BEG airport status
Burže 2015: Brojke rastu Azijske kompanije kupci gotovo 2/3 narudžbina

Burže 2015: Brojke rastu

Do sada sklopljeni ugovori o kupovini i opciji za kupovinu iznose 45 milijardi dolara. Ako performanse Buržea posmatramo u odnosu na prošlogodišnji Farnboro, u Parizu je drugog dana ugovoreno 30 manje narudžbina nego u Londonu. Ukupno 342. Posle drugog dana ispostavilo se da su azijske kompanije kupci gotovo 2/3 ovih narudžbina.

AerCup je potpisao ugovor za kupovinu 100 Boeinga 737 Max 8, dok je Korean Air potpisao 30 opcija za naslednika 737 NG-a. Takođe, ugovorio je kupovinu 50 A321neo letelica uključujući 20 opcija.
SMBC Aviation Capital poručio je 10 Boeinga 737 Max (na čekanju kod proizvođača iz Sietla već ima 80 takvih aviona). Ruili Airlines se obavezao na kupovinu 30 Boeinga 737 Max. Minsheng Financial Leasing potpisao je memorandum o kupovini 30 Boeinga 737, kombinacija NG i MAX derivata.

Sriwijaya Air naručio je dva Boeinga 737-900ER. Tajvanska kompanija Eva AIr potpisala je preliminarni ugovor o kupovini četiri A330. Cebu Pacific se obavezao da će kupiti ATR 72-600, a ugovorio je i 10 opcija za kupovinu konfiguracija putničke kabine koja će brojati 78 sedišta. Švedska kompanija Braathens Regional će, takođe, naručiti 4 aviona ovog tipa.

Burze_drugi_dan
Narudžbine u toku drugog dana

Vojni sektor do sada, osim „munje iz Pakistana“ nije imao narudžbine većeg profila i obima.

Tango six će danas svoju pažnju (u formi naknadnih detaljnih video reportaža) fokusirati na IOMAX-ov Arhangel (Emirati očekuju svoja 24 naručena primerka), C Seriju iz pilotskog ugla, nove detalje o statistici Mitsubishijevog regionalnog mlaznjaka kao i detaljnije predstavljanje poslednjih novina iz kokpita kompanije ATR.

Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner:

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Realno sagledavanje stvari. Eskadrila Leonarda ili T-50, dve Rafala, eskadrila Lasti i eskadrila Sovi i to je to. Maksimum koji možemo je Lasta, Sova i razne bespilotne letelice i lutajuća municija. Čak i ondašnja Jugoslavija nije mogla da napravi sve uz mnogostruko jaču industriju a sad će malena Srbija da pravi nešto. Veliki problem nam…

12. May 2025.Pogledaj

Kakodane na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Скромно, а требало вам 50 редова да напишете шта је све било од технике

12. May 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

Za tako kompleksan posao ,kao što je izrada aviona ,potrebno je puno više od entuzijazma zaluđenika😅, Znamo da je tadašnja Jugoslavija bila udružena sa Rumunijom da bi se proizveo ,,Orao",. uz svesrdnu pomoć tada Engleske , Francuske itd. Srbija u ovoj situaciji je u stanju da pravi klipne avione sa turbo- prop motorima , bezpilotne…

12. May 2025.Pogledaj