BEG airport status
Najbolji do sada: Predstavljamo vam kalendar 101. lovačko-avijacijske eskadrile za 2016. godinu Zavirili smo u novo remek-delo vojne vazduhoplovne fotografije koje živi i van Interneta / Foto: Dušan Atlagić

Najbolji do sada: Predstavljamo vam kalendar 101. lovačko-avijacijske eskadrile za 2016. godinu

Tango Six portal već nekoliko godina u nazad, svakog decembra, najavljuje vazduhoplovne kalendare za nastupajuću godinu. Navikli smo da nas institucije koje vode najveći entuzijasti svake godine iznova obraduju malim remek-delima vazduhoplovne fotografije koji nam oplemenjuju radni i poslovni prostor – datume odavno gledamo na telefonima.

2015. godinu svakako je obeležio poduhvat avio-kompanije „Prince Aviation“ koja je uz pomoć pilota i umetnika Dragana Veselinovića prelepim crtežima predstavila skoro celokupnu istoriju svoje flote. Odmah za petama Princu ove godine bila je 101. eskadrila – dom pilota-lovaca Ratnog vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije. „Vitezovi“ su uz pomoć odabranih srpskih vazduhoplovnih fotografa objavili kalendar koji smo proglasili najboljim vojnim kalendarom do tada.

Danas vam predstavljamo novi „najbolji kalendar do sada“.

Batajnica, "Air Solution", poslednji razlaz MiG-21 jednoseda / Foto: Dušan Atlagić
Batajnica, „Air Solution“, poslednji razlaz MiG-21 jednoseda / Foto: Dušan Atlagić

Prateći tradiciju prikupljanja najzanimljivijih i najatraktivnijih trenutaka u „životu i radu“ eskadrile, Dimitrije Ostojić, Novak Đorđijević i Dejan Beda autori su novih 6 fotografija od kojih neke prikazuju domaće MiG-ove u do sada neslikanim pozama, situacijama i scenarijima.

„Sto prva“ je i ovim kalendarom uspešno uspela da razbije statičnu formu jednostavnog fotografisanja letelica i donosi nam više nego atraktivne noćne i vazduh-vazduh predstave koje svaki vazduhoplovni entuzijasta mora imati na svom zidu narednih 12 meseci.

Kako saznajemo, kalendar će ove godine biti moguće nabaviti isključivo preko pripadnika eskadrile. Neće se nalaziti u slobodnoj prodaji.

Tango Six nagrađuje troje najbržih čitatelja ili čitateljki kalendarima 101. eskadrile za 2016. godinu ako u komentarima na ovaj post odgovore na pitanje: Da li volite Tango Six i zašto?

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Volim tango six. Najbolji portal koji se bavi ovim temama. Tacno, uvremenjeno i profesionalno.

Odgovori
Pe

Darko, Nenade, Slobodane, čestitam, osvojili ste po kalendar.
Kontaktirajte nas na: redakcija@tangosix.rs

Ne

Volim Tango Six zato što pišu o vazduhoplovnim dešavanjima na Balkanu

Odgovori
sl

Volim tango six zato sto se jedini bavi temom koju pratim od malih nogu i koju vilim i dan danas.

Odgovori
Mi

Volim Tango SIX jer ne laze!

Odgovori
Dj

Volim Tango Six jer pravi ekskluzivne izvestaje o svim domenima vazduhoplovstva na ovim prostorima.

Odgovori
Mi

Volim Tango SIX jer je drugaciji..

Odgovori
dr

Lep kalendar..ali bili su brzi.

Odgovori
Vo

Volim Tango Six zato što je realan.

Odgovori
Dr

Ne volim Tango six zato sto mi ne objavljuju komentare … :P

Odgovori
Sl

Zato sto uvek dobijamo tacne i informacije iz prve ruke

Odgovori
12

Jel ovo znaci da nekadasnji pripadnici ove eskadrile i njenih preteca (126.lae, 127.lae, itd.) nece biti u mogucnosti da nabave?

Odgovori
Pe

Javite se u esadrilu, trenutno ima kalendara za sve bilo sadasnje, bivse pripadnike i one koji vole vazduhoplovstvo. Broj je ogranicen.

Iv

Tango six je odlican sajt za sve nas koji volimo avijaciju iz razloga sto se tematikom bavi na strucan nacin i uvek je u koraku sa aktulenim desavanjima! Molim redakciju Tangosixa da ako moze da mi omuguci kupovinu kalendara! UNAPRED HVALA!

Odgovori
Iv

Peco na koji nacin da kontaktiram eskadrilu u vezi kalendara?

Odgovori
Jo

Jer vise od drzave pokusavate da osposobite RV-PVO Srbije.Realno.

Odgovori
Ma

Volim Tangosix jer je sjajan, vrlo realan, precizan a iznad svega vodi računa o našem vazduhoplovstvu više nego bilo ko drugi, a i okuplja nas entuzijaste avijacije na jednom mestu! Želim Vam puno uspeha u radu i još mnogo ekskluzivnih izveštaja o avijaciji! Najveći pozdrav

Odgovori
Ga

Tango SIX je prvi,jedini i neponovljiv.Vazduhoplovsvom se bavi profesionalno, informativno i sa puno entuzijazma.Trebalo bi i da uvedete rubriku istorija avijacije gde bi se detaljno predstavio avion sa detaljnim karakteristikama i vremenom u kome je vladao nebom.
Puno pozdrava i želja da trajete. Zoran.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj