BEG airport status
Stjuardese Etihada u budućnosti isključivo  u suknjama

Stjuardese Etihada u budućnosti isključivo u suknjama

BEOGRAD – Kako najavljuju iz kompanije Etihad a prenosi portal Runway Girl Network, stjuardese kompanije Etihad ubuduće neće imati nekoliko različitih kompleta uniformi i priliku da biraju između pantalona i suknji. Nove uniforme kabinskog osoblja će sadržati samo jednu opciju – suknje, dok će pantalone biti rezervisane isključivo za zemaljsko osoblje.

 
 
sm-P01207_14_249_RGB-1024x683
 
 
Kompanija Etihad je prošle godine počela proces rebrandinga koji uključuje nove šeme bojenja aviona, drugačije dizajnirane enterijere letelica kao i potpuno nove uniforme letačkog i kabinskog osoblja. Nove uniforme, koje je dizajnirao italijanski dizajner Etore Bilota (Ettore Bilotta) predstavljene su u Abu Dabiju prošlog meseca na posebnom događaju koji je priređen u tu svrhu.

Međutim, činjenica da nove uniforme za razliku od dosadašnjih, nemaju kombinaciju koja uključuje pantalone, kao alternativu suknjama, prilično je iznenadila zaposlene, prenosi portal Runway Girl Network.

Kao razlog za ovakvu odluku portparol kompanije Etihad naveo je veoma nisku tražnju posade za opciju sa pantalonama kod prethodno korišćenih uniformi, pa su se odlučili da ovoga puta ne uvrste tu opciju u odevnu kombinaciju kabinskog osoblja:

– Pantalone su sa druge strane, uvrštene u odevne kombinacije zemaljskog osoblja, što će reflektovati suštinsku razliku prirode njihovog posla. – naveo je on.

Međutim, dizajner novih uniformi, italijan Etore Bilota, naveo je malo drugačije razloge za ovakav potez kompanije.

Ženskom kabinskom osoblju nije dozvoljeno da nosi pantalone jer je element njihove ženstvenosti morao da bude jasno naglašen. To je bilo dozvoljeno samo zemaljskom osoblju – bio je jasan Bilota.

Iako bi mnogi ocenili navedeni potez Etihada kao seksistički, postavlja se još jedno važnije pitanje pored toga, a to je – bezbednost.

– Pre svega, putnici moraju da percipiraju stjuardese kao profesionalce koji u svakom trenutku imaju punu kontolu nad situacijom brinući se o njihovoj bezbednosti a ne kao seksualni objekat – navodi autorka teksta na portalu Runway Girl. Sa druge strane, pantalone su se dokazale kao mnogo bolja odevna kombinacija u slučaju požara.

Otkriveno je da su za vreme požara nakon pada leta Asiana 214, stjuardese same iznosile putnike iz zapaljenog aviona, a pritom im je jako pomoglo to što su imale na sebi pantalone umesto suknji. Stručnjaci za bezbednost savetuju da sa aspekta bezbednosti suknje i čarape nisu dobra opcija u slučaju požara i da pantalone predstavljaju mnogo bolju zaštitu, navodi se u tekstu.

Etihad nije jedina kompanija koja insistira na haljinama i suknjama kao uniformama za svoju kabinsku posadu. Posade Britiš Ervejsa se u poslednje vreme bore da dobiju opciju izbora pantalona u svojim kabinskim uniformama, a sve njihove stjuardese trenutno nose suknje, dok, na primer, kabinsko osoblje Singapur Erlajnsa nosi tradicionalnu žensku nošnju „sarong kebaya“ koja je nalih haljinama.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ne

    I jos samo da zaposle svoje sestre, majke, rodjake, mislim ovi iz UAE, da vidim njih u suknjama. Ne mogu da verujem koliko se svi po celom svetu lako prodaju za saku dolara.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Boki na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

    da ja pitam nesto,pustimo mi Rafal.Imamo li mi nesto da naoruzamo bespilotne,za sada samo koliko ja znam je kineska do 5km.na primer albanija je dobila za njihove do 15km,prepostavljam da su I hrvati uzeli isto

    02. Apr 2025.Pogledaj

    Nikola P. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

    NS Posmatrac - glava za ALAS TV i termoviziska je samo sastavljena kod nas, a glavne komponente su kupljene iz inostranstva. Da sada ne pisemo mnogo ali ti koji su prodali EdePro glavne komponente za glavu tacno znaju gde ce da se upotrebljava, koliko komada nasi imaju na stanju i u koju raketu mogu da…

    02. Apr 2025.Pogledaj

    NS Posmatrac na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

    Imamo razvijenu i usvojneu u naoruzanje glavu za ALAS TV i termovizisku. Ta ista glava moze da ide na skoro sve ove rakete i bombe. Ali kada zelis da gadjas na vecim daljinama tu ti treba radio link koji je zasticen i otporan na ometanje i tu je problem. Takodje i sistemi satelitske navigacije bez…

    02. Apr 2025.Pogledaj

    Nebojsa na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

    Nista neobicno.Pa kad je ona JNA usla u rat sa Gromom koji se tek opitovao i nikad uveden do danasnjih dana sta ocekivati U stvari mi i dan danas kao i 80tih imamo samo Maverik ali skoro 50 godina stariji

    02. Apr 2025.Pogledaj

    boba na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

    DR neznam cega ali da bi nesto napravio mora prvo da napravis prototip zaboravljate koliko smo vremena kaskali za svima i u svemu zbog ratova sankcija nedostatku sredstava.sa predhodnima su vojsku unistavali topeci i demontirajuci i ono sto se moglo jos koristi ovi barem nesto nabavljaju prave rade

    02. Apr 2025.Pogledaj