BEG airport status
Wizz Air se širi u Srbiji: Danas najavljena nova linija Niš – Malme

Wizz Air se širi u Srbiji: Danas najavljena nova linija Niš – Malme

BEOGRAD – Niskotarifna aviokompanija Viz Er (Wizz Air) nakon Bazela uvodi drugu liniju iz Niša, a u pitanju je švedski Malme. Sa novom linijom Niš-Malme Wizz Air će ukupno ponuditi 12 linija do 7 zemalja sa dva srpska aerodroma – u Beogradu i Nišu.

 
 
Wizzair_Airbus_A320_Idaszak
 
 
Viz Er (Wizz Air), najveća low-cost kompanija u Centralnoj i istočnoj Evropi, objavila je 9. decembra prošle godine, na konferenciji za novinare u Vladi Srbije, početak operacija sa niškog aerodroma Konstantin Veliki. Početak redovnih letova na prvoj i u tom trenutku jedinoj liniji ka aeroromu Bazel-Miluz-Frajburg (MLH) zakazan je za 3. jul 2015. godine.

Danas je niskotarifni avioprevoznik koji je u decembru prošle godine sklopio prvi komercijalni ugovor sa aerodromom Konstantin Veliki (linija kompanije Viz Er za Bazel je prva koja neće biti subvencionisana od strane Grada Niša), objavio početak još jedne linije, a u pitanju je Niš – Malme.  Nova linija do Malmea u Švedskoj počeće 25. juna sa tri nedeljna leta utorkom, četvrtkom i subotom. Cena karte će biti od 2.899 dinara.

Džon Stivenson (John Stephenson), izvršni potpredsednik Wizz Air-a je, kao i u decembru, prisustvovao konferenciji za novinare i izrazio veliko zadovoljstvo razvojem njihovog biznisa u Nišu:

– Zadovoljstvo nam je da najavimo naš dalji razvoj u Nišu. Samo mesec dana nakon što smo najavili prvu liniju od Niša do Bazela dodajemo i drugu liniju ka Malmeu u Švedskoj. Nadamo se da će ova linija biti dobro prihvaćena od strane putnika i da će im omogućiti da putuju još jeftinije. – rekao je Stivenson.

Današnjem događaju u Nišu su, pored Stivensona, prisustvovali i vršilac dužnosti izvršnog direktora Aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu, Vladica Đurđanović kao i gradonačelnik Niša, prof. dr Zoran Perišić. Perišić je istakao veliku važnost uspostavljanja ove linije za Niš, kao i ceo region:

– Nova linija će povezati naše ljude u dijaspori sa svojim porodicama u Srbiji.- zaključio je Perišić.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Raduje me sto mozemo i mi sa juga koji smo na rad u svedckoj da +dolazimo cesce u nasu lepu Srbiju i nas lepi Nis. Samo jos kad bi pustili bar jednom nedeljno let iz stokolma jer nama je daleko Malmö.
    Malmö- Stokolm -Belgrad bilo bi super.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj