BEG airport status
Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

BEOGRAD – Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi, objavila je prošle nedelje da je u 2014. godini prevezla 15,8 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu godinu.

 
 
Wizzair at LTN 013-HDR
 
 
Na kraju protekle godine, kompanija Wizz Air koja raspolaže flotom od 54 Erbasova aviona A320 i leti na više od 350 linija, prevezla je gotovo 16 miliona putnika što predstavlja rast od 17 procenata. Avioni kompanije locirani su u 18 operativnih baza širom 10 zemalja Evrope, a najavljena baza na aerodromu u Tuzli u Bosni i Hercegovini počeće sa radom u junu ove godine.

Wizz Air je u decembu 2014. potpisao ugovor sa aerodromom u Nišu na tri godine, pa će od jula 2015. godine linija Niš – Bazel biti još jedna na spisku od preko 350 linija na kojima lete avioni ove kompanije.

WizzStaff-9062

Jožef Varadi (József Váradi), izvršni direktor Wizz Air-a je rekao da je 2014. godina bila sjajna za Wizz Air, godina koju je obeležilo širenje mreže odredišta i otvaranje novih linija kao nikada do sada:

– Prevezli smo 2,3 miliona putnika više nego u 2013. Spremni smo za budući razvoj na osnovu našeg stalnog obnavljanja flote i širenja mreže odredišta u 2015, kako bismo omogućili još većem broju putnika u Centralnoj i Istočnoj Evropi niže cene avio karata. Ponosni smo što doprinosimo ekonomskom razvoju tržišta na kojima smo pristuni i što stvaramo, direktno ili indirektno, nova radna mesta kao posledicu našeg rasta. – rekao je Varadi.
 
 

    Komentari

    N

    Zahvaljujuci bezbroju praznih aerodroma, urnisanoj privredi istocne evrope i besomucnom subvencionisanju kompanija kao sto je ova. Druga bi bila prica da placaju svuda trzisne cene.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    vesko na: [ANALIZA] Kako bi Belorusija mogla pomoći Srbiji u obnovi raketnih jedinica za protivvazduhoplovna dejstva

    Po meni PVO Srbije bi trebao da se bazira iskljucivo na ruskim sistemima.Ja ni ove mistrale od Francuza kupio ne bih koliko god da su dobri.Ne mogu da zaboravim da je iznad moje Podgorice 99 letjeo i francuski Miraz.Rusi ako nesto prave najbolje na svijetu to je PVO i raketni sistemi uopste.Sosna idealna zamjena za…

    24. Mar 2020.Pogledaj

    vesko na: [ANALIZA] Kako bi Belorusija mogla pomoći Srbiji u obnovi raketnih jedinica za protivvazduhoplovna dejstva

    Izraelski piloti su Kub sistem nazvali Tri prsta smrti toliko je Kub bio neefikasan kada je proizveden i uveden u upotrebu.

    24. Mar 2020.Pogledaj

    Nikola na: [ANALIZA] Kako bi Belorusija mogla pomoći Srbiji u obnovi raketnih jedinica za protivvazduhoplovna dejstva

    @Petrovic Dusan Egipat je 1973. sistemima Neva i Kub osakatio izraelsko vazduhoplovstvo, verovatno bi Egipat ostvario potpunu pobedu da Izrarlci nisu imali brojčanu i kvalitativnu prednost u okopu.

    24. Mar 2020.Pogledaj

    max na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Letove ima samo šest aerodroma regije

    Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi :) Croatia neka leti, ionako su nam na grbači - plaća se ne žele odreći, koncesionar isto traži svoje, leasing ide, a gorivo je bar sad jeftino. Pa nek uživaju još dok traje. Tko zna možda bar sad posluže kad drugi prijevoz ne funkcionira.

    24. Mar 2020.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Korona virus kao kraj najgore godine u povijesti zrakoplovstva

    No, mi ne pričamo o situaciji nakon globalne krize kakvu svijet ne pamti od 2. svjetskog rata i potrebe država da interventiraju. Nego, govorimo o "redovnoj" situaciji u kojoj je bilo protiv temeljnih načela EU "tražiti" od kompanije ili "natjerati je" ili "intervenirati" ili "financirati hub u Berlinu". Eurowings neće propasti, to se ne brinite.…

    24. Mar 2020.Pogledaj

    Send this to a friend