BEG airport status
Etihad Airways dolazi u Beograd u potragu za kabinskim osobljem

Etihad Airways dolazi u Beograd u potragu za kabinskim osobljem

BEOGRAD – Nacionalna aviokompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata, Etihad ervejz (Etihad Airways) održaće ukupno 11 Dana zapošljavanja kabinskog osoblja u februaru ove godine i to u pet evropskih gradova uključujući Beograd.

 
 
Etihad Airways - Cabin crew recruitment Photo
 
 
Etihad ervejz, nacionalna aviokompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata, održaće ukupno 11 Dana zapošljavanja kabinskog osoblja u februaru ove godine, u potrazi za osobama sa vrhunskim iskustvom u oblasti ugostiteljskih usluga, koje bi se pridružili njihovoj kabinskoj posadi, navodi se u saopštenju kompanije.

Međunarodni dani zapošljavanja održaće se u pet gradova, uključujući predaju biografija i razgovore sa kandidatima u Beogradu, Kijevu, Londonu, Milanu i Rimu. Nakon inicijalnih razgovora u navedenim evropskim gradovima, kandidati koji prođu u uži izbor biće biće pozvani u Abu Dabi 4, 11, 18. i 25. februara, a dani otvorenih vrata za menadžere za hranu i piće i glavne kuvare na letu biće održani 9. i 23. februara, takođe u Abu Dabiju.

Kako se navodi u saopštenju kompanije, Dani zapošljavanja pružiće potencijalnim kandidatima priliku da se sretnu sa stručnjacima iz oblasti zapošljavanja Etihad ervejza koji će im pružiti sveobuhvatne informacije o životu u Abu Dabiju i dinamici rada sa gostima na visini od 40.000 stopa.

Kabinsko osoblje ove kompanije čine pripadnici više od 115 nacionalnosti i svi oni imaju koristi od sveobuhvatne obuke i razvoja sa izvrsnim mogućnostima za napredovanje u karijeri i nova životna iskustva u UAE, stoji u saopštenju. Kabinsko osoblje ima obezbeđeno kompanijsko zdravstveno osiguranje, prevoz, uniforme i potpuno opremljen smeštaj, a stacionirano je u modernom i dinamičnom okruženju Abu Dabija, prestonice UAE.

– Kako bismo podržali ubrzani rast Etihad ervejza, priređujemo dane zapošljavanja u navedenim gradovima, koji predstavljaju tržišta strateškog značaja za aviokompaniju. Očekujemo da nam se na danima zapošljavanja u svakom od ovih gradova pridruže talentovani pojedinci sa vrhunskim iskustvom u ugostiteljstvu. – rekao je Mark Skobl, v.d. potpredsednik Sektora za usluge za klijente Etihad ervejza.

Zainteresovani koji žele da prisustvuju danima zapošljavanja ili žele da dobiju informacije o traženim kriterijumima, podatke o mestu i vremenu održavanja mogu da posete: www.etihad.com/cabincrewrecruitment.

Dan zapošljavanja u Beogradu biće održan 16. februara 2015.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    St

    Ma da uslovi su: znanje engleskog, da NEMAJU MNOGO SVETLU PUT, da nemaju jake grudi, da nemaju široke kukove i da mogu da dohvate 2.10m. ali mogu da poskoče sa dve noge ali nikako sa jednom. Ma prolaze melezi i crnci. Detalji kriterijuma odnosno norme za kukove i grudi nisu poznate ali nema veze samo SMILE, SMILE.

    Odgovori
    ab

    Tuga… sada ce nase najlepse devojke kojima je drzava placala skolovanje na filoloskom, filozofskom i sl. prestiznim drzavnim fakultetima, sa najsirim obrazovanjem, da sluze kafe i sokice…

    Tj. realno da postanu konobarice…

    Tuzno, jos jednom. A sve to jer u ovoj jadnoj drzavi (uglavnom) sa svojim fakultetima ne mogu da zarade vise od 350-400 evra… Ali sta ce nama obrazovanje, kada na pink i prva turska TV skoluju decu!

    Odgovori
    Sr

    Prijateljski savet. Ako ne poznajete materiju nemojte ovde pisati svašta

    Go

    Leti mi rodjaka kod njih vec tri godine.Dosta je toga odradila,nije razmažena i vredna je , ali je toliko naporno da razmišlja da se vrati jer fizički ne može da se izdrži.Interesantno je da se vidi malo sveta ali teško zarađene pare. Bilo bi dobro da se neparavi intervju sa nekom od naših devojaka koje rade u Er Srbiji da čujemo i njih. Dajte malo i o tome pišite.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

    27. Nov 2024.Pogledaj