BEG airport status
Etihad potpisao ugovor o partnerstvu sa Fejsbukom

Etihad potpisao ugovor o partnerstvu sa Fejsbukom

BEOGRAD – Saradnja između društvene mreže Fejsbuk i Etihada ubuduće bi mogla da poveća broj putnika, ali i zaradu ove avio-kompanije.  Na „meti“ njihovog ugovora najviše će se naći ljudi sa Bliskog istoka i iz Severne Afrike.

 
 
Capture
 
 
Kako Liz Selbi, šef odseka za društvene mreže u kompaniji Etihad, tvrdi, zahvaljujući video kampanji ove avio-kompanije, usmerenoj na indijske emigrante u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, koji su posetili svoje porodice u Abu Dabiju za Festival svetlosti, Divali, u oktobru prošle godine, ostvareno je 700 rezervacija u roku od 10 dana.

Ostvareni profit bio je 51 put veći od početne investicije. Kao dodatni uspeh Selbi navodi i činjenicu da je oko pola miliona indijskih emigranata iz UAE ušlo u neposrednu komunikaciju sa avio-kompaniom putem poruka, prenosi portal Gulf News.

Prema njenim rečima, kompanija Etihad je u poslednje dve godine izgradila svest o svom brendu, ali i pojačala aktivnost u onlajn sferi:

– Ciljamo na emigrante koji su na pravom mestu i prave poruke koje su u pravom kontekstu. Uglavnom smo fokusirani na tržišni udeo i profit.

U proteklih godinu dana Etihad je sarađivao sa Fejsbukom, a sada je i zvanično potpisao ugovor. Značaj ovog ugovora treba sagledati i iz ugla masovnosti ove društvene mreže.

Džonatan Labin, direktor Fejsbuka za Bliski istok, Severnu Afriku i Pakistan, rekao je da se ova društvena mreža u proseku koristi 40 minuta na dan. Preko mobilnog telefona ljudi na ovu stranicu dnevno uđu 14 puta. Na Bliskom Istoku i u Severnoj Africi ovaj broj je veći. U Egiptu i Saudijskoj Arabiji, ljudi na Fejsbuku dnevno provedu 60 minuta.

Endru Verd, podpredsednik zadužen za marketig u Etihadu, ukazao je na značaj komuniciranja putem društvenih mreža i dodao da Fejsbuk stalno analizira taj proces. On je objasnio i da se na taj način u stvari parira tradicionalnim medijima i dodao:

– Mnogo smo uložili u društvene mreže. To ćemo nastaviti da radimo i u budućnosti. Za 18 meseci porastao je broj zaposlenih u odseku zaduženom za društvene mreže koji danas broji 22 člana. Ulaganje u njih je već urodilo plodom.

Teri Kejn, rukovodilac za putne, auto, telco i finansijse servise na Fejsbuku Bliskog istoka i Severne Afrike rekao je da Etihad ima centralizovan tim i da će Fejsbuk biti zadužen za sprovođenje obuke, tehnološke integracije i podrške:

– Pomoći ćemo Etihadu da pronađe onu publiku kojoj želi da se obrati, i ono tržište koje cilja.

Sa druge strane, Etihad očekuje da komunikacija bude lična, relevantna i mobilna, navodi Liz Selbi:

– Sa alatom za pronalaženje emigranata na Fejsbuku moći ćemo da komuniciramo sa najrelevantnijom publikom i ponudimo im nešto što je dostupno u realnom vremenu.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Nursing Nismo. Razmena sa SAD nam je vrlo mala. Da je to što kažete tačno bila bi daleko veća. Mi za to uopšte nismo pogodni. Čak su i EU zemlje u boljem položaju od nas po tom pitanju. Svi pljuju po nama zbog saradnje sa Kinom ali njihova je astronomski veća. Mi sarađujemo malo više…

09. Apr 2025.Pogledaj

Dionizije na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ponavljate Trampovu propagandu, EU ne naplacuje nikakve carine na 70% proizvoda koje uvozi iz USA, na automobile se placa 10%, PDV se obracunava na sve robe, i na auto iz Nemacke i na vozilo iz USA, pa tu ne vidim da postoji razlika koja US proizvodjace stavlja u losiju poziciju. Koje su to vece carine…

08. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ide se van po robu/proizvode ukoliko su jeftiniji, da bi dobili jeftiniji/konkurentniji proizvod. Ukoliko se ta roba/proizvod optereti carinama, proizvodjac ce biti primoran da isti kupuje unutar granica SAD-a, ili, ukoliko je vanjskom proizvodjacu stalo do biznisa i kolicina ima smisla, isti ce otvoriti fabriku u SAD-u, i prodati isto musteriji za 0% tarife. Dakle…

08. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Petrovic Dusan Carine bi u teoriji trebalo da zaštite domaću proizvodnju, te i jeste poenta da uvozni proizvod poskupi. Da bi domaći bio cenovno privlačniji. Mada, više mislim da je to samo glupi pregovarački čip da bi se izboksovali ustupci od inostranih država. A to što je Amerika kao napredovala u poslednjih koliko godina.... Sve…

08. Apr 2025.Pogledaj