BEG airport status
Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke Poslednja fotografija aviona HA-CIF u letu na dan udesa. Foto: Ivan Ilijevski

Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke

Centar za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda objavio je 30. marta informaciju o udesu aviona Cesna 310 škole letenja Pegaz. Posle tri meseca kašnjenja javnog objavljivanja u informaciji se konstatuje da su oba motora letelice radila.

Kako se navodi u informaciji, prvi let tog dana za letelicu registarskih oznaka HA-CIF protekao je rutinski. Instruktor letenja je trebalo da obavi treći let za drugim učenikom ali je prilikom vežbe „prilaz sa jednim neoperativnim motorom“ i, kako se navodi, naglog dodavanja gasa letelica po penjanju prešla u poniranje i pod velikim uglom udarila u tlo.

Kao verovatni uzrok udesa navodi se neadekvatno upravljanje avionom od strane posade.

Potpisnik preliminarnog izveštaja, prof. dr. Nebojša Petrović, koji sada ima titulu „vršioca dužnosti“ objavio je informaciju na sajtu DCV-a skoro mesec dana od njenog kompletiranja.

Izveštaj možete pogledati ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

m

ovakve nesrece se desavaju pa milim da treba sto cesce barem dvaput godisnje odrzati odredjene seminare vezano za bezbednost koji bi bili obavezni za sve instruktore kao i kandidate za instruktora to su nekad bili nastavnici letenja

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

VS S4 Како знате да наши хеликоптери Ми-35М неће добити бољу електронску заштиту? Или да то неће имати евентуално додатни примерци? На кипарским хеликоптерима су ти системи застарели. Кипар на својим Ми-35П нема ПОВР Вихр, већ Штурм-В и Атаке.

16. Oct 2021.Pogledaj

VS S4 na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

Naravno da je bolje uzeti nove MI-35 helikoptere ,to uopste nije sporno .Kada je rec o kipariskim MI-24P ne vidim da je neko primetio da imaju bolju elektronsku zastitu helikoptera ,od nasih MI-35M,generalno gledano ukupno bolju zastitu . Takodje pored svojih limita top 30mm ima mnogo bolji ucinak na cilju od topa 23mm na MI-35M.Takodje…

16. Oct 2021.Pogledaj

Živojin Banković na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

Jordan Тешко да би 4-8 Ми-35М и још толико Ми-17В-5 утицало да нам се уведу санкције. Не кошта све то баш толико. А фабрика где се производи Ми-35М још увек за тај тип хеликоптера има наруџбине из иностранства.

16. Oct 2021.Pogledaj

Srbofil na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

@Jordan Nikakve koristi mi SDPR nema od te kompenzacije, samo kes je dobar. Drugo, da bi potpali pod sankcije, moramo potrositi vise od milijardu dolara, toliko helikoptera necemo kupovati sigurno. Mi-35M nije neka "najsavremenija" masina kao Ka-52 ili AH-64 pa da toliko planine novca.

16. Oct 2021.Pogledaj

Send this to a friend