BEG airport status
Padobranac preminuo posle težeg doskoka na aerodromu Lisičji Jarak Još jedna padobranska tragedija na aerdoromu Lisičji Jarak.

Padobranac preminuo posle težeg doskoka na aerodromu Lisičji Jarak

Sportski padobranac Aleksandar Pavlović (1980. godište) preminuo je u subotu od posledica težih povreda prilikom rutinskog skoka na aerodromu Lisičji Jarak.

Pavlović, iskusniji padobranac (B dozvola), zadobio je teške telesne povrede prilikom prizemljenja nakon rutinskog skoka. Nesreća se dogodila u subotu 16. maja oko 15:30 časova na sportskom aerodromu Lisičji Jarak. Padobranac je odveden u Urgentni centar ali je kasnije podlegao povredama.

Vršilac dužnosti glavnog istražitelja Centra za istraživanje vazduhoplovnih nesreća Nebojša Petrović izašao je juče na lice mesta radi prikupljanja osnovnih informacija.

Kako saznajemo, glavna kupola padobrana (prema rečima očevidaca) bila je pravilno formirana i upravljiva prilikom skoka u kom se desio udes. Prve sumnje na uzrok nesreće idu u pravcu loše procene padobranca prilikom prizemljenja kupolom visokih performansi.

Preliminarna informacija o udesu biće publikovana na sajtu DCV-a za nekoliko dana.

11289735_1037305989614014_2079052888_n
Aleksandar Pavlović.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

g

Evo juce u Chicago na air show sudar u vazduhu ali su ostali zivi ;-(
http://abcnews.go.com/US/military-parachute-jumpers-collide-mid-air-chicago-air/story?id=33108135

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

KIKAN: Hrvatski F-16 koji još nisu stigli,kojima treba još par godina da dođu,za njih je jasno da su negde između slabe i osrednje 4+ generacije i tu nema više šta da se priča... Mayer: Molim vas manite se Stelth-a,to da li može da ga vidi ili ne to mi nikada nećemo moći da znamo,reklame su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Boki: Nije Mig-29 višenamenski,ali savremena bojišta 21 veka zahtevaju višenamenske avione,kako bi se donekle nadomestio bombarderski segnemt avijacije KOLIKO-TOLIKO...Bar kod nas ide se da se unapredi i mogućnosti intervencije na zemlji...da se Mig-29-ke osposobe i za to,Orao J-22 pokušava da se povrati barem oni avioni koji mogu i da se dodatno unaprede modernizacijom,Galeb G-4 za…

22. Jun 2018.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Radi li Adria pametno ili ne?

Da, Bombardier želi prodati i Dash i CRJ. CRJ pregovaraju sa Kinezima. Viking bi imao smisla, ako su uzeli DHC-6 i Canadair CL-215 i CL-415, onda svakog smisla ima da uzmu Q400.

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Vukovarac: Moraću latinicom da pišem. Vidim da ste i vi primetili da Vulin uglavnom priča gluposti raduje me to.Modernizacija je za svih 10 aviona ne samo za doniranih 6,Što se tiče prvi modifikacije to je modifikacija 6 doniranih kao što su 4 modifikovani pre oko 10 godina na SD,Kasnije treba da se odradi modernizacija koja…

22. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend