BEG airport status
„TOTALno novo rešenje“ PilotShop.rs nedavno postao zastupnik "TOTAL-a" za Srbiju

„TOTALno novo rešenje“

Ukoliko ste pilot, vlasnik letelice ili avio-mehaničar u Srbiji do sada ste po dugogodišnjoj navici koristili „Aeroshell“ ulja i maziva. Upravo je u ovom segmentu tržišta PilotShop.rs iz Beograda uočio poslovnu priliku i rešio da izađe, kako kažu, sa „TOTALno novim rešenjem“ na tržište Srbije uvodeći u svoju ponudu proizvode renomiranog svetskog proizvođača maziva za avijaciju „TOTAL“.

– Nedavno smo počeli da sarađujemo sa kompanijom „TOTAL“ i postali smo njihov zastupnik na ovom tržištu u segmentu maziva za avijaciju. Pored toga što su „TOTAL“ maziva odobrena od strane EASA-e za upotrebu na Lycoming i Continental motorima bitno je naglasiti da je zbog proizvodnje koja se nalazi u Francuskoj cena „TOTAL“ maziva drastično niža od cene „Aeroshell“ proizvoda. Takođe, za naše tržište dostupna su i mala pakovanja koja do sada nismo imali u ponudi od proizvođača „Aeroshell“ – kažu u Pilot Shopu za naš portal i nastavljaju:

– Što se „TOTAL-a“ tiče, PilotShop.rs sarađuje sa kompanijom „Total Serbia d.o.o“, jedinim ovlašćenim uvoznikom „TOTAL“ ulja i maziva za našu zemlju. Oni su jedino predstavništvo inače među većim naftnim kompanijama u Srbiji, što je još jedna korisna stvar, pogotovo što imamo mogućnost koju do sada nismo imali a to je da direktno u fabrici izvršimo re-test određene šarže proizvoda kojima je zbog stajanja u magacinu istekao rok. Fabrika nam izdaje novi sertifikat o analizi ukoliko šarža koja se re-testira ispunjava potrebne karakteristike.

Takođe je bitno naglasiti i da smo na tržište Srbije preko “Total Serbia d.o.o.” uveli i veliki deo „NYCO“ maziva za avijaciju koje imamo kako na lageru tako i u redovnoj ponudi. –

„TOTAL“ je jedna od pet najuspešnijih svetskih naftnih kompanija, sa zaokruženim procesom istraživanja nalazišta nafte, vađenja, prerade i proizvodnje naftnih derivata, ulja i masti. Prisutni su u više od 130 zemalja i broje oko 100.000 zaposlenih na svim kontinentima. „TOTAL AERO“ je definisan kao poseban sektor u okviru grupacije.

Portfolio proizvoda čine monogradna ulja za za razradu klipnih motora (pakovanja 1L i limena bačva 208L), monogradna i multigradna ulja koja ne sadrže pepeo, za podmazivanje klipnih motora (pakovanja 1L i limena bačva 208L), ulja za mlazne (JET) motore (pakovanje 1USQ), menjačka ulja (pakovanja 5L i limena bačva 208L), ulja namenjena hidraulici i kočnicama (pakovanja 1USQ i metalna kanta 20L) i AERO NYCO masti dostupne i u manjim pakovanjima od 400g.

„TOTAL AERO“ prozvodi poseduju odobrenja vodećih svetskih proizvođača motora kao što su CFM International, Pratt & Whitney Canada, Rolls-Royce, Honeywell, Turbomeca i Eurocopter. Svaku šaržu njihovih proizvoda prati i neophodan dokument kao deo letačke dokumentacije tzv. CofA – Certificate of Analysis. Pored ulja i maziva kompanija je veliki isporučilac goriva JET A-1 za mlazne motore, AVGAS 100LL za klipne motore kao i AVGAS UL91 za ultra lake letelice sa Rotax pogonskim jedinicama.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

L

Pozdrav za inicijativu,
nakon velikog debakla pri pokusaja da se isto ulje uvede u JNA i negativnih ocena VOCa nadam se da ce Paunic imati moci da to promeni, mada… kod nas i dalje te starije face koje se seceju negativnih iskustava sa tim proizvodima odlucuju.

Mislim da je za JET masine bolja ideja da se pokusalo ExxonMOBIL iz istog razloga sto je na nasim prostorima vojska utemeljila MOBIL JET II i isto ulje se i dan danas neprikosnoveno drzi na trzistu.
AeroShell nikad nije bilo medju najboljima, u uporednim testovima posebno za klipne motore nikada se nije priblizilo najboljem mestu ali je uvek bilo jedno od najzastupljenijih a sve to zbog cinjenice da se moglo kupiti na bilo kom aerodromu u svetu, tako da nije uvek bitan kvalitet.

U svakom slucaju ako je cena niza od Aeroshell mislim cak da ovakav potez moze povecati bezbednost u nasoj GA!

Jos jednom pozdravljam inicijativu.

Odgovori
f

Jako lep, jasan i koristan komentar vezan za upotrebu poznatih marki fluida za vazduhoplovne motore. Srećom i kod nas postoji neko ko prati svetsko tržište i u stanju je da korisnicima ponudi nešto što je i bolje i jeftinije za njih. Jedino tako možemo, u krajnjem, konačno i mi stići do neke realne cene sata naleta (obuke) na avionima..
Cobalt 50

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Igor na: Članice ODKB-a dobijaju popust: Belorusija potpisala ugovor za kupovinu Su-30

@Miroslav Miroslave, ne moraju oni biti zapadni propagandisti već samo ljubitelji avijacije koji se lože na rambo filmove i top gan a mrzi ih da tematici posvete malo više vremena. Zato i insistiram na podacima i argumentima a ne na rekla/kazala izbljuvotinama. Insistiram na razradi scenarija ako treba i u sitna crevca jer se tu…

27. Jun 2017.Pogledaj

CC AS. na: Jesu li promjene u Air Serbiji napredak ili nazadovanje – 1. dio

Svaka čast za tekst! Detaljan i poučan za konačno rasvetljavanje slike Jat-a od 2000-ih pa na ovamo i urbanim mitovima kako je sve nekada bilo bolje..( mozda do 90-te) Jedva čekam nastavak.

27. Jun 2017.Pogledaj

DD na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

kakve veze ima Aerodrom sa time sto su stjuardese na letu Air Serbia-e jele banane i nisu usluzivale putnike?

27. Jun 2017.Pogledaj

Djura Petrovic na: „Nikola Tesla“: Opsluženo 1,8 miliona putnika i zarađeno više od 1 milijarde dinara u prvih pet meseci 2017.

uspeli su da ostvare dobite, a ljude i decu na pojedinim relacijama koje su trajale 1 sat i trideset minuta nisu ponudili ni casom vode, SRAMOTA. Deca su gledala kako stjuardese jedu banane a za njih nema ni casa vode.

27. Jun 2017.Pogledaj