BEG airport status
Od Beograda do Zagreba Er Srbijinim A330 za 69 evra Specijalni regionalni letovi za vežbanje posade i priliku da entuzijasti prvi lete u Erbasu A330 / Foto: Petar Vojinović

Od Beograda do Zagreba Er Srbijinim A330 za 69 evra

Er Srbija upravo je saopštila detalje najavljenih regionalnih letova sa širokotrupnim avionom Erbas A330 u periodu priprema za uspostavljanje letova za Njujork.

Avio-kompanija će ovim avionom sa 254 sedišta 10. juna obaviti let JU170 između Beograda i Podgorice, 11. juna let JU100 između Beograda i Banja Luke i odabrane letove između Beograda i Zagreba između 12. i 21. juna.

Tokom promotivnog perioda, cene povratnih karata između Beograda i Zagreba avionom A330 će se kretati od 69 evra, a karata u jednom pravcu od 39 evra.

Putnici mogu da kupe karte putem internet sajta www.airserbia.com, pozivom na telefon kontakt centra Er Srbije i putem ovlašćenih turističkih agenata.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, je izjavio:

– Uzbuđenje koje je pratilo dolazak našeg aviona A330 u Beograd je zaista bilo neverovatno i prirodno je da su mnogi građani zainteresovani da lično dožive let na našem najvećem avionu.

Da bismo odgovorili na interesovanje putnika, u okviru priprema za prekookeanske letove, našim novim širokotrupnim avionom obavljaćemo specijalne letove ka tri važne destinacije u regionu, što će biti savršena prilika da vazduhoplovni entuzijasti i redovni putnici lete jednim od najvećih aviona na Balkanu. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

da

Steta sto ovo nije stalna cena, bilo bi savrseno a avioni puni.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

29. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

29. Apr 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

29. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

29. Apr 2025.Pogledaj