BEG airport status
Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke Poslednja fotografija aviona HA-CIF u letu na dan udesa. Foto: Ivan Ilijevski

Centar za istraživanje udesa objavio preliminarni izveštaj udesa Cesne 310 kod Ečke

Centar za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda objavio je 30. marta informaciju o udesu aviona Cesna 310 škole letenja Pegaz. Posle tri meseca kašnjenja javnog objavljivanja u informaciji se konstatuje da su oba motora letelice radila.

Kako se navodi u informaciji, prvi let tog dana za letelicu registarskih oznaka HA-CIF protekao je rutinski. Instruktor letenja je trebalo da obavi treći let za drugim učenikom ali je prilikom vežbe „prilaz sa jednim neoperativnim motorom“ i, kako se navodi, naglog dodavanja gasa letelica po penjanju prešla u poniranje i pod velikim uglom udarila u tlo.

Kao verovatni uzrok udesa navodi se neadekvatno upravljanje avionom od strane posade.

Potpisnik preliminarnog izveštaja, prof. dr. Nebojša Petrović, koji sada ima titulu „vršioca dužnosti“ objavio je informaciju na sajtu DCV-a skoro mesec dana od njenog kompletiranja.

Izveštaj možete pogledati ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno, gospodine AirBeg (drug bio nikad nisam, pa čak ni u ono vrijeme SFRJ, ali neka ako Vas to veseli). :-) Pa gledali nisu, pitali nisu, ni oni, ni javnost, čak ni arhitekti čiji je projekt ne ogoljen, nego iskasapljen. A to Vam je tako kada se gledati i pitati ne želi. Isti kurs…

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala puno na pohvalama. Doprijela je ona do samog vrha, vjerujte mi. Konkretne podatke o zaposlenima prije i nakon koncesije drugih aerodroma nemam i vrlo teško je tako nešto naći. No, ovaj podataka o 17% radne snage u usporedbi sa 3,7% prometa je vrlo indikativan, zar ne?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Bojim se da je Beduin u pravu. Branko, za sada imamo samo jednu vrlo nespretnu izjavu predsjednika sa kojom se očito izletio. I još je stavio u kontekst "štete koju je Niški razvoj napravio Beogradu". Moram priznati vrlo neuobičajna izjava za presjednika jedne države.

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Hvala Vladimire na pohvalama. To je ipak stvar Srbije, pregovora i odnosa između države i malih dioničara. Djape: Što je po vama dobit? Ovih 501 milijun koji nisu upitni ili koncesijska naknada?

18. Jan 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Vinci dobar izbor za Beograd?

Ova rečenica govori sve: "Em su imbecili retardirani, em bi rođenu majku prodali za 10% provizije."

18. Jan 2018.Pogledaj