BEG airport status
Aerodrom Batajnica koristiće se kao alternacija Beogradu tokom 2016. godine Vlaisavljević i Bandić prilikom obilaska aerodroma Batajnica / Foto: Aerodrom Beograd

Aerodrom Batajnica koristiće se kao alternacija Beogradu tokom 2016. godine

Batajnički aerodrom mogao bi da se koristi za alternativna sletanja, razmatrano je u razgovoru v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla, Saše Vlaisavljevića i komandanta aerodroma Batajnica, brigadnog generala Predraga Bandića.

Osim ovog pitanja na razgovoru je bilo i reči o mogućnosti „zajedničkog korišćenja potencijala generalne avijacije“, kao i upotrebe aerodroma Batajnica prilikom planirane rekonstrukcije Aerodroma Nikola Tesla tokom 2016. godine.

U okviru posete u kojoj su bili izvršni direktor beogradskog aerodroma Raša Ristivojević i savetnik generalnog direktora Zoran Skoko, dogovorena je donacija opreme i tehničkih sredstava Aerodroma Nikola Tesla tokom ove godine, kao i bliža partnerska saradnja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Znaci polako se priprema teren da Batajnica postane prvo pola/pola aerodrom, a onda verovatno i civilni za low costere… 10 godina maksimim i eto nama dva civilna aerodroma u glavno gradu.

Odgovori
Pe

Cisto sumnjam Perice. Batajnica ce samo na par nedelja sledece godine zameniti BEG dok se renovira pista. U ovom momentu, drzava je fokusirana na prosirenje kapaciteta i modernizaciju Nikole Tesle. Da bi Batajnica proradila za civilni transport treba uloziti ogroman novac u infrastrukturu za prihvat i otpremu putnika i robe. To je u dogledno vreme apsolutno ne realno.

Jo

Ne znam zašto, ali i meni je to prvo palo na pamet kad sam jutros proćitao ovu vest.

Bo

Bandić je prava faca…Najbolji avijatičar koga imamo! Zna posao i ne gubi vreme,uvek je u nekoj akciji. Biće to pravi komandant Ratne avijacije

Odgovori
С

Одкуд знаш да ће бити командант? Да ли је заиста предвиђен или се ти само надаш?

Bo

Pa uvek je na prvoj borbenoj liniji i tamo gde je najteže i najpotrebnije…Ljudi ga izuzetno cene a atraktivan je i medijski…Ko bi drugi mogao biti? A Tatjana je valjda videla da je i on leteo u Feketić i spašavao iz snega majku i dete.

Г

Не лупетај живота ти! Каква прва борбена линија, он је то видео само на филму. Тип је само позер који себе добро рекламира у медијима…Чиста демагогија. а колико га његови људи цене, боље да не говоримо. У пракси то није ни близу ауторитета какав треба да имају команданти…Далеко је он од тога пар светлосних година!

Ta

Najbolji avijaticari su trenutno piloti helikoptera -jer su kadri biti na svakom mestu od Feketica preko Obrenovca ,gasenja pozara… na komandiom mestu je mozda najbolji.

br

No comment no ideas!!!

Odgovori
pi

Tipican put gasenja vazduhoplovstva. Grobari vode drzavu i vazduhoplivstvo. Kakvo ratno??? Sta ratno?? Katastrofa.

Odgovori
Pr

A sta je sa niskim aerodromom? Zasto se on ne koristi za alternaciju i koja je njegova perspektiva obzirim da ce da prave Batajnicu, postoji aerodrom Morava…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

26. Nov 2024.Pogledaj

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj