 2015: „Skypickup“ – EDEPRO projekat lakog transportnog aviona

Kompanija „EDEPRO“ predstavila je na ovogodišnjem „Partneru“ tri svoja projekta iz domena razvoja novih letelica.

Kao višedecenijski stručnjaci za razvoj (između ostalog) i pogonskih grupa, iskoristili su mogućnosti skaliranja svojih kapaciteta i kandidovali tri zanimljive letelice koje, kako kažu, koriste neiskorišćen prostor unutar datih tržišta.

Za nišu u oblasti lakog transporta do sekundarnih neuređenih letelišta sa slabom infrastrukturom rezervisali su za „Skypickup“ – laki dvomotorni transportni turboprop nosivosti korisnog tereta od 700 kg i doleta 700 km.

"EDEPRO" smatra da bi ovakva letelica mogla biti proizvedena u Srbiji. Foto: Dragan Trifunović
„EDEPRO“ smatra da bi ovakva letelica mogla biti proizvedena u Srbiji. Foto: Dragan Trifunović

Kako je za naš portal ispričao inženjer „EDEPRO-a“ Goran Memon, kompanija je kompletirala projekat ove letelice i spremni su za sledeću fazu – potragu za zainteresovanim partnerima koji bi finansirali proizvodnju ili učestvovali u jednom njenom delu.

Tvrde da bi „Skypickup“ mogao da se proizvede u zemlji, kako kažu u „Utvi“, kao i da rade na razvoju pogonske grupe za ovu letelicu.

Saznajte više o ovom zanimljivom projektu u našoj video reportaži:

 
 
Sve izveštaje sa ovogodišnjeg „Partnera“ možete pogledati u posebnoj sekciji klikom na baner:

Partner2015Post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

Teška posla . Avion podseća delimično na OV-10 a slična mu je i nosivost . Naravno , tip aviona je drugačiji ali parametri su slični . E sad OV-10 je imao 2 motora od po 1040 ks , a to kod nas nažalost nema ko da proizvodi . Uostalom, dovoljno je setiti se da se i mnogo manji motori za Lastu 95 uvoze . Da li bi Utva mogla da sklapa delove proizvedene negde drugde ostaje da se vidi .

Odgovori
Go

Mnogo koristan tip vazduhoplova.
Nadam se da ce ovaj projekat uspjeti i da ce se realizovati do kraja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Kojih malih dronova? FPV? Mislite da NASAMS ili Avenger može nešto protiv istih?Pa da ima odgovora na FPV dronove ne bi se rat ovako vodio i to uz asistenciju najjačih sila sveta.

18. Feb 2025.Pogledaj
18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ako Rusi u 2025 ne pocnu da dobijaju Su-57 sa AL-51F1, onda nece ni Alžir. Sve u svoje vreme.

18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Pajo Niko ne spori ogromne gubitke na obe trane. Spominjem potvrdjene gubitke zapadnog naoruzanja jer neki misle da je daleko manje dostavljeno nego sto je vec i unisteno. Tu kolosalnu pomoc u naoruzanju zbog kojeg se uvaj rat tako razvukao nazivaju mrvicama a u realnosti su na hiljade komada doniranog oklopa vec izgublili. Da ne…

18. Feb 2025.Pogledaj