BEG airport status
Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke Poslednja fotografija aviona HA-CIF u letu na dan udesa. Foto: Ivan Ilijevski

Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke

Centar za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda objavio je 30. marta informaciju o udesu aviona Cesna 310 škole letenja Pegaz. Posle tri meseca kašnjenja javnog objavljivanja u informaciji se konstatuje da su oba motora letelice radila.

Kako se navodi u informaciji, prvi let tog dana za letelicu registarskih oznaka HA-CIF protekao je rutinski. Instruktor letenja je trebalo da obavi treći let za drugim učenikom ali je prilikom vežbe „prilaz sa jednim neoperativnim motorom“ i, kako se navodi, naglog dodavanja gasa letelica po penjanju prešla u poniranje i pod velikim uglom udarila u tlo.

Kao verovatni uzrok udesa navodi se neadekvatno upravljanje avionom od strane posade.

Potpisnik preliminarnog izveštaja, prof. dr. Nebojša Petrović, koji sada ima titulu „vršioca dužnosti“ objavio je informaciju na sajtu DCV-a skoro mesec dana od njenog kompletiranja.

Izveštaj možete pogledati ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

m

ovakve nesrece se desavaju pa milim da treba sto cesce barem dvaput godisnje odrzati odredjene seminare vezano za bezbednost koji bi bili obavezni za sve instruktore kao i kandidate za instruktora to su nekad bili nastavnici letenja

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Šabla 2021: Lovačka avijacija RV i PVO Vojske Srbije i ove godine u Bugarskoj na gađanju ciljeva u vazduhu

@Sasa Pa i ne bas. Nizi operativni troskovi znace da cete u vreme mira za isti budzet, moci vise vremena da uvezbavate i pobosljavate svoje sposobnosti, sto ce u vreme rata najvise znaciti i najvise se isplatiti! Takodje, nizi operativni troskovi ne moraju nuzno da znace da neki delovi ili aparati "manje kostaju", nego da…

07. Jun 2021.Pogledaj

Liegestuhl Klappbar na: Šabla 2021: Lovačka avijacija RV i PVO Vojske Srbije i ove godine u Bugarskoj na gađanju ciljeva u vazduhu

Само да знате да је МиГ-29УБ био скупљи од једноседа. Ako vi tako kazete ali meni to zvuci potpuno nerealno.

07. Jun 2021.Pogledaj

Avio-mehanicar na: [SEAS 2021 premijera] Avia Prime u Srbiji: Dosadašnja iskustva sa Jat Tehnikom i planovi za njenu budućnost

Kakvo je zaista stanje u Jat Tehnici najbolje ce reci zaposleni. Godinama su se nadali da ce privatizacijom resiti brojne probleme, pre svega povecanje plate i poboljsanje uslove rada, da bi privatizacijom i kupovinom od strane Avia Prime-a dosli u jos goru situaciju. Da od loseg uvek moze jos losije, obistinilo se u slucaju privatizacije…

07. Jun 2021.Pogledaj

Т5🇷🇸 na: [FOTO REPORTAŽA] Vežba Decisive Strike 21: Grčki F-16 blistali nad Krivolakom, vozila JLTV prvi put u prašini Makedonije

Каква је била ефикасност АС130Ј при дејству топом 40мм и хаубицом 105мм?

07. Jun 2021.Pogledaj

T. H. na: Hrvatski premijer o detaljima isporuke i plaćanja Rafala

@Drina Ja sam navijao za grcke F-16 . Samo jednosede. Kompletna obuka da bude u americi. Avione za air policing. Ne za rat. To se neki "sprdaju" sa vama. Koji bre lider regiona sa 12 aviona. Jedino Srbi kao veliki ljubitelji oruzja mogli bi to poverovat. Tu niko ne pita koliko je to sve skupo.…

07. Jun 2021.Pogledaj

Send this to a friend