BEG airport status
Posao: Infinity Aviation zapošljava kopilota i dispečera

Posao: Infinity Aviation zapošljava kopilota i dispečera

BEOGRAD – Treći beogradski biz-jet operater Infinity Aviation oglasio je danas dve otvorene pozicije.

 
 
8871435140_e027c76d95_z
 
 
Kako je saopštila kompanija u potrazi su za kopilotom na avionu Cessna Citation C650, ne starijem od 35 godina života, koji poseduje frozen ATPL dozvolu i MCC kurs.

Infinity traži i dispečera, osobu koja poseduje licencu za ovaj profil ili diplomu Saobraćajnog fakulteta.

Zainteresovani su pozvani da svoje radne biografije pošalju na mejl adresu kompanije Linx Aviation – info@linxaviation.rs. Linx Aviation je poslovni partner kompanije Infinity Aviation za koju obavlja konsalting i operativnu podršku u flight ops i training segmentima.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ž

A u kom smislu je treći operater, po kom kriterijumu, odrednici? Ko je onda prvi, voleo bih da znam.

Odgovori
EU

Haha, cuj "kopilot ne stariji od 35 godina zivota".
…sto ne napisase i kako osoba mora da se zove……
U normalnim drustvima, po zakonu o radu, ovakav oglas nije dozvoljen!!!

Odgovori
Mi

Zašto kod Linxaviation starosna granica za pilota do 35 godina? Čovjek može da ima i u ranim 40-im pred sobom još više nego 25 godina civilne vazduhoplovne karijere? Zašto ova starosna diskriminaicija za neku entry level pilot poziciju? Iako nisam zainteresovan za ovaj posao ali ipak nije mi jasno kakav utisak želite kod Linxa da dostavite potencialnim kupcima vaših usluga – i.e. vašim putnicima? – Možda da kod Linxa poštujete diskriminaciju? Možda da vam se ne sviđaju starije ljudi? Ovo se može i razumijeti, da na Linxovim avionima ne želite imati ljudi ili putnici, koje su stariji od 35 godina. Jao jao … Katastrofa od promocije.

Danas je sasvim prihvatljivo, da i čovjek stariji od 55 godina može da postane komercijalni pilot. Evo vam link na fenomenalnu emisiju o tome kakav je danas posao bush pilota: https://www.youtube.com/watch?v=p_3WpCfKI9w ( Tamo oko 27. minute intervijuisan je 56-godišnji (!!) nekadanšni vodoinstalater, zašto je odlučio da na jesen svoje karijere želi da ostvare svoje snove postati komercijalni pilot. )

Odgovori
Mi

Pre nekoliko dana stavio sam slično pitanje ali očigledno moj komentar nije objavljen …

Zanima me zašto starostni limit 35 godina za poziciju entry level pilota? Zašto starosna diskriminacija?

Unaprijed hvala na odgovoru.

Odgovori
Mi

Imam jedno pitanje: Zanima me zašto starosni limit za kopilota, koji ne smije biti stariji od 35 godina?

Hvala na odgovoru.

Odgovori
Vl

Ne znam tačno za njihov razlog iza tog ograničenja, ali znam da takvo ograničenje širom industrije je zbog nekoliko faktora.
Jedan od faktora je da svaka pozicija kopilota podrazumeva mogućnost školovanja za kapetana jednog dana. A to školovanje zahteva tok vremena. Obično je minimum 4 godine od početka rada kao kopilot, a može biti i duže. Mnogo duže u slučajevima velikih aviokompanija.
I nije uvek 35 godina. Najčešće varira u zavisnosti od planova i potreba kompanije.

Odgovori
Mi

Vlada, hvala na odgovoru. Delimično se slažem sa tobom. Kad kompanija zaposli kandidata za kopilota, zapošljava ga sa ciljem da nekog dana postane kapetan. To je svakako prihvatljivo. Vazduhoplovna karijera zahteva štaviše zdravlja i kontinuirano učenje. Kao i drugi delovi tela, je i ljudski mozak kao mišić – ako ga čovek vežba (čita, uči, …) onda je formi. Ako ga ne vežba, onda čoveku i u ranim 20im ne omogučava efikasno učenje, i tako ne može da radi bila šta. Opšte je poznato, da je starost stanje uma. Po ovom osnovu mislim da je zbog tog parametra diskriminatorski preferirati mlađe kandidate. Čovek može danas da postane kopilot i u poznim 40im ili ranim 50im godinama. A on ili ona može onda ob disciplinovanom učenju postati kapetan u avijaciji posle 4, 5, 6 ili 10 godina … Ali sve ovo zavisi od sposobnosti pojedinca, a ne na osnovu selekcije na osnovu ravnog bezobzirnom parametra … Starosno ograniđenje je bilo prisutno u svijetu i u prostoru nekadašnje Jugoslavije pre nekoliko decenija, ali danas na primer na zapadu u SAD i u EU ne poznaju starosnu diskriminaciju za početnu poziciju linijsko pilota. British Airways več nekoliko godina prihvata kandidate starije između 20 i 55 godina za poziciju kopilota. Koliko ja znam (ne znam gde sam čitao), Britiš Ervejz je prošle godine primio i kandidata starog 47 godina da postane kopilot. Danas je sasvim normalno i prihvatljivo postati pilot i po 50 godini života … Tako i na zapadu kao i na istoku. Gle ovaj dokumentarac: https://www.youtube.com/watch?v=p_3WpCfKI9w … Od 27. minuta dalje nekadašnji vodoinstalater objašnava, zašto je odlučio da ostvari svoj san i postane pilot … Tako da mi je ovo ograniđenje stvarno nerazumljivo. Izvinjavam se na neposrednost, ali ovo je moguče razumeti kao da oni ne žele da vide starije ljude u njihovim avionima.

Odgovori
Mi

Bitan dodatak na moj prethodni komentar: nekadašnji vodoinstalater u gore pomenutoj Youtube video snimki je završio obuku za pilota i počeo leteti o vazduhoplovnom saobraćaju sa 56 godina starosti … Mnogo žrtvovanja, gvozdena volja, nevjerovatna odlučnost sa njegove strane. Ali sve se može, ako se hoče. Svaka mu čast.

Vl

Vidi Milane, ne postoji standardna vrednost koja se može uzeti kao granica. U kompaniji u kojoj Ja letim i školujem pilote nema granice u godinama. Ali veoma mali broj pilota sam školovao koji su bili stariji od 30 godina kada su počeli kao kopiloti. A na prste jedne ruke sam školovao za kapetana starije od 45.
Rekoh već, svaka kompanija ima svoj razlog zašto zahteva odredjeni uslov. Da li je ispravno ili ne, drugo je pitanje.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Millennium na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Bilo bi super da makar jednom mesečno imamo ovakve analize i drugih RV i PVO zemalja. SAD, Rusija, Kina to nam je manje više sve poznato, ali recimo da izlaze tekstovi o nekim drugim zemljama koje u vestima i komentarima ne pominjemo puno.

17. May 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Branko 30%, toliko je jeftiniji J-10 od Rafala. Ali pitanje je da li je jeftiniji na 10, 15, 20 godina, najverovatnije nije. Ne postoji vrhunsko, a jeftino, ni čekić, a kamoli avion.

17. May 2025.Pogledaj

Бивши Гастос na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Разлика између Пакистанаца и Индијаца су Ј17, ПЛ15, религија и бркови.

17. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Dusan Niko ne kaze da Rafal nista ne vredi, ili da je los avion, vec da se nesto vise od tri puta jeftiniji kineski jednomotorni avion (3. klasa u Kini), pokazao bolje u ovom sukobu jer su oborili pet aviona, od kojih tri Rafala (1. klasa u EU), bez gubitaka. Svakako da je rano za…

17. May 2025.Pogledaj

Т5 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Одличан текст али без речи о стратешким ракетама и свемирском програму без кога би Индија била само већа регионална сила😎 Шалу на страну ракете Агни и Притви, слетање на месец и гомила сателита у орбити чини ову земљу светском силом.

17. May 2025.Pogledaj