BEG airport status
Adria tehnika servisirala 1000-ti avion: „Drznost, odlučnost i vizionarstvo“ Rukovodstvo Adria tehnike ispred jubilarne letelice. Foto: Petar Vojinović

Adria tehnika servisirala 1000-ti avion: „Drznost, odlučnost i vizionarstvo“

Impresivnim vizuelno-muzičkim uvodom juče je u hangaru Adria tehnike na aerodromu Jože Pučnik predstavljen S5-AAR (Adrijin A319-132) – hiljadita letelica servisirana u ovom slovenačkom MRO centru.

Na petogodišnjicu uspešnog odvajanja i poslovnog osamostaljena od aviokompanije Adria Airways, Adria Tehnika okupila je svoje zaposlene, poslovne partnere i predstavnike svetskih medija u svom najvećem hangaru.

Predstavnicima Eurowingsa, Germanwingsa, drugim aviokompanijama i maintenence organizacijama iz Evrope i sveta predstavljena je priča Adria tehnike. Priča o iskustvu, sposobnosti i kvalitetu usluge koja ovu naizgled malu MRO organizaciju svrstva u sam vrh rešenja za održavanje kada su aviokompanije opremljene CRJ i Airbus letelicama u pitanju.

Šest decenija iskustva na Airbus i Bombardier letelicama
Šest decenija iskustva na Airbus i Bombardier letelicama. Foto: Petar Vojinović

Prema podacima Eurostata, 842 miliona putnika letelo je avionom u 2013. godini samo u prostoru Evropske Unije. Ukupna flota koja ih je prevezla broji 7.000 uskotrupnih letelica od kojih je 3.500 tipa Airbus dok na Bombardierove regionalne mlaznjake otpada 200.

Adria tehnika razvijala je svoju ekspertizu preko šest decenija a kada je Adira Airways obavila prvi komercijalni let Airbusa A320 1989. godine (među prvima u Evropi) njen MRO upustio se u osvajanje nove tehnologije, unapredio filosofiju dotadašnjeg rada i među prvima u Evropi počeo da usvaja praksu koja će decenijama kasnije biti na ceni.

Konferencija za medije
Konferencija za medije

Imaju samo 210 zaposlenih, dva hangara ukupne radne površine od 7.000 kvadratnih metara i svojim klijentima nude linijsko i bazno održavanje, obuku, strukturalne opravke i modifikacije. Sertifikovani su za održavanje A320 i CRJ100/200/700/900/1000 familije aviona.

Pogledajte kako je izgledala jučerašnja ceremonija:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Kojih malih dronova? FPV? Mislite da NASAMS ili Avenger može nešto protiv istih?Pa da ima odgovora na FPV dronove ne bi se rat ovako vodio i to uz asistenciju najjačih sila sveta.

18. Feb 2025.Pogledaj
18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Ako Rusi u 2025 ne pocnu da dobijaju Su-57 sa AL-51F1, onda nece ni Alžir. Sve u svoje vreme.

18. Feb 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Pajo Niko ne spori ogromne gubitke na obe trane. Spominjem potvrdjene gubitke zapadnog naoruzanja jer neki misle da je daleko manje dostavljeno nego sto je vec i unisteno. Tu kolosalnu pomoc u naoruzanju zbog kojeg se uvaj rat tako razvukao nazivaju mrvicama a u realnosti su na hiljade komada doniranog oklopa vec izgublili. Da ne…

18. Feb 2025.Pogledaj