BEG airport status
Ministarstvo odbrane detaljno o finansijskom delu pomoći porodicama poginulih u nesreći helikoptera Mi-17 Do danas je svakoj porodici uplaćeno po 1,2 miliona dinara / Foto: Reuters

Ministarstvo odbrane detaljno o finansijskom delu pomoći porodicama poginulih u nesreći helikoptera Mi-17

Dnevni list “Blic“, pozivajući se na neimenovan izvor iz Ministarstva odbrane Srbije, danas je preneo vest o pomoći koju su primile porodice poginulih vazduhoplovaca u udesu vojnog helikoptera Mi-17 koji se dogodio u reonu aerodroma “Nikola Tesla“ 13. marta ove godine.

Kako se navodi, do danas je svakoj porodici uplaćeno po 1,2 miliona dinara a za decu poginulih vojnika se za stipendije mesečno izdvaja oko 120 hiljada dinara.

Pored toga, izvor iz Ministarstva dodaje da su porodicama plaćeni pogrebni i drugi troškovi i precizirao da se za školovanje dece stradalih vazduhoplovaca mesečno izdvaja 40 hiljada dinara po porodici. Naknade obuhvataju troškove mesečne novčane naknade, nabavke knjiga i školskog pribora, i naknade za rekreativnu nastavu. Ministarstvo navodi da je počela i isplata pripadajućih porodičnih penzija.

Dodaje se i da su u humanitarnoj akciji kolege poginulih iz Vojske i iz Ministarstva sakupili oko tri miliona dinara i da je svakoj porodici uručeno po 739 hiljada dinara.

Transportni helikopter Mi-17 RV i PVO VS srušio se 13. marta uveče nedaleko od aerodroma “Nikola Tesla“ prilikom povratka iz Raške gde je ukrcana medicinka ekipa sa životno ugroženom bebom iz Novog Pazara. Osim posade koju su činili piloti Omer Mehić i Milovan Đukarić kao i tehničari Nebojša Drajić i Ivan Miladinović, u letelici su poginuli i lekar Dževad Ljajić i anesteziolog Miroslav Veselinović kao i beba iz porodice Ademović.

Iz Višeg javnog tužilaštva ni posle šest meseci još uvek nije podignuta nikakva optužnica niti je saopšteno da postoje elementi za ispitivanje bilo čije krivične odgovornosti. Nezvanično, kako prenosi Blic, nisu završene ni predistražne radnje. Formirane su vojne komisije od kojih je jedna utvrdila da je bilo propusta u procedurama pripreme i odobravanja leta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj