BEG airport status
Red Bull Air Race Budimpešta: Hol, Arč i Bonom najbolji na kvalifikacijama Sve je spremno za sutrašnji show. Foto: Dragan Trifunović

Red Bull Air Race Budimpešta: Hol, Arč i Bonom najbolji na kvalifikacijama

Na kvalifikacijama uoči četvrte trke Red Bull Air Race takmičenja najbolje vreme, 59. 940 sekundi, postigao je Met Hol. Drugoplasirani je bio Hanes Arč, dok se na trećem mestu našao Pol Bonom sa rezultatom 59.949 sekundi.

Letenje uoči predstojeće trke bilo je test kako za pilote, tako i za letelice, jer je temperatura u glavnom gradu Mađarske bila iznad 30 stepeni Celzijusovih.

Kvalifikacije je gledao i bivši učesnik Red Bull Air Race takmičenja, Majk Mengold. On je jedini koji je titulu šampiona ovog takmičenja poneo dva puta, pri čemu je uspeo da dva puta bude najbrži na trkama u Budimpešti.

DSFX8923
Pred domaćom publikom u novoj mašini. Foto: Dragan Trifunović

– Onaj tim koji svom pilotu obezbedi najbolji „turn arround time“ i maksimalno hlađenje, imaće letelicu koja će postići najveću brzinu i takmičara koja će imati najveću šansu da pobedi. – kaže Mengold.

Rezultati kvalifikacija: Met Hol 59.416 sekundi, Hanes Arč 59.940, Pol Bonom 59.949, Martin Sonka 1:00.272, Majkl Goulian 1:00.545, Nikolas Ajvanov 1:00.782, Jošihajd Muroja 1:00.954, Petar Besenji 1:00.954, Matijas Dolderer 1:01.209, Kirbi Čembliš 1:01.668, Pit Meklaud 1:02.376, Najdžel Lemb 1:02.563, Huan Velarde 1:02.608, Fransoa Le Vot 1:03,688.

Na današnjem „Challenger Class Training 3“, Čileanac Kristjan Bolton zauzeo je prvo mesto. Čeh Petar Kopfštajn bio je drugi, dok je treći bio Francuz Mihael Bražu. Ostala mesta zauzeli su redom: Danijel Rifa , Florian Berger, Petar Podlunsek.

Linovanje motora danas je značilo razliku u sekundama. Foto: Dragan Trifunović
Linovanje motora danas je značilo razliku u sekundama. Foto: Dragan Trifunović

Tango Six će izveštavati sa oba dana ovogodišnje trke. Fotografije ćemo objavljivati na našoj Facebook Fan stranici dok ćemo se redovno uživo uključivati preko Periscopa.

Prvo Periscope uključenje pogledajte ovde, kao i preview našeg prvog intervjua –priču sa zvaničnim Red Bull Air Race fotografom, beograđaninom Predragom Vučkovićem.

Još jedan „behind the scenes“ Periscope pogledajte ovde.

Svi postovi iz Budimpešte:

BUD_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlado na: EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

Da smo povrsine Francuske svakako bi trebalo razmisljati o tome. Posto to nije slucaj za tim nema potrebe.

12. Nov 2024.Pogledaj

Mečka na: EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

Sad će komentari kako nabavljamo Rafale i kako bi sa ovim tankovima imali mogućnost dopune u vazduhu. Što i nije loša ideja, bar kao mogućnost, ne nužno i neophodno.

12. Nov 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

Mozda je Batajnica pogodnija sa bezbedosnog aspekta, od dolaska VIP na aerodrom, preko bezbednosti letelica, pa do neometanja redovnog funkcionisanja aerodroma prolaskom VIP osoba kroz njega.

12. Nov 2024.Pogledaj

Boki na: U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

Su-75 ne postoji i glupo je pisati havospeve o necemu sto nepostoji. Nije proizveden, testiran, poleteo. Po recima Rusa, avion ce se proizvoditi od 2026 po ceni od 30-35 miliona, da li im verovati?

12. Nov 2024.Pogledaj