BEG airport status
Aerodrom Batajnica koristiće se kao alternacija Beogradu tokom 2016. godine Vlaisavljević i Bandić prilikom obilaska aerodroma Batajnica / Foto: Aerodrom Beograd

Aerodrom Batajnica koristiće se kao alternacija Beogradu tokom 2016. godine

Batajnički aerodrom mogao bi da se koristi za alternativna sletanja, razmatrano je u razgovoru v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla, Saše Vlaisavljevića i komandanta aerodroma Batajnica, brigadnog generala Predraga Bandića.

Osim ovog pitanja na razgovoru je bilo i reči o mogućnosti „zajedničkog korišćenja potencijala generalne avijacije“, kao i upotrebe aerodroma Batajnica prilikom planirane rekonstrukcije Aerodroma Nikola Tesla tokom 2016. godine.

U okviru posete u kojoj su bili izvršni direktor beogradskog aerodroma Raša Ristivojević i savetnik generalnog direktora Zoran Skoko, dogovorena je donacija opreme i tehničkih sredstava Aerodroma Nikola Tesla tokom ove godine, kao i bliža partnerska saradnja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Znaci polako se priprema teren da Batajnica postane prvo pola/pola aerodrom, a onda verovatno i civilni za low costere… 10 godina maksimim i eto nama dva civilna aerodroma u glavno gradu.

Odgovori
Pe

Cisto sumnjam Perice. Batajnica ce samo na par nedelja sledece godine zameniti BEG dok se renovira pista. U ovom momentu, drzava je fokusirana na prosirenje kapaciteta i modernizaciju Nikole Tesle. Da bi Batajnica proradila za civilni transport treba uloziti ogroman novac u infrastrukturu za prihvat i otpremu putnika i robe. To je u dogledno vreme apsolutno ne realno.

Jo

Ne znam zašto, ali i meni je to prvo palo na pamet kad sam jutros proćitao ovu vest.

Bo

Bandić je prava faca…Najbolji avijatičar koga imamo! Zna posao i ne gubi vreme,uvek je u nekoj akciji. Biće to pravi komandant Ratne avijacije

Odgovori
С

Одкуд знаш да ће бити командант? Да ли је заиста предвиђен или се ти само надаш?

Bo

Pa uvek je na prvoj borbenoj liniji i tamo gde je najteže i najpotrebnije…Ljudi ga izuzetno cene a atraktivan je i medijski…Ko bi drugi mogao biti? A Tatjana je valjda videla da je i on leteo u Feketić i spašavao iz snega majku i dete.

Г

Не лупетај живота ти! Каква прва борбена линија, он је то видео само на филму. Тип је само позер који себе добро рекламира у медијима…Чиста демагогија. а колико га његови људи цене, боље да не говоримо. У пракси то није ни близу ауторитета какав треба да имају команданти…Далеко је он од тога пар светлосних година!

Ta

Najbolji avijaticari su trenutno piloti helikoptera -jer su kadri biti na svakom mestu od Feketica preko Obrenovca ,gasenja pozara… na komandiom mestu je mozda najbolji.

br

No comment no ideas!!!

Odgovori
pi

Tipican put gasenja vazduhoplovstva. Grobari vode drzavu i vazduhoplivstvo. Kakvo ratno??? Sta ratno?? Katastrofa.

Odgovori
Pr

A sta je sa niskim aerodromom? Zasto se on ne koristi za alternaciju i koja je njegova perspektiva obzirim da ce da prave Batajnicu, postoji aerodrom Morava…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Fantasticno bi bilo da su kupili nove, a stare zadrzali u rezervi ili nekako nabavili bar malo polovnih Leoparda da imaju makar minimalnu rezervu. 2A8 su sigurno fenomenalne masine.

10. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Voziti skupe tenkove po ratistu zasicenim FPV dronovima nema smisla. Ta realnost dominacije mini dronova ce samo da se vremenom da raste. Isto kao i Nosac aviona, tenk ne mora da se unisti da bi se onesposobio. Geografija Hrvatske je savrsena da upravo sa FPV dronovima dometa do 10km brani teren od bilo kakve kopnene…

10. Apr 2025.Pogledaj

PakleniVuk na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Jeste,za onog ko ništa ne zna o tenkovima. A to što su na strateškom nivou obogaljili svoju vojsku ,to nikom ništa? Taj tenk je sporiji od M-84 ,što znači da će se cela kolona na maršu kretati sporije. Taj tenk je teži od M-84 ,što znači da mu je areal kretanja mnogo manji od M-84…

10. Apr 2025.Pogledaj

Perhan na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Ironija ili sarkazam? Leopardi po komadu preko 20 miliona eura...za mnogo manje para se mogao kupiti Izraelski sistem Trophi i montirati na M84, kupiti najmoderniji suv i termalne kamere zadnje generacije i integrirati mali izviđački dron zbog povećanja svesnosti posade i preglednosti...To su sve Izraelci mogli odraditi.

10. Apr 2025.Pogledaj

radovanovic na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Šta je sa našom Utvom i njenom Sovom? Pokreneš projekat star nekoliko decenija malo ga našminkaš i očekuješ da ćeš se takmičiti sa ovako modernim letelicama, baš optimističan potez!!!

10. Apr 2025.Pogledaj