BEG airport status
LYBE 1715:30 Z 120°19KT CAVOK 14/07 Q1013 NOSIG=
Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

BEOGRAD – Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi, objavila je prošle nedelje da je u 2014. godini prevezla 15,8 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu godinu.

 
 
Wizzair at LTN 013-HDR
 
 
Na kraju protekle godine, kompanija Wizz Air koja raspolaže flotom od 54 Erbasova aviona A320 i leti na više od 350 linija, prevezla je gotovo 16 miliona putnika što predstavlja rast od 17 procenata. Avioni kompanije locirani su u 18 operativnih baza širom 10 zemalja Evrope, a najavljena baza na aerodromu u Tuzli u Bosni i Hercegovini počeće sa radom u junu ove godine.

Wizz Air je u decembu 2014. potpisao ugovor sa aerodromom u Nišu na tri godine, pa će od jula 2015. godine linija Niš – Bazel biti još jedna na spisku od preko 350 linija na kojima lete avioni ove kompanije.

WizzStaff-9062

Jožef Varadi (József Váradi), izvršni direktor Wizz Air-a je rekao da je 2014. godina bila sjajna za Wizz Air, godina koju je obeležilo širenje mreže odredišta i otvaranje novih linija kao nikada do sada:

– Prevezli smo 2,3 miliona putnika više nego u 2013. Spremni smo za budući razvoj na osnovu našeg stalnog obnavljanja flote i širenja mreže odredišta u 2015, kako bismo omogućili još većem broju putnika u Centralnoj i Istočnoj Evropi niže cene avio karata. Ponosni smo što doprinosimo ekonomskom razvoju tržišta na kojima smo pristuni i što stvaramo, direktno ili indirektno, nova radna mesta kao posledicu našeg rasta. – rekao je Varadi.
 
 

    Komentari

    N

    Zahvaljujuci bezbroju praznih aerodroma, urnisanoj privredi istocne evrope i besomucnom subvencionisanju kompanija kao sto je ova. Druga bi bila prica da placaju svuda trzisne cene.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    resurs na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

    Koji monumentalni građevinski poduhvat, čoveče, trebale su im decenije da napokon stave dva dežurna aviona pod neku nastrešicu.

    17. Nov 2019.Pogledaj

    Bungi na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

    Vojni analalitičar je jedno zanimanje, vazduhoplovni inžinjer drugo a vojni pilot nešto treće. Problem sa našim narodom je što u njemu sve vrvi od pametnjakovića a u stvari su mnogi nesposobnjakovići i više smetaju nego što pomažu.Što se tiče modernizacija Orla hajde da prepustimo ovoj dvojici poslednjih kao kompetetnijima da odluče.Svaka čast vojnim analitičarima ali…

    17. Nov 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: Montenegro airlines nabavlja Embraer E195 do travnja (aprila) 2020

    Jel ima neki link ili dokument koji ovo može dokazati? Ako je ovo istina što ste napisali (a ne kažem da nije), onda bi to bio smak svijeta za Montenegro i pod takvim uvjetima bila bi apsolutna i potpuna ludosta ući u tal sa Air Serbiom. U analizi mogućeg preuzimanja Montengra od Air Serbie u…

    17. Nov 2019.Pogledaj

    igor® na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

    @ Miloš77 Miloše, da bi S-400 bio gađan krstarećim projektilima mora se znati njegova pozicija pre dejstva S-400 a to samo amateri mogu sebi da dozvole. U slučaju scenarija kakav navodite, S-400 bi dejstvovao po grupaciji aviona i odmah bi se pakovao i bežao na novu lokaciju gde bi "ćutao" i čekao sledeći nalet i…

    17. Nov 2019.Pogledaj

    Send this to a friend