BEG airport status
Er Srbija ponovo organizuje konkurs za kabinsko osoblje

Er Srbija ponovo organizuje konkurs za kabinsko osoblje

BEOGRAD – Nacionalna avio-kompanija Er Srbija ponovo zapošljava kabinsko osoblje a svi zainteresovani treba da pošalju CV zaključno sa 20. februarom 2015. i da se pojave na konkursu koji će biti održan 21. februara u hotelu Kraun Plaza od 8 do 18 časova.

 
 
airserbia
 
 
Kompanija Er Srbija je u decembru prošle godine već organizovala konkurs za prijem kabinskog osoblja, a danas je objavljen novi. Ako želite da postanete stjuard odnosno stjuardesa nacionalne aviokompanije, imajte u vidu da će sledećeg meseca biti organizovan konkurs za prijem kabinskog osoblja. Svi zainteresovani kandidati treba da do 20. februara 2015. ostave svoj CV na sajtu nacionalne aviokompanije na adresi: www.airserbia.com/sr-rs/zaposlenje.

Svi oni koji ostave svoj CV, treba da učine još jedan korak, a to je da se 21. februara pojave u hotelu Kraun Plaza bez posebnog poziva, u periodu od 8 do 18h. Uslovi za učestvovanje na konkursu su diploma srednje škole, dobro poznavanje Engleskog jezika (dok će se poznavanje ostalih jezika uzimati kao prednost), srpsko državljanstvo i važeči pasoš republike Srbije, a takođe kao uslov se između ostalog navode i dobre komunikacionione sposobnosti.

Na konkurs koji će biti održan 21. februara u hotelu Kraun Plaza kandidati treba da ponesu original pasoša ili lične karte, dve kopije pasoša u boji, kopiju CV-a, kao i svoje dve fotografije formata za pasoš sa belom pozadinom, na kojima su poslovno odeveni. Takođe potrebno je pribaviti i uverenje da kandidat nije krivično gonjen.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    U zadnjih godinu dana broj aviona u floti nije povećavan a ovo je već treći ili črtvrti konkurs za kabinsko osoblje, u čemu je problem.Možda o tome neka reportaža ako sme da se piše o Er Srbiji.

    Odgovori
    Go

    Zar nije malo čudno da kompanija koja nije povećala broj aviona u kratkom vremenskom periodu više puta ponavlja konkurs za kabinsko osoblje. To ljudima iz avijacije dosta govori. U ovom gradu ima pametne, lepe i obrazovane dece, ali čudni i po nekada nastrani kiterijumi su nešto što nije uvek prihvatljivo za sve. A o kakvim se kriterijumima radi, pisano je ovde ali administrator to nije objavio.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

    27. Nov 2024.Pogledaj