BEG airport status
Burže 2015: Novosti iz ATR-a I dalje bez odluke o početku projekta LTP (Large Turboprop) - planiranog naslednika verzije -72. Foto: Petar Vojinović

Burže 2015: Novosti iz ATR-a

Proizvođač regionalnih aviona ATR, joint venture kompanija Airbus i Alenia Aermacchi, svoju priču započeo je 1981. godine. Tada su Aerospatiale i Aeritalia svoje zasebne projekte regionalnih letelica „spojile“ u jednu. Rođen je ATR-42, turboprop sa 50 sedišta. Duža, -72, verzija rođena je pet godina kasnije.

Danas, ATR letelice obave preko 5.000 letova dnevno, njihov udeo u tržištu letelica ove klase i veličine iznosi 78% i u upotrebi je kod 190 operatera u 90 zemalja.

Na ovogodišnjem Buržeu kompanija je predstavila svoj novi vizuelni identitet, potvrdila da trenutni broj naručenih letelica koje čekaju isporuku stoji na 280, da su u 2014. godini imali 160 narudžbina i da se trenutno mesečno proizvede između 8 i 10 letelica (na verziju 72 odlazi preko 90% proizvodnje).

Predstavljni su planovi za high-density verziju ATR-a 72-600 – broj sedišta povećaće se sa 74 na 78 i  Combi verziju 72-ke – 40 sedišta u zadnjem delu letelice sa prednjim delom rezervisanim za cargo palete.

Za Tango Six o novinama iz ATR-a priča vođa odeljenja za komunikacije s javnošću David Vargas:

 
 
Tango Six je uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavao svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove iz ove serije kliknite na baner ispod dok dnevne galerije fotografija možete naći na Facebook stranici našeg portala.

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj