BEG airport status
Wizz Air se širi u Srbiji: Danas najavljena nova linija Niš – Malme

Wizz Air se širi u Srbiji: Danas najavljena nova linija Niš – Malme

BEOGRAD – Niskotarifna aviokompanija Viz Er (Wizz Air) nakon Bazela uvodi drugu liniju iz Niša, a u pitanju je švedski Malme. Sa novom linijom Niš-Malme Wizz Air će ukupno ponuditi 12 linija do 7 zemalja sa dva srpska aerodroma – u Beogradu i Nišu.

 
 
Wizzair_Airbus_A320_Idaszak
 
 
Viz Er (Wizz Air), najveća low-cost kompanija u Centralnoj i istočnoj Evropi, objavila je 9. decembra prošle godine, na konferenciji za novinare u Vladi Srbije, početak operacija sa niškog aerodroma Konstantin Veliki. Početak redovnih letova na prvoj i u tom trenutku jedinoj liniji ka aeroromu Bazel-Miluz-Frajburg (MLH) zakazan je za 3. jul 2015. godine.

Danas je niskotarifni avioprevoznik koji je u decembru prošle godine sklopio prvi komercijalni ugovor sa aerodromom Konstantin Veliki (linija kompanije Viz Er za Bazel je prva koja neće biti subvencionisana od strane Grada Niša), objavio početak još jedne linije, a u pitanju je Niš – Malme.  Nova linija do Malmea u Švedskoj počeće 25. juna sa tri nedeljna leta utorkom, četvrtkom i subotom. Cena karte će biti od 2.899 dinara.

Džon Stivenson (John Stephenson), izvršni potpredsednik Wizz Air-a je, kao i u decembru, prisustvovao konferenciji za novinare i izrazio veliko zadovoljstvo razvojem njihovog biznisa u Nišu:

– Zadovoljstvo nam je da najavimo naš dalji razvoj u Nišu. Samo mesec dana nakon što smo najavili prvu liniju od Niša do Bazela dodajemo i drugu liniju ka Malmeu u Švedskoj. Nadamo se da će ova linija biti dobro prihvaćena od strane putnika i da će im omogućiti da putuju još jeftinije. – rekao je Stivenson.

Današnjem događaju u Nišu su, pored Stivensona, prisustvovali i vršilac dužnosti izvršnog direktora Aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu, Vladica Đurđanović kao i gradonačelnik Niša, prof. dr Zoran Perišić. Perišić je istakao veliku važnost uspostavljanja ove linije za Niš, kao i ceo region:

– Nova linija će povezati naše ljude u dijaspori sa svojim porodicama u Srbiji.- zaključio je Perišić.
 
 

    Komentari

    G

    Raduje me sto mozemo i mi sa juga koji smo na rad u svedckoj da +dolazimo cesce u nasu lepu Srbiju i nas lepi Nis. Samo jos kad bi pustili bar jednom nedeljno let iz stokolma jer nama je daleko Malmö.
    Malmö- Stokolm -Belgrad bilo bi super.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Banja Luka na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

    @Stauffenberg Kakve informacije tačno imate o donaciji PVO sistema? Šta je trebalo da se nabavi, od čega se to odustalo i kada? Koliko je migova trebalo da dobijemo od Bjelorusije, pa se, eto, odustalo? Od kuda vama sve ovo?

    13. Nov 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

    Beduin, Mahan je na crnoj listi niza zapadih država upravo radi toga koga prevozi i što se "podaci ne podudaraju". Čudim se da su u Beogradu dozvolili njihove letove i time nepotrebno provocirali zapad. Tako nešto si ne dozvoljavaju daleko veće i utjecajnije države. Tup se s rogatim ne može bosti. Puno premalo koristi za…

    13. Nov 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

    Hvala Vama na pohvalama. Ovako velika ekspanzija je izuzetno riskantna, skupa i vrlo komlicirana za provedbu (operacije, marketing, sustav, slab LF u počeku, rizik...). Pitanje flote je glavni problem Air Serbie koji se odgađa već godinama (još u početku su rekli da će mijenjati 737-300 i ATR 72-200, no to se stalno prolongira). Više nema…

    13. Nov 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

    Da, da, istina... u pravu ste. Hvala na ispravci. Sigurno ima toga još. Hvala na pohvalama.

    13. Nov 2019.Pogledaj

    Pavle na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

    Mile Ne trujte vise. Viper su licencno i italijani proizvodili za aeromaki. Razumete se bas u avionske motore a i sire, znate da i puloti znaju da je bas orao mrtav avion ukoliko ne leti jako nisko. Oni vam na stajanki pricali? Dokumentacija koja je pravljena u vti, alati i uvezene masine i eto milijardu…

    13. Nov 2019.Pogledaj

    Send this to a friend