BEG airport status
Partner 2015: „Skypickup“ – EDEPRO projekat lakog transportnog aviona Maketa projekta aviona "Skypickup". Foto: Dragan Trifunović

Partner 2015: „Skypickup“ – EDEPRO projekat lakog transportnog aviona

Kompanija „EDEPRO“ predstavila je na ovogodišnjem „Partneru“ tri svoja projekta iz domena razvoja novih letelica.

Kao višedecenijski stručnjaci za razvoj (između ostalog) i pogonskih grupa, iskoristili su mogućnosti skaliranja svojih kapaciteta i kandidovali tri zanimljive letelice koje, kako kažu, koriste neiskorišćen prostor unutar datih tržišta.

Za nišu u oblasti lakog transporta do sekundarnih neuređenih letelišta sa slabom infrastrukturom rezervisali su za „Skypickup“ – laki dvomotorni transportni turboprop nosivosti korisnog tereta od 700 kg i doleta 700 km.

"EDEPRO" smatra da bi ovakva letelica mogla biti proizvedena u Srbiji. Foto: Dragan Trifunović
„EDEPRO“ smatra da bi ovakva letelica mogla biti proizvedena u Srbiji. Foto: Dragan Trifunović

Kako je za naš portal ispričao inženjer „EDEPRO-a“ Goran Memon, kompanija je kompletirala projekat ove letelice i spremni su za sledeću fazu – potragu za zainteresovanim partnerima koji bi finansirali proizvodnju ili učestvovali u jednom njenom delu.

Tvrde da bi „Skypickup“ mogao da se proizvede u zemlji, kako kažu u „Utvi“, kao i da rade na razvoju pogonske grupe za ovu letelicu.

Saznajte više o ovom zanimljivom projektu u našoj video reportaži:

 
 
Sve izveštaje sa ovogodišnjeg „Partnera“ možete pogledati u posebnoj sekciji klikom na baner:

Partner2015Post

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

J

Teška posla . Avion podseća delimično na OV-10 a slična mu je i nosivost . Naravno , tip aviona je drugačiji ali parametri su slični . E sad OV-10 je imao 2 motora od po 1040 ks , a to kod nas nažalost nema ko da proizvodi . Uostalom, dovoljno je setiti se da se i mnogo manji motori za Lastu 95 uvoze . Da li bi Utva mogla da sklapa delove proizvedene negde drugde ostaje da se vidi .

Odgovori
G

Mnogo koristan tip vazduhoplova.
Nadam se da ce ovaj projekat uspjeti i da ce se realizovati do kraja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Niko na: Nove mogućnosti helikoptera Ansat: U toku ispitivanja sa spoljašnjim teretom

@Lsbl Priča o intervalima pregleda, pa da ti pojasnim… Postoje pregledi komponenti na određen broj sati i zamena istih na drugom pregledu. Npr. ne znam tačno resurs lopatice Ansata ali ako je kao kod Mi onda je resurs Pume 20.000 časova što je mnogo puta veći, da ne pominjemo ostale agregate. Bazno održavanje vrši MUP…

30. Apr 2021.Pogledaj

komkom na: Bugarski Mi-24 kao bombarderi

Читава 2 хеликоптера.... сила кад крену на Русију.

30. Apr 2021.Pogledaj

Grga na: Bugarski Mi-24 kao bombarderi

@Paqe Нити смо видели носаче, нити смо видели бомбе. Значи оба. Истина Крушик прави ФАБ 250 ал не знам да ли би оне могле тек тако да се каче. А ово друго је опет подложно дискусији. Јесте да имамо Орлове, али не би било лоше ни имати хелије са таквом могућности. Злу не требало.

30. Apr 2021.Pogledaj

Paqe na: Bugarski Mi-24 kao bombarderi

@Grga A šta nismo nabavili? Nosače za bombe, bombe? Možda je neko zaključio da je nesvrsishodno bombardovati helikopterom iako imaju mogućnost bombardovanja.

30. Apr 2021.Pogledaj

Elastični oblak na: Bugarski Mi-24 kao bombarderi

I heli i krajolik dole, sve zardjalo i zaprlozeno, samo jos Borat da se pojavi i full ugodjaj...

30. Apr 2021.Pogledaj

Send this to a friend