BEG airport status
Etihad Airways među najbezbednijim avio-kompanijama sveta

Etihad Airways među najbezbednijim avio-kompanijama sveta

BEOGRAD – Kompanija Etihad Airways, nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, svrstan je među najbezbednije kompanije sveta u izboru sajta AirlineRatings.com.

 
 
Airbus_A330-202,_Etihad_Airways_JP5752534
 
 
Sajt www.AirlineRatings.com svrstao je Etihad ervejz među najbezbednije aviokompanije za 2015. godinu na listi od 449 posmatranih globalnih aviokompanija, dok je svega 149 od 449 aviokompanija dobilo najvišu ocenu za bezbednost od sedam zvezdica. Sistem ocenjivanja Erlajn rejtings uzima u obzir brojne faktore vezane za provere koje su sprovela regulatorna tela u avio-industriji i vodeća sektorska udruženja, kontrole vladinih organizacija, kao i dokumenta samih aviokompanija, navodi se u saopštenju kompanije Etihad.

Urednik portala AirlineRatings.com, Džefri Tomas rekao je da Etihad ervejz pripada maloj grupi elitnih aviokompanija koje imaju ocenu od sedam zvezdica za bezbednost i za proizvode. „Kada je u pitanju bezbednost, Etihad ervejz je kao svoj prioritet postavio izvrsnost u toj oblasti i postavio standard za najbolju praksu“ – zaključio je Tomas.

Kada se govori o pristupu bezbednosti u Etihadu, treba svakako pomenuti Inovacioni centar Etihad ervejza u Abu Dabiju, gde je sedište Akademije za obuku ove aviokompanije, koja uključuje najveće objekte na svetu za obuku iz bezbednosti za avione A380 i B787. Dugi oko 30 metara i visoki između četiri i šest metara, ovi modeli za obuku su potpuno funkcionalni i razvijeni su po licenci, uz upotrebu podataka koji su dobijeni od kompanija Erbas i Boing, navodi se u saopštenju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    12

    Prosle godine su Etihadovi avioni imali 6 incidenata, i to 2 odbijanja poletanja, 2 hidraulicna problema, 1 problem sa motorom i 1 slucaj povredjivanja putnika i clanova posade usled jakih turbulencija. Ni u jednom incidentu nije bilo ozbiljnijih posledica.

    S druge strane, Etihad je relativno mlad avioprevoznik (osnovan je 2003. godine) i nije morao da prolazi kroz raznorazne peripetije kao mnogi stariji avioprevoznici. Nadam se da nijedan prevoznik nece imati takvih problema.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miki na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    Da li je Alžir dobio verziju sa novim motorom, ili još koriste onaj starije generacije?

    16. Feb 2025.Pogledaj

    Branko na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    Ne mogu svi da kupe F-35, cak i da hoce, ne mogu se napraviti bas toliko. Neko mora da kupi ruske, kineske i neke druge avione

    16. Feb 2025.Pogledaj

    Dekanter na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    @Petar R ja se ne slazem sa vama DP je izneo dosta dobrih analuza, to sto se ne slazu sa srbskim protuskim misljenjem, tj. emocijama, sta da radimo.

    16. Feb 2025.Pogledaj

    Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    @Milos77, čudno kako spominjete samo UA gubitke. Prema pro ukrajinskom Warspottingu i pro ruskom LostArmouru gubici rusa su daleko veći. Samo u oklopu broji se nekih 11000/4000, a od tog broja na tenkova se odnosin 1900/800 pri čemu je prva brojka RU/UA. Procjene su da je RU svela svoje strateske rezerve na nekih 40-50% prijeratne…

    16. Feb 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

    @Casualobserver Javno dostuple oficijalne cifre se ne slazu sa vama. Evo samo iz USA: Imate i za druge zemlje: https://www.state.gov/bureau-of-political-military-affairs/releases/2025/01/u-s-security-cooperation-with-ukraine#:~:text=To%20date%2C%20we%20have%20provided,invasion%20of%20Ukraine%20in%202014. Ponavljam, postoji veoma dobar razlog zasto se Abramsi vise ne šalju.

    15. Feb 2025.Pogledaj