BEG airport status
LYBE 2003:30 Z 240°05KT CAVOK 05/03 Q1025 NOSIG=
Vojska preuzela upravu nad Muzejom vazduhoplovstva Beograd Promena rukovodstva pozivanjem na Odluku Vlade i bez primopredaje / Foto: Dina Đorđević

Vojska preuzela upravu nad Muzejom vazduhoplovstva Beograd

Višemesečna polemika vojnog i civilnog dela Muzeja vazduhoplovstva Beograd u vezi sa tim da li je Odluka Vlade o postavljanju novog rukovodstva legalna i da li je treba poštovati, završena je dolaskom predstavnika Ministarstava odbrane i, prema rečima člana Upravnog odbora Muzeja, Aleksandra Kola, „nasilnim ulaskom u kancelariju v.d. direktora Zorana Radojevića“.

Ovome je prethodila jutrašnja poseta predstavnika Ministarstva koji su svoj dolazak zvanično najavili dan ranije (Tango Six je imao uvid u dokument).

– Vođa delegacije je bio v.d. pomoćnik ministra odbrane za ljudske resurse, Miloš Janković. Došli su i potpukovik Ivan Kukić, koji je bio načenlik vojnog dela Muzeja, potpukovnik Joksimović i bivši predstavnik Upravnog odbora Muzeja – penzionisani general Miodrag Gordić.

Posebno je interesantno prisustvo Gordića jer je na njegovo lično insistiranje pre godinu i po dana Radojeviću produžen mandat direktora za još godinu dana  – objasnio je Aleksandar Kolo.

Pregovori bez uspeha / Foto: Dina Đorđević

Razgovor je, prema rečima Aleksandra Kola, protekao mirno pri čemu je v.d. direktor Zoran Radojević odbio da bude razrešen dužnosti na osnovu Odluke Vlade i zahtevao da se okupi Upravni odbor Muzeja koji bi doneo odluku o postavljanju novog rukovodstva.

Do dogovora nije došlo i predstvanici Ministarstva su otišli iz Muzeja, da bi se nešto kasnije, kako Kolo navodi, svi sem Gordića vratili.

– Sačekali su da dođu predstavnici policije i morali su da razvale vrata jer direktor nije hteo da da ključ.

Popisna komisija zapečaćuje sad sve – pošto nije bilo primopredaje vrše popis zatečenog stanja – objasnio je Kolo dodajući da je sad već bivši v.d. direktor Radojević napustio Muzej.

Komentar Ministarstva odbrane o ovom pitanju još uvek nismo uspeli da dobijemo.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi: 11351426_10206327791931056_163578268_n

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

o

Sad će da stavljaju pločice i fugne.

Odgovori
D

Lepo je videti vojsku da se bori za nesto … Jos kad bi ih videli da se bore sa politicarima i razvaljuju za nove avione ,helikoptere ,PVO sisteme , opremu ….

Odgovori
2

Uh, ma šta kažete, tako rekao A. Kolo!?

Odgovori
1

Da li je više ova priča o muzeju gotova?

Odgovori
B

Znači, upravo počinje kraj Muzeja! Sramota, ej, pazi, SRPSKI oficiri, pa još u penziji…malo im je bilo pa hoće još!

Odgovori
V

Cirkus se nastavlja! Sa žalosnim posledicama po Muzej!

Odgovori
V

Sad prebrojite ex.vojne avione kod muzeja, pa da vidimo koliko ce ih ostati kad se stara ekipa pod okriljem „spasitelja“ vrati u muzej…..

Odgovori
Л

Дошло је време да се оконча двовлашће. Оснивачи музеја су државне установе и предузећа (укључујући и ЈАТ) , тако да не видим проблем то што је Влада донела решење да Војска преузме музеј. Сада ћемо имати једног управитеља што је боље него два. У сваком случају, у овај музеј као и војни на калишу, треба уложити озбиљне паре, како у експонате тако и у зграде, које државе неће имати за наредне три деценије. Народни музеј је под кључем дуже време, најављена је изградња зграде за филхармонију. А, све остало биће на листи за чекање.

Odgovori
L

Prije par sedmica, a nakon 20+ godina, ponovo sam posjetio muzej. Sto reci, sem jad i bijeda. Ulazni plato u jadnom stanju, pola plocica razbijeno, avioni oko muzeja i u muzeju vape za farbanjem, visegodisnja prasina pokriva sve exponate, staklo muzeja nije oprano desetljecima, smeca ima na svakom koraku, itd. itd – malo je ovdje mjesta da se sve opise. Ulaznice se ne mogu platiti karticom, a kes se ne moze nigdje podici (10 Eura za dvije ulaznice su odmah primili bez razmisljanja). U muzeju nema nikoga za pomoc oko exponata, brosure su kompletno zastarele, o upotrebi nekog stranog jezika da i ne govorimo. Ispred muzeja sam popricao sa dvoje Engleza koji su dosli u posjetu i oni su bili komletno razocarani, od toga da nitko nije htio da im odgovori na pitanja koja su imali u vezi exponata, pa do odnosa prema objektu. Svaka smjena koja ce omoguciti da se muzej dovede u neko pristojno stanje je dobrodosla.

Odgovori
g

Biti u Srbiji, a ne javiti se je ozbiljan prekršaj.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend