BEG airport status
V.d. JAT Tehnike: Transaero nam plaća, Pegasus nije izgubljen kao klijent

V.d. JAT Tehnike: Transaero nam plaća, Pegasus nije izgubljen kao klijent

BEOGRAD – Vršilac dužnosti direktora JAT Tehnike Miroslav Musulin komentariše za naš portal nedavna dešavanja sa ruskom kompanijom Transaero i najavljuje posetu turkog CAA radi dobijanja dozvole za radove na letelicama u njihovom registru.

 
 
picture1 (81)
 
 
Kako smo ranije javili, Transaero je preživeo uz pomoć države dok je Pegasus deo svojih MRO potreba zadovoljio u Litvaniji.

Miroslav Musulin, v.d. direktora Tehnike komentariše ove vesti za naš portal i naglašava da Pegasus ni izdaleka nije izgubljena mušterija za ovu kompaniju:

– Vazduhoplovno tržiste je dosta trusno kako zbog novca koji je potreban za redovne operacije i za održavanje aviona, tako i zbog nemilih dešavanja u proteklom periodu a koja su vezana za avio-saobraćaj uopšte. Svakako, sve ovo utiče i na nas kao MRO centar koji se bavi održavanjem aviona.

Sa Transaerom imamo dugogodišnju uspešnu saradnju koja se ogleda u kvalitetno pruženim uslugama našeg centra kao i realizaciji Transaerovih obaveza prema nama. Upravo tržiste koje sam malopre pomenuo diktira realizaciju obaveza avio-kompanija čiji su avioni na radovima kod nas. Iskren da budem, bilo je malih poteškoća oko naplate naših potraživanja od pomenute kompanije ali u redovnoj komunikaciji na nivou menadžmenta obe firme, ovo se prevazilazi kao problem.

Informacija koju ste dali da, kako kažete, “Ruski Transaero dobija veštačko disanje od države” je podatak koji je svakako dobar za nas u smislu povećanja njihove platežne moći i koji će samo još više uticati na razvoj odnosa između Transaera i JAT Tehnike a koji su inače jako dobro utemeljeni.

Mi smo respektabilan i bezbedan MRO centar koji uvek teži za proširenjem svojih kapaciteta. Imperativ nam je bezbednost i obučenost kadrova koji su spremni da odgovore na sve izazove u našem poslu a koji su vezani za samo održavanje vazduhoplova.

Trenutno smo u pripremama za posetu turskih vazduhoplovnih vlasti kako bi JAT Tehnika dobila dozvolu za održavanje aviona iz turskog registra. To će nam biti praktično ulaznica za Pegasus sa kojim JAT Tehnika ima nameru da sklopi ugovor za tzv. bazno održavanje aviona.
 
 
Foto: Aviokarta.net
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj