BEG airport status
Burže 2015: Novosti iz ATR-a I dalje bez odluke o početku projekta LTP (Large Turboprop) - planiranog naslednika verzije -72. Foto: Petar Vojinović

Burže 2015: Novosti iz ATR-a

Proizvođač regionalnih aviona ATR, joint venture kompanija Airbus i Alenia Aermacchi, svoju priču započeo je 1981. godine. Tada su Aerospatiale i Aeritalia svoje zasebne projekte regionalnih letelica „spojile“ u jednu. Rođen je ATR-42, turboprop sa 50 sedišta. Duža, -72, verzija rođena je pet godina kasnije.

Danas, ATR letelice obave preko 5.000 letova dnevno, njihov udeo u tržištu letelica ove klase i veličine iznosi 78% i u upotrebi je kod 190 operatera u 90 zemalja.

Na ovogodišnjem Buržeu kompanija je predstavila svoj novi vizuelni identitet, potvrdila da trenutni broj naručenih letelica koje čekaju isporuku stoji na 280, da su u 2014. godini imali 160 narudžbina i da se trenutno mesečno proizvede između 8 i 10 letelica (na verziju 72 odlazi preko 90% proizvodnje).

Predstavljni su planovi za high-density verziju ATR-a 72-600 – broj sedišta povećaće se sa 74 na 78 i  Combi verziju 72-ke – 40 sedišta u zadnjem delu letelice sa prednjim delom rezervisanim za cargo palete.

Za Tango Six o novinama iz ATR-a priča vođa odeljenja za komunikacije s javnošću David Vargas:

 
 
Tango Six je uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavao svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove iz ove serije kliknite na baner ispod dok dnevne galerije fotografija možete naći na Facebook stranici našeg portala.

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pajo na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

@Vladimir, naveo sam izvore za podatke koje sam izmio sto one pro ruske ili pro ukrajniske i sto se oklopa tiče oni se približno podudaraju. Nitko nije govorio o tome koja strana trenutno ima inicijativu i napreduje ali po koju cijenu. Daleko od toga da se stvari po UA razvijaju povoljno ali sanjati o tome…

17. Feb 2025.Pogledaj

Mislav na: [IDEX 2025] Tango Six na najvećem sajmu naoružanja i vojne opreme na planeti: Srbija i zemlje regiona izlažu, Rusiji dozvoljeno da se vrati pod reflektore

Croatian Army, Swedish Army, German Army, Kuwaiti Army, French Army, Singapore Army, Israel Army, Saudi Arabian Army, Polish Armed Forces, Australian Army, Turkish Armed Forces, Czech Army, Bulgarian Army, United Arab Emirates Army, Lithuanian Armed Forces, Mexican Army, Spanish Army, Pakistan Army, Malaysian Army, Saudi Arabian Army, Finnish Army, National Army of Colombia, Armed Ilija,…

17. Feb 2025.Pogledaj

PeleBC na: Alžir najverovatnije prvi strani korisnik ruskog borbenog aviona Su-57, hoće li ga nabaviti i Indija?

Imaš izjavu Bogdana od prije par dana gdje govori kako su taj manevar za film "ukrali" sa njegovog demo leta sa nekog ranijeg MAKS-a na Su-57.

17. Feb 2025.Pogledaj