BEG airport status
Stjuardese Etihada u budućnosti isključivo  u suknjama

Stjuardese Etihada u budućnosti isključivo u suknjama

BEOGRAD – Kako najavljuju iz kompanije Etihad a prenosi portal Runway Girl Network, stjuardese kompanije Etihad ubuduće neće imati nekoliko različitih kompleta uniformi i priliku da biraju između pantalona i suknji. Nove uniforme kabinskog osoblja će sadržati samo jednu opciju – suknje, dok će pantalone biti rezervisane isključivo za zemaljsko osoblje.

 
 
sm-P01207_14_249_RGB-1024x683
 
 
Kompanija Etihad je prošle godine počela proces rebrandinga koji uključuje nove šeme bojenja aviona, drugačije dizajnirane enterijere letelica kao i potpuno nove uniforme letačkog i kabinskog osoblja. Nove uniforme, koje je dizajnirao italijanski dizajner Etore Bilota (Ettore Bilotta) predstavljene su u Abu Dabiju prošlog meseca na posebnom događaju koji je priređen u tu svrhu.

Međutim, činjenica da nove uniforme za razliku od dosadašnjih, nemaju kombinaciju koja uključuje pantalone, kao alternativu suknjama, prilično je iznenadila zaposlene, prenosi portal Runway Girl Network.

Kao razlog za ovakvu odluku portparol kompanije Etihad naveo je veoma nisku tražnju posade za opciju sa pantalonama kod prethodno korišćenih uniformi, pa su se odlučili da ovoga puta ne uvrste tu opciju u odevnu kombinaciju kabinskog osoblja:

– Pantalone su sa druge strane, uvrštene u odevne kombinacije zemaljskog osoblja, što će reflektovati suštinsku razliku prirode njihovog posla. – naveo je on.

Međutim, dizajner novih uniformi, italijan Etore Bilota, naveo je malo drugačije razloge za ovakav potez kompanije.

Ženskom kabinskom osoblju nije dozvoljeno da nosi pantalone jer je element njihove ženstvenosti morao da bude jasno naglašen. To je bilo dozvoljeno samo zemaljskom osoblju – bio je jasan Bilota.

Iako bi mnogi ocenili navedeni potez Etihada kao seksistički, postavlja se još jedno važnije pitanje pored toga, a to je – bezbednost.

– Pre svega, putnici moraju da percipiraju stjuardese kao profesionalce koji u svakom trenutku imaju punu kontolu nad situacijom brinući se o njihovoj bezbednosti a ne kao seksualni objekat – navodi autorka teksta na portalu Runway Girl. Sa druge strane, pantalone su se dokazale kao mnogo bolja odevna kombinacija u slučaju požara.

Otkriveno je da su za vreme požara nakon pada leta Asiana 214, stjuardese same iznosile putnike iz zapaljenog aviona, a pritom im je jako pomoglo to što su imale na sebi pantalone umesto suknji. Stručnjaci za bezbednost savetuju da sa aspekta bezbednosti suknje i čarape nisu dobra opcija u slučaju požara i da pantalone predstavljaju mnogo bolju zaštitu, navodi se u tekstu.

Etihad nije jedina kompanija koja insistira na haljinama i suknjama kao uniformama za svoju kabinsku posadu. Posade Britiš Ervejsa se u poslednje vreme bore da dobiju opciju izbora pantalona u svojim kabinskim uniformama, a sve njihove stjuardese trenutno nose suknje, dok, na primer, kabinsko osoblje Singapur Erlajnsa nosi tradicionalnu žensku nošnju „sarong kebaya“ koja je nalih haljinama.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    I jos samo da zaposle svoje sestre, majke, rodjake, mislim ovi iz UAE, da vidim njih u suknjama. Ne mogu da verujem koliko se svi po celom svetu lako prodaju za saku dolara.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

    27. Nov 2024.Pogledaj