BEG airport status
Posao: Infinity Aviation zapošljava kopilota i dispečera

Posao: Infinity Aviation zapošljava kopilota i dispečera

BEOGRAD – Treći beogradski biz-jet operater Infinity Aviation oglasio je danas dve otvorene pozicije.

 
 
8871435140_e027c76d95_z
 
 
Kako je saopštila kompanija u potrazi su za kopilotom na avionu Cessna Citation C650, ne starijem od 35 godina života, koji poseduje frozen ATPL dozvolu i MCC kurs.

Infinity traži i dispečera, osobu koja poseduje licencu za ovaj profil ili diplomu Saobraćajnog fakulteta.

Zainteresovani su pozvani da svoje radne biografije pošalju na mejl adresu kompanije Linx Aviation – info@linxaviation.rs. Linx Aviation je poslovni partner kompanije Infinity Aviation za koju obavlja konsalting i operativnu podršku u flight ops i training segmentima.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ž

A u kom smislu je treći operater, po kom kriterijumu, odrednici? Ko je onda prvi, voleo bih da znam.

Odgovori
EU

Haha, cuj "kopilot ne stariji od 35 godina zivota".
…sto ne napisase i kako osoba mora da se zove……
U normalnim drustvima, po zakonu o radu, ovakav oglas nije dozvoljen!!!

Odgovori
Mi

Zašto kod Linxaviation starosna granica za pilota do 35 godina? Čovjek može da ima i u ranim 40-im pred sobom još više nego 25 godina civilne vazduhoplovne karijere? Zašto ova starosna diskriminaicija za neku entry level pilot poziciju? Iako nisam zainteresovan za ovaj posao ali ipak nije mi jasno kakav utisak želite kod Linxa da dostavite potencialnim kupcima vaših usluga – i.e. vašim putnicima? – Možda da kod Linxa poštujete diskriminaciju? Možda da vam se ne sviđaju starije ljudi? Ovo se može i razumijeti, da na Linxovim avionima ne želite imati ljudi ili putnici, koje su stariji od 35 godina. Jao jao … Katastrofa od promocije.

Danas je sasvim prihvatljivo, da i čovjek stariji od 55 godina može da postane komercijalni pilot. Evo vam link na fenomenalnu emisiju o tome kakav je danas posao bush pilota: https://www.youtube.com/watch?v=p_3WpCfKI9w ( Tamo oko 27. minute intervijuisan je 56-godišnji (!!) nekadanšni vodoinstalater, zašto je odlučio da na jesen svoje karijere želi da ostvare svoje snove postati komercijalni pilot. )

Odgovori
Mi

Pre nekoliko dana stavio sam slično pitanje ali očigledno moj komentar nije objavljen …

Zanima me zašto starostni limit 35 godina za poziciju entry level pilota? Zašto starosna diskriminacija?

Unaprijed hvala na odgovoru.

Odgovori
Mi

Imam jedno pitanje: Zanima me zašto starosni limit za kopilota, koji ne smije biti stariji od 35 godina?

Hvala na odgovoru.

Odgovori
Vl

Ne znam tačno za njihov razlog iza tog ograničenja, ali znam da takvo ograničenje širom industrije je zbog nekoliko faktora.
Jedan od faktora je da svaka pozicija kopilota podrazumeva mogućnost školovanja za kapetana jednog dana. A to školovanje zahteva tok vremena. Obično je minimum 4 godine od početka rada kao kopilot, a može biti i duže. Mnogo duže u slučajevima velikih aviokompanija.
I nije uvek 35 godina. Najčešće varira u zavisnosti od planova i potreba kompanije.

Odgovori
Mi

Vlada, hvala na odgovoru. Delimično se slažem sa tobom. Kad kompanija zaposli kandidata za kopilota, zapošljava ga sa ciljem da nekog dana postane kapetan. To je svakako prihvatljivo. Vazduhoplovna karijera zahteva štaviše zdravlja i kontinuirano učenje. Kao i drugi delovi tela, je i ljudski mozak kao mišić – ako ga čovek vežba (čita, uči, …) onda je formi. Ako ga ne vežba, onda čoveku i u ranim 20im ne omogučava efikasno učenje, i tako ne može da radi bila šta. Opšte je poznato, da je starost stanje uma. Po ovom osnovu mislim da je zbog tog parametra diskriminatorski preferirati mlađe kandidate. Čovek može danas da postane kopilot i u poznim 40im ili ranim 50im godinama. A on ili ona može onda ob disciplinovanom učenju postati kapetan u avijaciji posle 4, 5, 6 ili 10 godina … Ali sve ovo zavisi od sposobnosti pojedinca, a ne na osnovu selekcije na osnovu ravnog bezobzirnom parametra … Starosno ograniđenje je bilo prisutno u svijetu i u prostoru nekadašnje Jugoslavije pre nekoliko decenija, ali danas na primer na zapadu u SAD i u EU ne poznaju starosnu diskriminaciju za početnu poziciju linijsko pilota. British Airways več nekoliko godina prihvata kandidate starije između 20 i 55 godina za poziciju kopilota. Koliko ja znam (ne znam gde sam čitao), Britiš Ervejz je prošle godine primio i kandidata starog 47 godina da postane kopilot. Danas je sasvim normalno i prihvatljivo postati pilot i po 50 godini života … Tako i na zapadu kao i na istoku. Gle ovaj dokumentarac: https://www.youtube.com/watch?v=p_3WpCfKI9w … Od 27. minuta dalje nekadašnji vodoinstalater objašnava, zašto je odlučio da ostvari svoj san i postane pilot … Tako da mi je ovo ograniđenje stvarno nerazumljivo. Izvinjavam se na neposrednost, ali ovo je moguče razumeti kao da oni ne žele da vide starije ljude u njihovim avionima.

Odgovori
Mi

Bitan dodatak na moj prethodni komentar: nekadašnji vodoinstalater u gore pomenutoj Youtube video snimki je završio obuku za pilota i počeo leteti o vazduhoplovnom saobraćaju sa 56 godina starosti … Mnogo žrtvovanja, gvozdena volja, nevjerovatna odlučnost sa njegove strane. Ali sve se može, ako se hoče. Svaka mu čast.

Vl

Vidi Milane, ne postoji standardna vrednost koja se može uzeti kao granica. U kompaniji u kojoj Ja letim i školujem pilote nema granice u godinama. Ali veoma mali broj pilota sam školovao koji su bili stariji od 30 godina kada su počeli kao kopiloti. A na prste jedne ruke sam školovao za kapetana starije od 45.
Rekoh već, svaka kompanija ima svoj razlog zašto zahteva odredjeni uslov. Da li je ispravno ili ne, drugo je pitanje.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Izvezeno je skoro 80 nora, Azerbejdzan je nedavno narucio 48, Kipar Tamnave, Alzir je hteo 72, ali nemamo sasije, plus da nije bilo ovog rata i da mozemo da uvezemo sasije do sada bi ih bilo znatno vise izvezeno, do sada ih je napravljeno oko 100, a moglo je duplo vise. Ova situacija nece trajati…

12. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N. Nedavno je država odustala od projekta solarne elektrane jer nisu znali da na lokaciji postoji čitavo jezero, tako da su ovakve usluge preko potrebne. Što se tiče aviona, Makedonija je kupila kontigent novih oklopnih vozila iz Amerike. Jel znate kako su stigli? Brodom do Grčke i onda vozom. Strategijski transportni avion služi za…

12. Dec 2024.Pogledaj

Vlad na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Boki, U slučaju kupovine takvog aviona on ne bi leteo samo za naše potrebe već i za potrebe trećih strana. Dakle, angažovanost bi mu bila na potrebnom nivou. Što se tiče izvoza naše namenske, pa taj avion se koristi i za dopremanje opreme koja se kupi za VS. I na kraju, iznamljivanje aviona svakako plaća…

12. Dec 2024.Pogledaj

Pavle na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

onda mora da postoji trzaj? kako to izgleda sa decjeg camca na naduvavanje?

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Jordan Izvoz nase namenske je previse mali da bi uopste razmisljali o kupvini heavy transportnog aviona. Sta ce nam previse skup za odrzavanje avion kada se jednostavno moze iznajmiti avion za koje troskove placa naravno kupac tog nauruzanja. Kada bi bilo posla za njega, pa i ajde da razmislimo o tome. Ovako za dva leta…

12. Dec 2024.Pogledaj