BEG airport status
Obilazak ekskluzivnog all-business A319 Qatar Airwaysa Qatar Airways Executive "Premium One" A319. Foto: Petar Vojinović

Obilazak ekskluzivnog all-business A319 Qatar Airwaysa

Qatar Airways nije bio sponzor nedavno završenog Buržea.

Osim velike kapije koja je na centralnoj lokaciji služila kao postolje za veliki LED ekran preko kojeg se emitovao letački program, Qatar nije imao nikakva druga istaknuta sponzorstva.

Osim možda, do sada na ovakvim sajmovima nezabeleženog, prisustva pet letelica na statici. Repovi aviona B787, A350XWX, A320, A319 i A380 sa prepoznatljivom arapskom antilopom dominirali su otvorenim prostorom Buržea na način koji do sada nije bio viđen. Qatar je tako postigao izjavu prisustva i bitnosti koja je sigurno bila efektnija od svih drugih konvencionalnih načina reklamiranja.

Od pomenutih pet izloženih letelica nama je najinteresantniji svakako bio Airbus A319 u „all-business“ konfiguraciji – 40 premium biznis sedišta u 2-2 rasporedu koja se standardno mogu konvertovati u ravne površine za spavanje.

Ceo avion je jedna velika biznis klasa. Foto: Petar Vojinović
Ceo avion je jedna velika biznis klasa. Foto: Petar Vojinović

Nazvana „Premium One“, ova A319 ponuda namenjena je većim korporativnim i VIP grupama putnika, poslovnim delegacijama, muzičkim grupama i svim drugim korisnicima kojima druga posebna ponuda podružnice Qatar Executive (Challanger 6o5, Global Express XRS i Global 5000) nije dovoljno velika.

„Premium One“ nudi OnAir Wi-Fi/GSM uslugu, inflight entertainment, vrhunski ketering i prostorije za osveženje koje nikako ne možemo nazvati standardnim avioniskim toaletom.

ETOPS sertifikovan A319 sa svojim dodatnim rezervoarima za gorivo iz Dohe može dobaciti do Londona, Kazablanke, Lagosa i Pekinga.

Inflight entertainment. Foto: Petar Vojinović
Inflight entertainment. Foto: Petar Vojinović

Ukoliko vaša ekipa ili šira familija ima potrebu za ovakvim transportom Qatar Airways Executive možete nazvati na +974 4445 3800 ili im poslati mail na: request@qatarexec.com.qa

…ali ako kojim slučajem nemate mogućnosti da putujete na ovaj način pogledajte našu reportažu i detaljan obilazak ovog aviona uz demonstraciju izgleda keramičkog toaleta i sadržaja Giorgio Armani uzlužnog kompleta kozmetike za nju i njega:

 
 
Tango Six je uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavao svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove iz ove serije kliknite na baner ispod dok dnevne galerije fotografija možete naći na Facebook stranici našeg portala.

Burze_post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Sta reci nego jedina rec ,, fantasticno, impresivno,,. Sa velikim zadovoljstvom gledam site Tango Six, tim pre sto sam svoj radni vek zapoceo i zavrsio u vazduhoplovstvu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj