BEG airport status
LYBE 2002:30 Z 080°04KT 9999 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Vojska preuzela upravu nad Muzejom vazduhoplovstva Beograd Promena rukovodstva pozivanjem na Odluku Vlade i bez primopredaje / Foto: Dina Đorđević

Vojska preuzela upravu nad Muzejom vazduhoplovstva Beograd

Višemesečna polemika vojnog i civilnog dela Muzeja vazduhoplovstva Beograd u vezi sa tim da li je Odluka Vlade o postavljanju novog rukovodstva legalna i da li je treba poštovati, završena je dolaskom predstavnika Ministarstava odbrane i, prema rečima člana Upravnog odbora Muzeja, Aleksandra Kola, „nasilnim ulaskom u kancelariju v.d. direktora Zorana Radojevića“.

Ovome je prethodila jutrašnja poseta predstavnika Ministarstva koji su svoj dolazak zvanično najavili dan ranije (Tango Six je imao uvid u dokument).

– Vođa delegacije je bio v.d. pomoćnik ministra odbrane za ljudske resurse, Miloš Janković. Došli su i potpukovik Ivan Kukić, koji je bio načenlik vojnog dela Muzeja, potpukovnik Joksimović i bivši predstavnik Upravnog odbora Muzeja – penzionisani general Miodrag Gordić.

Posebno je interesantno prisustvo Gordića jer je na njegovo lično insistiranje pre godinu i po dana Radojeviću produžen mandat direktora za još godinu dana  – objasnio je Aleksandar Kolo.

Pregovori bez uspeha / Foto: Dina Đorđević

Razgovor je, prema rečima Aleksandra Kola, protekao mirno pri čemu je v.d. direktor Zoran Radojević odbio da bude razrešen dužnosti na osnovu Odluke Vlade i zahtevao da se okupi Upravni odbor Muzeja koji bi doneo odluku o postavljanju novog rukovodstva.

Do dogovora nije došlo i predstvanici Ministarstva su otišli iz Muzeja, da bi se nešto kasnije, kako Kolo navodi, svi sem Gordića vratili.

– Sačekali su da dođu predstavnici policije i morali su da razvale vrata jer direktor nije hteo da da ključ.

Popisna komisija zapečaćuje sad sve – pošto nije bilo primopredaje vrše popis zatečenog stanja – objasnio je Kolo dodajući da je sad već bivši v.d. direktor Radojević napustio Muzej.

Komentar Ministarstva odbrane o ovom pitanju još uvek nismo uspeli da dobijemo.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi: 11351426_10206327791931056_163578268_n

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

L

Prije par sedmica, a nakon 20+ godina, ponovo sam posjetio muzej. Sto reci, sem jad i bijeda. Ulazni plato u jadnom stanju, pola plocica razbijeno, avioni oko muzeja i u muzeju vape za farbanjem, visegodisnja prasina pokriva sve exponate, staklo muzeja nije oprano desetljecima, smeca ima na svakom koraku, itd. itd – malo je ovdje mjesta da se sve opise. Ulaznice se ne mogu platiti karticom, a kes se ne moze nigdje podici (10 Eura za dvije ulaznice su odmah primili bez razmisljanja). U muzeju nema nikoga za pomoc oko exponata, brosure su kompletno zastarele, o upotrebi nekog stranog jezika da i ne govorimo. Ispred muzeja sam popricao sa dvoje Engleza koji su dosli u posjetu i oni su bili komletno razocarani, od toga da nitko nije htio da im odgovori na pitanja koja su imali u vezi exponata, pa do odnosa prema objektu. Svaka smjena koja ce omoguciti da se muzej dovede u neko pristojno stanje je dobrodosla.

Odgovori
g

Biti u Srbiji, a ne javiti se je ozbiljan prekršaj.

Л

Дошло је време да се оконча двовлашће. Оснивачи музеја су државне установе и предузећа (укључујући и ЈАТ) , тако да не видим проблем то што је Влада донела решење да Војска преузме музеј. Сада ћемо имати једног управитеља што је боље него два. У сваком случају, у овај музеј као и војни на калишу, треба уложити озбиљне паре, како у експонате тако и у зграде, које државе неће имати за наредне три деценије. Народни музеј је под кључем дуже време, најављена је изградња зграде за филхармонију. А, све остало биће на листи за чекање.

Odgovori
V

Sad prebrojite ex.vojne avione kod muzeja, pa da vidimo koliko ce ih ostati kad se stara ekipa pod okriljem „spasitelja“ vrati u muzej…..

Odgovori
V

Cirkus se nastavlja! Sa žalosnim posledicama po Muzej!

Odgovori
B

Znači, upravo počinje kraj Muzeja! Sramota, ej, pazi, SRPSKI oficiri, pa još u penziji…malo im je bilo pa hoće još!

Odgovori
1

Da li je više ova priča o muzeju gotova?

Odgovori
2

Uh, ma šta kažete, tako rekao A. Kolo!?

Odgovori
D

Lepo je videti vojsku da se bori za nesto … Jos kad bi ih videli da se bore sa politicarima i razvaljuju za nove avione ,helikoptere ,PVO sisteme , opremu ….

Odgovori
o

Sad će da stavljaju pločice i fugne.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend