BEG airport status
Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

Wizz Air ostvario rast od 17% u protekloj godini

BEOGRAD – Wizz Air, najveća low-cost avio-kompanija u Centralnoj i Istočnoj Evropi, objavila je prošle nedelje da je u 2014. godini prevezla 15,8 miliona putnika, što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu godinu.

 
 
Wizzair at LTN 013-HDR
 
 
Na kraju protekle godine, kompanija Wizz Air koja raspolaže flotom od 54 Erbasova aviona A320 i leti na više od 350 linija, prevezla je gotovo 16 miliona putnika što predstavlja rast od 17 procenata. Avioni kompanije locirani su u 18 operativnih baza širom 10 zemalja Evrope, a najavljena baza na aerodromu u Tuzli u Bosni i Hercegovini počeće sa radom u junu ove godine.

Wizz Air je u decembu 2014. potpisao ugovor sa aerodromom u Nišu na tri godine, pa će od jula 2015. godine linija Niš – Bazel biti još jedna na spisku od preko 350 linija na kojima lete avioni ove kompanije.

WizzStaff-9062

Jožef Varadi (József Váradi), izvršni direktor Wizz Air-a je rekao da je 2014. godina bila sjajna za Wizz Air, godina koju je obeležilo širenje mreže odredišta i otvaranje novih linija kao nikada do sada:

– Prevezli smo 2,3 miliona putnika više nego u 2013. Spremni smo za budući razvoj na osnovu našeg stalnog obnavljanja flote i širenja mreže odredišta u 2015, kako bismo omogućili još većem broju putnika u Centralnoj i Istočnoj Evropi niže cene avio karata. Ponosni smo što doprinosimo ekonomskom razvoju tržišta na kojima smo pristuni i što stvaramo, direktno ili indirektno, nova radna mesta kao posledicu našeg rasta. – rekao je Varadi.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    Zahvaljujuci bezbroju praznih aerodroma, urnisanoj privredi istocne evrope i besomucnom subvencionisanju kompanija kao sto je ova. Druga bi bila prica da placaju svuda trzisne cene.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

    Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

    12. Feb 2025.Pogledaj

    Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

    Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

    11. Feb 2025.Pogledaj

    max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

    Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

    11. Feb 2025.Pogledaj

    Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

    Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

    11. Feb 2025.Pogledaj