BEG airport status
Nova Alitalia počela sa radom: Predstavljen strateški plan

Nova Alitalia počela sa radom: Predstavljen strateški plan

BEOGRAD – Juče je u Rimu predstavljen strateški plan za novu Alitaliju uz jasnu opredeljenost novog izvršnog tima i strateških investitora za temeljne promene u kompaniji. Nova Alitalija počela je sa radom 1. januara 2015. godine, nakon realizacije investicije Etihad ervejza i postojećih vlasnika udela u Alitaliji.

 
 
1407760949006-AFP-532293363
 
 
Na jučerašnjem sastanku Upravnog odbora nove kompanije Alitalija, koja je počela sa radom 1. januara 2015. godine, nakon realizacije investicije Etihad ervejza i postojećih vlasnika akcija u Alitaliji, ratifikovana je poslovna strategija kompanije. Njene osnovne elemente juče su u Rimu predstavili Luka di Montezemolo, predsednik Alitalije, Silvano Kasano, generalni direktor Alitalije i Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor Etihad grupe i potpredsednik Alitalije.

U operativnom smislu, mreža predviđena novom strategijom kompanije podrazumeva tri čvorišta u Italiji: Aerodrom Malpensa u Milanu će pojačati dugolinijske letove, dok će aerodrom Linate u Milanu poboljšati povezanost sa čvorištima partnerskih aviokompanija. Aerodrom Fiumićino u Rimu će pojačati dugolinijske letove i nastaviti da širi kratkolinijske i srednjelinijske letove kako bi se održao značaj na italijanskom tržištu.

Redovi letenja širom mreže biće optimizovani tako da omoguće bolju povezanost, kao i veći broj kod šer letova sa postojećim i novim partnerima. Nove linije iz Rima uključuju Berlin, Dizeldorf, San Francisko, Meksiko Siti, Santjago (Čile), Peking i Seul, uz povećan broj letova za Njujork, Čikago, Rio de Žaneiro i Abu Dabi. Alitalija će takođe dodati ukupno 13 letova nedeljno sa Malpense u Milanu, uz svakodnevne letove ka Abu Dabiju, četiri leta nedeljno ka Šangaju i dodatne letove ka Tokiju.

Takođe, biće unapređena povezanost sa čvorištem Etihad ervejza u Abu Dabiju putem svakodnevnih letova iz Venecije, Milana, Bolonje i Katanije, kao i dodatnih letova iz Rima, koji omogućavaju dalju povezanost sa Bliskim istokom, Afrikom, indijskim potkontinentom, jugoistočnom Azijom, Kinom i Australijom. Venecija će biti jedini italijanski aerodrom, pored Fiumicina u Rimu i Malpense u Milanu, sa koga će Alitalija leteti za Abu Dabi dugolinijskim avionima.

Dok se ispituju dalje mogućnosti za produbljivanje saradnje sa članicama Skajtima (SkyTeam), naročito sa Er Frans/KLM i Delta Erlajnsom, postojaće i značajno novo partnerstvo sa Er Berlinom i NIKI, kao i poboljšana povezanost sa Etihad ervejzom. Takođe, u planu je i bliža saradnja sa Er Srbijom i aviokompanijom Etihad ridženel. Ova partnerstva će povećati mogućnost izbora za klijente na mnogim tržištima.
 

Flota

 
Takođe, kada se priča o novom strateškom planu i novim linijama, jedno od prvih pitanja koje se nameće jeste organizacija flote nove kompanije. Alitalija i Etihad ervejz, kao i njihovi partneri, ispituju mogućnosti za poboljšanje efikasnosti zajedničke flote. Na primer, Alitalija je u procesu premeštanja 14 Erbas A320 aviona u Er Berlin, kao i razmatranja opcija sa Etihad ervejzom za kupovinu dodatnih širokotrupnih aviona za Alitaliju. Alitalija će takođe imati priliku da dobije avione iz postojeće narudžbine Etihada.

– Revitalizovana Alitalija koju zamišljamo i koju smo počeli da gradimo će biti značajno preimućstvo za ovu državu i pokretač rasta našeg turizma i poslovanja. – rekao je Luka di Montezemolo, predsednik Alitalije. – Energija, strast i stručnost koju sam uočio u Alitaliji proteklih nedelja ne ostavljaju mesta sumnji da će aviokompanija koju danas predstavljamo ponovo postati vrhunska italijanska aviokompanija, priznata širom sveta. Zbog toga verujem da su ljudi u Alitaliji stub istorije čije pisanje započinjemo. – zaključio je on.

I generalni direktor Etihada i potpredsednik Alitalije, Džejms Hogan, rekao je da su brze, odlučne promene jedino što dolazi u obzir na tržištu koje je i dalje opterećeno krizom u evrozoni koja je u toku, i dodao da su glavni investitori Alitalije postavili jasan rok po kome je predviđeno da će ova aviokompanija dostići profitabilnost do 2017. godine.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj