BEG airport status
Viz er uvodi treću liniju iz Beograda za Nemačku Nova ruta sa dva leta nedeljno biće uvedena 28. marta 2016 / Foto: Wizz Air

Viz er uvodi treću liniju iz Beograda za Nemačku

„Low-cost“ kompanija Viz er (Wizz Air) uvodi novu liniju iz Beograda do aerodroma Karlsrue/Baden-Baden u Nemačkoj, rečeno je u kompaniji.

Nova ruta sa dva leta nedeljno biće uvedena 28. marta 2016. i predstavljaće treću „low-cost“ liniju između Beograda i Nemačke, kao dodatak na već postojeće ka Dortmundu i Minhen-Memingenu.

Banjski grad u jugozapadnoj Nemačkoj smešten je nedaleko od granice sa Francuskom i Švajcarskom i poznat je kao turistička destinacija, navode u Vizu:

– Sa našom novom linijom iz Beograda do aerodroma Karlsrue/Baden-Baden sada nudimo 13 međunarodnih destinacija sa dva sprska aerodroma – izjavila je Tamara Mšvenieradže, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji Viz er.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj

NS Posmatrac na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

A400M bi se koristio najvise i verovatno iskljucivo kao transportni avion. Za prevoz pripadnika VS u razne mirovne misije, vezbe u inostranstvu i sl. Drugo za izvoz proizvoda namenske industrije. Za prevoz kupljene opreme i oruzja za VS. Prevoz spasilaca, sasilacke opreme, humanitarne pomoci, prevoz gradjana iz ugrozenih drzava i sl. Za sve prevoze za…

13. Mar 2025.Pogledaj

Perko na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Bulatovic Nebojsa Niko nece da kupuje tanker, to sigurno, ali da ispravimo nejasnocu, moze da se dopuni nad Srbijom jer tanker svakako ne leti u pravoj liniji vec kruzi. Postoji nekoliko obrazaca iliti "patterna" ili procedura prilaza i dopune. Zanimljiva tema zapravo.

13. Mar 2025.Pogledaj