BEG airport status
Linx Aviation pustio u rad svoj FNPT II proceduralni simulator

Linx Aviation pustio u rad svoj FNPT II proceduralni simulator

BEOGRAD – Beogradski Linx Aviation nedavno je pustio u rad svoj FNPT II simulator. Prvi su uveli distance learning za ATPL teoriju uz selidbu u nove modernije prostorije na Bežanijskoj kosi. Juče smo ih posetili.

 
 
2015-01-14 13.20.04
 
 
Beogradski Lynx Aviation je trenutno najbrže rasteći privatni ATO (Approved Training Organization) u Srbiji. Prekopreko 50 odškolovanih polaznika ove godine završilo je neki modul obuke za PPL, CPL i ATPL ovlašćenja a Tango Six portal ih je juče posetio u novim prostorijama na Bežanijskoj kosi (Partizanske avijacije broj 4/2) u Merkurovoj poslovnoj zgradi.
 
2015-01-14 14.30.46
 
Najbitnija novina je dolazak Elite Evolution 923 MCC FNPT II proceduralnog simulatora koji jedini u Srbiji poseduje opciju promene panela što mu omogućava simuliranje tri letelice: Cesne 172, Pajper Seneke 3 i King Aira 200.
 
2015-01-14 13.59.15
 
2015-01-14 14.12.12
 
Takođe, Linx je prva škola letenja u Srbiji koja je uvela Nordian Distance Learning kurs za ATPL teoriju. Polaznici ovog ATO-a će na taj način moći da prate nastavu, savlađuju predmete i imaju pristup celokupnoj literaturi preko Interneta što pojeftinjuje kurs koji tako zahteva samo 10 časova provedenih u učionici.
 
2015-01-14 13.20.41
 
Kako su nam rekli u Linxu, do sada se 10 njihovih polaznika uspelo da pronađe zaposlenje u  avio-kompanijama a nadaju se daljem rastu broja upisa budući da je ekspanzijom Er Srbije domaće pilotsko tržište doživelo preporod.

Za više informacija Linx poziva zainteresovane da se jave na brojeve telefona +381 65 355 36 64 ili +381 65 660 60 91.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ch

    svaka cast. Nadam se da su cene konkurentne. Da li neko mozda zna koliko traje distance learning za ATPL?

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj