BEG airport status
Etihad Airways među najbezbednijim avio-kompanijama sveta

Etihad Airways među najbezbednijim avio-kompanijama sveta

BEOGRAD – Kompanija Etihad Airways, nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, svrstan je među najbezbednije kompanije sveta u izboru sajta AirlineRatings.com.

 
 
Airbus_A330-202,_Etihad_Airways_JP5752534
 
 
Sajt www.AirlineRatings.com svrstao je Etihad ervejz među najbezbednije aviokompanije za 2015. godinu na listi od 449 posmatranih globalnih aviokompanija, dok je svega 149 od 449 aviokompanija dobilo najvišu ocenu za bezbednost od sedam zvezdica. Sistem ocenjivanja Erlajn rejtings uzima u obzir brojne faktore vezane za provere koje su sprovela regulatorna tela u avio-industriji i vodeća sektorska udruženja, kontrole vladinih organizacija, kao i dokumenta samih aviokompanija, navodi se u saopštenju kompanije Etihad.

Urednik portala AirlineRatings.com, Džefri Tomas rekao je da Etihad ervejz pripada maloj grupi elitnih aviokompanija koje imaju ocenu od sedam zvezdica za bezbednost i za proizvode. „Kada je u pitanju bezbednost, Etihad ervejz je kao svoj prioritet postavio izvrsnost u toj oblasti i postavio standard za najbolju praksu“ – zaključio je Tomas.

Kada se govori o pristupu bezbednosti u Etihadu, treba svakako pomenuti Inovacioni centar Etihad ervejza u Abu Dabiju, gde je sedište Akademije za obuku ove aviokompanije, koja uključuje najveće objekte na svetu za obuku iz bezbednosti za avione A380 i B787. Dugi oko 30 metara i visoki između četiri i šest metara, ovi modeli za obuku su potpuno funkcionalni i razvijeni su po licenci, uz upotrebu podataka koji su dobijeni od kompanija Erbas i Boing, navodi se u saopštenju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    12

    Prosle godine su Etihadovi avioni imali 6 incidenata, i to 2 odbijanja poletanja, 2 hidraulicna problema, 1 problem sa motorom i 1 slucaj povredjivanja putnika i clanova posade usled jakih turbulencija. Ni u jednom incidentu nije bilo ozbiljnijih posledica.

    S druge strane, Etihad je relativno mlad avioprevoznik (osnovan je 2003. godine) i nije morao da prolazi kroz raznorazne peripetije kao mnogi stariji avioprevoznici. Nadam se da nijedan prevoznik nece imati takvih problema.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj