BEG airport status
Burže 2015: ATR ugovorio prve porudžbine, najavio Combi verziju ATR najavio potpisivanje 46 porudžbina i 35 opcija za kupovinu. Foto: Petar Vojinović

Burže 2015: ATR ugovorio prve porudžbine, najavio Combi verziju

Rano ujutru prvog dana Paris International Airshowa ugovorene su neke od prvih porudžbina aviona. Japan Air Commuter upravo je potpisao ugovor za kupovinu 8 aviona ATR 42-600. Dogovorena je jedna opcija za kupovinu kao i 14 prava na nabavku u narednom periodu.

ATR je za sada najavio potpisivanje 46 porudžbina i 35 opcija za kupovinu. Vrednost ovih ugovora iznosi 1, 98 milijardi dolara.

Na prepunoj konferenciji za medije ATR je predstavio svoj novi vizuelni identitet (menjaju ga na svake dve godine) i najavio neke od prodajnih i tehnoloških novina za svoju -600 porodicu. Direktor kompanije istakao je ovom prilikom da je ATR do ove godine ukupno prodao 1.500 letelica svih varijanti što je svetski rekord isporučenih regionalnih turbopropova.

Detalj sa jutrošnje konferencije za medije: novi logo ATR-a. Foto: Petar Vojinović
Detalj sa jutrošnje konferencije za medije: novi logo ATR-a. Foto: Petar Vojinović

ATR će, kada je avionika u pitanju, unaprediti kokpit sa Synthetic vision sistemom a danas su najavili i početak razvoja Combi verzije svoje 72-ke – imaće 40 sedišta u zadnjem delu dok će pola aviona biti rezervisano za prevoz tereta.

Kako navodi ovaj proizvođač, od početka godine naručeno je oko 300 aviona, što će obezbediti proizvodnju za naredne tri godine.

– Procenjujemo da će u narednih dvadeset godina broj porudžbina porasti na 2.500. Moramo da nastavimo da razvijamo našu proizvodnju i asortiman usluga koje pružamo kako bismo postali dominantan regionalni proizvođač aviona. – kaže generalni direktor ATR-a, Patrik de Kastelbajak.

Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner:

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: [ANALIZA] Da li je borbeni avion F-16 ratnog vazduhoplovstva Ukrajine oboren raketnim sistemom Patriot?

@Svarog Ako je tako onda jednostavno nisu mogli unistiti avion na stajanci, jer nemaju te sposobnosti izvan kombinacije izvidjackog drona koji nalazi cilj + ubojno sredstvo!

12. Sep 2024.Pogledaj

Yoda na: [ANALIZA] Da li je borbeni avion F-16 ratnog vazduhoplovstva Ukrajine oboren raketnim sistemom Patriot?

Da je marketinški navikan jer je opasan i po sopstveno vazduhoplovstvo, ali tu karakteristiku dele i drugi pvo sistemi u manjoj/većoj meri. Ne mogu da tražim snimak pokušaja automatskog dejstva 30-ak raketa na Kinžala koji napada položaj Patriota - ali mi se čini, koliko se sećam, da se jedan deo raketa okrenuo i prema zemlji…

12. Sep 2024.Pogledaj
12. Sep 2024.Pogledaj