BEG airport status
Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

BEOGRAD – Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi, objavila je prošle nedelje da je u 2014. godini prevezla 15,8 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu godinu.

 
 
Wizzair at LTN 013-HDR
 
 
Na kraju protekle godine, kompanija Wizz Air koja raspolaže flotom od 54 Erbasova aviona A320 i leti na više od 350 linija, prevezla je gotovo 16 miliona putnika što predstavlja rast od 17 procenata. Avioni kompanije locirani su u 18 operativnih baza širom 10 zemalja Evrope, a najavljena baza na aerodromu u Tuzli u Bosni i Hercegovini počeće sa radom u junu ove godine.

Wizz Air je u decembu 2014. potpisao ugovor sa aerodromom u Nišu na tri godine, pa će od jula 2015. godine linija Niš – Bazel biti još jedna na spisku od preko 350 linija na kojima lete avioni ove kompanije.

WizzStaff-9062

Jožef Varadi (József Váradi), izvršni direktor Wizz Air-a je rekao da je 2014. godina bila sjajna za Wizz Air, godina koju je obeležilo širenje mreže odredišta i otvaranje novih linija kao nikada do sada:

– Prevezli smo 2,3 miliona putnika više nego u 2013. Spremni smo za budući razvoj na osnovu našeg stalnog obnavljanja flote i širenja mreže odredišta u 2015, kako bismo omogućili još većem broju putnika u Centralnoj i Istočnoj Evropi niže cene avio karata. Ponosni smo što doprinosimo ekonomskom razvoju tržišta na kojima smo pristuni i što stvaramo, direktno ili indirektno, nova radna mesta kao posledicu našeg rasta. – rekao je Varadi.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    Zahvaljujuci bezbroju praznih aerodroma, urnisanoj privredi istocne evrope i besomucnom subvencionisanju kompanija kao sto je ova. Druga bi bila prica da placaju svuda trzisne cene.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj