BEG airport status
Informacija za javnost Aerodroma Beograd: Avio-saobraćaj po rasporedu uprkos kratkom nestanku struje

Informacija za javnost Aerodroma Beograd: Avio-saobraćaj po rasporedu uprkos kratkom nestanku struje

BOGRAD – Tokom jutra beogradski Aerodrom Nikola Tesla je ostao bez napajanja električnom energijom u trajanju od sat vremena, navodi se u informaciji koja stiže sa aerodroma.

 
 
nikola-tesla-aerodrom-beograd
 
 
Nakon prvobitnih polovičnih informacija koje su objavljene na nekoliko informativnih portala, objavljujemo u celosti zvaničnu informaciju za javnost aerodroma, u kojoj se navode pojedinosti u vezi sa ovim događajem.

Na aerodromu Nikola Tesla snabdevanje električnom energijom je uobičajeno. Usled kvara na trafo stanici Beograd 9 danas oko 9 časova i aerodrom Nikola Tesla je na oko sat vremena, uz delove naselja na Bežanijskoj kosi i Ledinama, ostao bez napajanja električnom energijom.

U saradnji sa Elektrodistribucijom Beograd preduzete su sve aktivnosti da bi se elektro-energetski sistem osposobio u najkraćem mogućem roku. Sve nadležne službe aerodroma Nikola Tesla angažovane su u punom kapacitetu kako bi se avio-saobraćaj odvijao prema planiranom redu letenja.

Sve informacije o redu letenja mogu se dobiti u Službi informacija o redu letenja aerodroma Nikola Tesla na brojeve telefona 011 209 4444 i 011 209 4000.

AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Fi

    Da li u ovakvim slučajevima postoji alternativno napajanje sletno-poletne piste i ostalih vitalnih sistema poput ILS-a i kontrole leta (tornja)?

    Hvala vam na odgovoru

    Odgovori
    Dj

    Sva navigaciona sredstva (npr. ILS) i svi sistemi kontrole letenja povezani su na energetske izvore koji obezbedjuju pouzdano i bezprekidno napajanje.
    Inace aerodromi za javni vazdusni saobracaj bi trebali da budu povezani na javnu energetsku mrezu preko dva nezavisna izvora (trafo stanice).

    Fi

    Hvala vam za pojasnjenje.

    Pozdrav

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj