BEG airport status
Linx Aviation pustio u rad svoj FNPT II proceduralni simulator

Linx Aviation pustio u rad svoj FNPT II proceduralni simulator

BEOGRAD – Beogradski Linx Aviation nedavno je pustio u rad svoj FNPT II simulator. Prvi su uveli distance learning za ATPL teoriju uz selidbu u nove modernije prostorije na Bežanijskoj kosi. Juče smo ih posetili.

 
 
2015-01-14 13.20.04
 
 
Beogradski Lynx Aviation je trenutno najbrže rasteći privatni ATO (Approved Training Organization) u Srbiji. Prekopreko 50 odškolovanih polaznika ove godine završilo je neki modul obuke za PPL, CPL i ATPL ovlašćenja a Tango Six portal ih je juče posetio u novim prostorijama na Bežanijskoj kosi (Partizanske avijacije broj 4/2) u Merkurovoj poslovnoj zgradi.
 
2015-01-14 14.30.46
 
Najbitnija novina je dolazak Elite Evolution 923 MCC FNPT II proceduralnog simulatora koji jedini u Srbiji poseduje opciju promene panela što mu omogućava simuliranje tri letelice: Cesne 172, Pajper Seneke 3 i King Aira 200.
 
2015-01-14 13.59.15
 
2015-01-14 14.12.12
 
Takođe, Linx je prva škola letenja u Srbiji koja je uvela Nordian Distance Learning kurs za ATPL teoriju. Polaznici ovog ATO-a će na taj način moći da prate nastavu, savlađuju predmete i imaju pristup celokupnoj literaturi preko Interneta što pojeftinjuje kurs koji tako zahteva samo 10 časova provedenih u učionici.
 
2015-01-14 13.20.41
 
Kako su nam rekli u Linxu, do sada se 10 njihovih polaznika uspelo da pronađe zaposlenje u  avio-kompanijama a nadaju se daljem rastu broja upisa budući da je ekspanzijom Er Srbije domaće pilotsko tržište doživelo preporod.

Za više informacija Linx poziva zainteresovane da se jave na brojeve telefona +381 65 355 36 64 ili +381 65 660 60 91.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ch

    svaka cast. Nadam se da su cene konkurentne. Da li neko mozda zna koliko traje distance learning za ATPL?

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

    Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

    16. Mar 2025.Pogledaj
    16. Mar 2025.Pogledaj

    Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

    16. Mar 2025.Pogledaj

    goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

    Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

    15. Mar 2025.Pogledaj