BEG airport status
Er Srbija ponovo organizuje konkurs za kabinsko osoblje

Er Srbija ponovo organizuje konkurs za kabinsko osoblje

BEOGRAD – Nacionalna avio-kompanija Er Srbija ponovo zapošljava kabinsko osoblje a svi zainteresovani treba da pošalju CV zaključno sa 20. februarom 2015. i da se pojave na konkursu koji će biti održan 21. februara u hotelu Kraun Plaza od 8 do 18 časova.

 
 
airserbia
 
 
Kompanija Er Srbija je u decembru prošle godine već organizovala konkurs za prijem kabinskog osoblja, a danas je objavljen novi. Ako želite da postanete stjuard odnosno stjuardesa nacionalne aviokompanije, imajte u vidu da će sledećeg meseca biti organizovan konkurs za prijem kabinskog osoblja. Svi zainteresovani kandidati treba da do 20. februara 2015. ostave svoj CV na sajtu nacionalne aviokompanije na adresi: www.airserbia.com/sr-rs/zaposlenje.

Svi oni koji ostave svoj CV, treba da učine još jedan korak, a to je da se 21. februara pojave u hotelu Kraun Plaza bez posebnog poziva, u periodu od 8 do 18h. Uslovi za učestvovanje na konkursu su diploma srednje škole, dobro poznavanje Engleskog jezika (dok će se poznavanje ostalih jezika uzimati kao prednost), srpsko državljanstvo i važeči pasoš republike Srbije, a takođe kao uslov se između ostalog navode i dobre komunikacionione sposobnosti.

Na konkurs koji će biti održan 21. februara u hotelu Kraun Plaza kandidati treba da ponesu original pasoša ili lične karte, dve kopije pasoša u boji, kopiju CV-a, kao i svoje dve fotografije formata za pasoš sa belom pozadinom, na kojima su poslovno odeveni. Takođe potrebno je pribaviti i uverenje da kandidat nije krivično gonjen.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    U zadnjih godinu dana broj aviona u floti nije povećavan a ovo je već treći ili črtvrti konkurs za kabinsko osoblje, u čemu je problem.Možda o tome neka reportaža ako sme da se piše o Er Srbiji.

    Odgovori
    Go

    Zar nije malo čudno da kompanija koja nije povećala broj aviona u kratkom vremenskom periodu više puta ponavlja konkurs za kabinsko osoblje. To ljudima iz avijacije dosta govori. U ovom gradu ima pametne, lepe i obrazovane dece, ali čudni i po nekada nastrani kiterijumi su nešto što nije uvek prihvatljivo za sve. A o kakvim se kriterijumima radi, pisano je ovde ali administrator to nije objavio.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    (Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

    02. Dec 2024.Pogledaj