BEG airport status
Aerodrom Osijek prekida poslovnu saradnju sa kompanijom „Sea Air“ Iz aerodroma Osijek kažu da je kompanija "Sea Air" po šesti put odložila početak svojih letova / Foto: Aerodrom Osijek

Aerodrom Osijek prekida poslovnu saradnju sa kompanijom „Sea Air“

Aerodrom Osijek saopštio je danas da ne želi da razvija poslovni odnos sa avio-kompanijom „Sea Air“, dok god se, kako su naveli: „ne utvrde ozbiljne poslovne namere, kakve priliče avio-kompanijama“. Ova odluka usledila je nakon što je pomenuta avio-kompanija po šesti put odložila početak svojih letova sa ovog aerodroma.

Kako saopštavaju iz aerodroma Osijek, pregovori sa novoosnovanom kompanijom „Sea Air“ počeli su prošle jeseni, a u januaru 2015.godine organizovan je razgovor, kao i promocija kompanije, uz prisustvo predstavnika brojnih putničkih agencija iz istočne Hrvatske, Mađarske, BiH, Srbije, Hrvatske turističke zajednice i Grada Osijeka.

Iz aerodroma Osijek navode da je neslužbena najava bila da nova avio-kompanija startuje svoje letove sa početkom letnje sezone. Krajem marta iz avio-kompanije „Sea Air“ govorili su da će ovaj prevoznik leteti kao lou-kost, kao i da će letovi biti uspostavljeni 18. maja i to za Minhen, Frankfurt i Beč. Međutim, ovaj prevoznik je početak svojih letova odložio za 1. jun, a potom i za 29. jun. Prilikom ovog odlaganja, promenjene su i destinacije do kojih će leteti „Sea Air“, odnosno novi plan uključuje tri leta nedeljno za Minhen i Štutgart i četiri za Frankfurt. Prilikom narednog odlaganja, iz kompanije su saopštili da su razlozi novog kašnjenja tehničke poteškoće, odnosno kašnjenje u isporuci aviona, a kao novi datum naveden je 19. jul.

Ipak, došlo je i do novog pomeranja, pri čemu je za početak letova određen 9. avgust. Tom prilikom iz kompanije „Sea Air“ naveli su da su svesni da su izgubili poverenje mnogih putnika, ali da kao nova kompanija nisu mogli da predvide neke od poteškoća sa kojima su se suočili. Naposletku, prošle nedelje je ovaj prevoznik obavestio aerodrom Osijek da odlaže svoje letove do 23. avgusta.

Zbog pomenutog velikog broja odlaganja početka letova kompanije „Sea Air“, na aerodromu Osijek smatraju da nemaju garancije da je reč o ozbiljnoj avio-kompaniji, te da ne žele dalje da razvijaju poslovni odnos. U objašnjenju navedeno je da ozbiljne poslovne namere podrazumevaju dovođenje odgovarajućeg vazduhoplova (ili više njih) na bazni aerodrom, stvaranje preduslova za tehničko održavanje i sigurnost vazduhoplova, izradu operativnog programa organizacije letova i slično.

Iz osiječkog aerodroma kažu i da dosadašnji postupci prevoznika „Sea Air“ negativno deluju na poslovanje i ugled aerodroma Osijek. Osim toga, oni navode da su neozbiljne najave reda letenja, otvaranje rezervacijskog postupka i konkretna prodaja putničkih karata, te višestruko odgađanje zakazanih letova, naneli velike štete brojnim potencijalnim putnicima. Prema podacima kojima raspolažu, iz aerodroma kažu da je u proteklom periodu rezervisano ili prodato više od 2.000 karata i to putnicima iz istočne Hrvatske, Mađarske, Srbije i Bosne i Hercegovine.

U prošloj godini, aerodrom Osijek je ugostio 30.000 putnika, a teži se da u 2015. godini dočekaju 100.000 putnika. Sa ovog aerodroma saobraćaju „Croatia Airlines“, „Trade Air“ i „Ryanair“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

OpFor777 na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Zašto bi rusi kopirali tehnologiju zapada, kad su dovoljno inteligentni da sami razviju potrebnu tehnologiju? Kradja i kopiranje su vise Kineski specijalitet. Kupovali su svakakvu tehniku od Rusa, krali od zapada, pa tek sad počinju da postaju ozbiljna sila u tehnološkom smislu. Kod Rusa nije znanje problem, ni volja, već novac. To zapad zna, zato…

25. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

@Pajo Cenim vaš moral i ideale, ali kad će nama NATO vratiti KiM? Ah da, nikada...toliko o tome šta veliki nemaju ili imaju pravo da rade. Sve i da je to tačno što ste rekli, šta s time? Kupovaćete TNG iz Amerike po 3-4 puta većoj ceni i to će zaustaviti rat? Uvešćete im sankcije…

25. Jan 2025.Pogledaj

Srkiii na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Petrovicu u kojem birou za statistiku si zaposlen? Koliki moras imati kompleks da se tako ponasas kao ti, reci mi gde mogu tvoju strucnu literaturu nabaviti? Covece, ohladi vise. Putuj sa Evropom nemoj cekati vise na nas, sto bi rekao Balasevic.

25. Jan 2025.Pogledaj

omniameamecumporto na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Ovo sa raketnim motorima možda i nije baš sasvim tako, iako, kažem možda, ali možda samo tu imaju neku prednost. Zapad ima niz sofisticiranih raketnih sistema koje ne treba ovdje posebno nabrajati. Francuzi, Englezi, Nijemci, Šveđani, Izraelci, Amerikanci... Sa druge strane tu jeste Rusija ,ali i Iran, S. Korea, Kina. Svi ovdje nabrojeni imaju masovnu…

25. Jan 2025.Pogledaj

Leon na: [ANALIZA] Isporuke ruskih vojnih aviona i helikoptera u 2024. godini

Svarog Ja ne ulazim u temu upotrebe taktičkog ili strateškog nuklearnog oružja! Samo sam rekao da to apsolutno niti je tematika kojom se bavi T6, niti je tema članka. Upozorio sam na neprimjerenu retoriku dotičnog Vladimira, koji , ničim izazvan, komentira o upotrebi nuklearnog oružja kojim već nekoliko godina uporno zvecka jedan drugi Vladimir, a…

25. Jan 2025.Pogledaj