BEG airport status
Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke Poslednja fotografija aviona HA-CIF u letu na dan udesa. Foto: Ivan Ilijevski

Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke

Centar za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda objavio je 30. marta informaciju o udesu aviona Cesna 310 škole letenja Pegaz. Posle tri meseca kašnjenja javnog objavljivanja u informaciji se konstatuje da su oba motora letelice radila.

Kako se navodi u informaciji, prvi let tog dana za letelicu registarskih oznaka HA-CIF protekao je rutinski. Instruktor letenja je trebalo da obavi treći let za drugim učenikom ali je prilikom vežbe „prilaz sa jednim neoperativnim motorom“ i, kako se navodi, naglog dodavanja gasa letelica po penjanju prešla u poniranje i pod velikim uglom udarila u tlo.

Kao verovatni uzrok udesa navodi se neadekvatno upravljanje avionom od strane posade.

Potpisnik preliminarnog izveštaja, prof. dr. Nebojša Petrović, koji sada ima titulu „vršioca dužnosti“ objavio je informaciju na sajtu DCV-a skoro mesec dana od njenog kompletiranja.

Izveštaj možete pogledati ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

m

ovakve nesrece se desavaju pa milim da treba sto cesce barem dvaput godisnje odrzati odredjene seminare vezano za bezbednost koji bi bili obavezni za sve instruktore kao i kandidate za instruktora to su nekad bili nastavnici letenja

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milers na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

@AL-41F Ne mogu da vas demantujem ali mi je sva ta "ruska prijetnja" po Evropu a i ostale krajeve svijeta više kao propagandna izmišljotina zarad ekonomske koristi. Molim vas, pa primjer ruskog gasa koji je i jeftiniji i kvalitetniji od američkog se predstavlja kao prijetnja za bezbjednost Evrope!!! Pa to nije predstavljala ni tokom hladnog…

07. Jul 2020.Pogledaj

Т5 na: Još jedna uloga: Helikopter H145M kao leteće komandno mesto

Свака на месту, joш бих додао да има места и за опрему за С5I целог jата дронова, а у борбеноj yлози може да носи и вр в-в и в-з, контеjнере са топовима итд.

07. Jul 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Pogranična kriza sa Kinom: Indija iz Rusije nabavlja 21 MiG-29 i 12 Su-30

@Drina Procitajte ovo, mozda promenite misljenje https://www.livefistdefence.com/2020/06/the-truth-hurts-says-indian-navys-1st-dhruv-flight-commander.html

06. Jul 2020.Pogledaj

boba na: Još jedna uloga: Helikopter H145M kao leteće komandno mesto

druze "pakleni", srbija nije u stanju da razvije ni testo za burek kako valja a kamo li sta drugo :-)

06. Jul 2020.Pogledaj

dinja na: Još jedna uloga: Helikopter H145M kao leteće komandno mesto

Staviću i ja mojih 5 dinara u ovu priču, tako Rusi kažu. Imao sam sreću, čast i zadovoljstvo da letim kao letač-mehaničar 30 godina u transportnoj avijaciji. Počeo na CL-215, završio na AN-26. 4500 puta poleteo i sleteo na vodu ili na zemlju. Video sam mnogo nesreće iz vazduha, posebno iz CL-215. Pa rekoh, da…

06. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend