BEG airport status
„China Aviation Supplies“  nabavlja 130 „Airbus“ aviona "General Terms Agreement" za nabavku 30 aviona iz A330 porodice i 100 letelica iz A320 porodice/ Foto: Airbus

„China Aviation Supplies“ nabavlja 130 „Airbus“ aviona

Kompanija „China Aviation Supplies“ (CAS) potpisala je General Terms Agreement“ sa kompanijom Erbas (Airbus) za nabavku 30 aviona iz A330 porodice i 100 letelica iz A320 porodice, rečeno je u Erbasu.

– CAS-ov ukupan broj porudžbina Erbas širokotrupnih letelica, sa ovih 30 dogovorenih A330 aviona, ove godine iznosi 75.

Velika potražnja za avionima A330 u Kini bila je ključni pokretač naše odluke da uspostavimo Centar za sklapanje i isporuku aviona A330 u Tianinu, pored centra za isporuku i sklapanje A320 aviona takođe u Tianinu, u kome je sklopljeno i isporučeno više od 240 Erbas letelica.

To će nam omogućiti da budemo još bliže našim klijentima i da naše dugogodišnje partnerstvo sa Kinom podignemo na viši nivo – izjavio je Fabris Brežier, predsednik i generalni direktor kompanije Erbas.

1200x-1
Kupovina 30 aviona A330 dogovorena je potpisivanjem ugovora u junu 2015. godine / Foto: Bloomberg

Sporazum za kupovini 30 aviona A330 u junu ove godine potpisao je Li Haj, predsednik i generalni direktor CAS-a, i Fabris Brežier, predsednik i generalni direktor kompanije Erbas, u prisustvu kineskog premijera Li Kekjanga i nemačke kancelarke Angele Merkel.

U ovom trenutku, kineske avio-kompanije u svojim flotama imaju preko 1.200 Erbasovih aviona i to preko 1.000 modela aviona iz A320 porodice, preko 160 aviona iz A330 porodice i pet A380 aviona kao i Erbas teretne i poslovne avione, navodi proizvođač iz Tuluza.

Erbas prognozira da će kineski domaći vazdušni saobraćaj postati najveći na svetu u narednih 10 godina i da će se obim saobraćaja učetvorostručiti u narednih 20 godina.

Prema njihovoj statistici, do 2035. godina u Kini će postojati potražnja za oko 5,400 novih putničkih i teretnih aviona, uključujući i 1.700 širokotrupnih letalica.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj