BEG airport status
Prince Aviation: Upis tipa Galeba G-2 od danas moguć kod nas u srpske civilne dozvole Princ zaokružuje ponudu svog školskog centra najegzotičnijom mlaznom mašinom koja se može leteti u Srbiji / Foto: Prince Aviation

Prince Aviation: Upis tipa Galeba G-2 od danas moguć kod nas u srpske civilne dozvole

Prince Aviation, najveći biz-jer operater i jedna od tri bitne škole letenja u Srbiji, danas je najavila novu opciju obuke – upis tipa za mlazni avion Galeb G-2A.

Kako su iz Princa rekli za Tango Six, Direktorat civilnog vazduhoplovstva odobrio im je prošle nedelje ovlašćenje za školovanje civilnih pilota za tip aviona Galeb G-2A. Tako će upis ovog oldtimera biti prvi put moguć u naše civilne dozvole:

– Školski centar naše kompanije ovim postaje jedina organizacija u Srbiji a verovatno i u Evropi koja nudi ovu vrstu obuke. Na ovaj potez smo se pre svega odlučili zbog održavanja naše vazduhoplovne tradicije, ne bi li osvežili kadar koji koji je u stanju da leti ove legendarne avione u našoj zemlji.

Iako će upis tipa G-2 biti pre svega stvar prestiža i nadogradnje letača a ne komercijalna potreba, računamo da će biti zainteresovanih. Posebno jer se na ovom avionu takođe mogu demonstrirati i vežbati i određeni nepravilni položaiji tokom leta što svakako može usavršiti nečije veštine. – rekli su u Princu za Tango Six.

Iskustvo školovanja na legendarnom trejneru uz instruktore koji su nekadašnji članovi akro-grupe "Leteće Zvezde" / Foto: Prince Aviation
Iskustvo školovanja na legendarnom trejneru uz instruktore koji su nekadašnji članovi akro-grupe „Leteće Zvezde“ / Foto: Prince Aviation

Minimumi za upis Galeba biće završene ATPL, CPL ili PPL teorije (poslednja uz high-performance kurs koji se isto može završiti u Princu) kao i 200 sati TT od kojih 70 PIC. Ground school (teorijski deo obuke) trajaće 30 časova dok će praktični (letenje) iznostii 10 sati i 20 minuta ne računajući ispit na kraju obuke. Medical se podrazumeva uz pomenute dozvole, dok će zbog specifičnosti aviona i letenja instruktori voditi računa da kandidati ispune sve potrebne uslove i kriterijume.

U Princu naglašavaju da će teoriju i letenje voditi dva iskusna opitna pilota, nekadašnja člana akro-grupe „Leteće Zvezde“, da će se letenje obavljati sa sportskog aerodroma Ečka i da će upis tipa biti moguć samo u srpske (nacionalne) dozvole. Za potrebe ovog kursa Princ će imati na raspolaganju dva aviona, jedan iz Beograda, drugi iz Novog Sada.

Svi zainteresovani mogu se javiti za više informacija na broj 011/2608431 ili preko mail adrese info@princeaviation.com.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

BRAVO!!!

Odgovori
Lt

Galeb Jonathan Livingston:-))

Odgovori
bo

ako daju solo i da mozes posle da iznajmis da provozas nekog onda i vredi nesto…

Odgovori
Go

U Americi sam prvo vukao reklame iznad obale New Jersy-ja i Ft. Lauderdale ,FL.
Posle sam polozio za CFI i radio godinu danau FlightSim akademiji obucavajuci kineske studente. Dobio sam ponudu za mesto F/O u Republic Airlines gde sam radio dve godine.
Da li ima sanse za mene kao pilota u Srbiji.
Imam FAA licencu.

Odgovori
Jo

Kako? Gde bi onda oni sa vezama i vezicama….

Sa

Ostani gde si, (u Srbiji) za bolje nisi!….

ps. zaista je zalosno, ali i ziva istina to sto je Jovan rekao. Prosto, tako je…

bo

zasto? Sto ne zelis da ostanes u USA, a ako vec ne zasto ne Middle East. U Srbii prvo moras da naucis da se uvlacis i ne zameras a tek onda da ravnas

Sa

Gorane prvi korak je konverzija dozvole, a to znaci 14 ATPL ispita CPL i IR check da bi dobili EASA dozvolu. Kao iskusan pilot ovi ispiti Vam ne bi bili problem i savjetovao bih Vam neku od „online“ skola kao Bristol ili da se raspitate, znam da u Americi, konkretno na Floridi ima dosta skola gdje mozete da uradite ove testove. Medjutim to bi Vam oduzelo oko godine dana, a poslije CPL i IR check, pa to je isto… U Evropi nije bilo povoljnija klima za zaposljavanje u zadnjih bar 25 godina ali nema garancija ni za sta.. A u Srbiji…mogucnosti ima, ali opet ko zna…

Ne

Svaka čast. BIlo bi zanimljivo da uvedu i onu neku vrstu turističkih vožnji za nas obične smrtnike koji nikada nećemo imati pilotsku dozvolu. Nešto poput onih Mig varijanti sto nude Rusi.
Jeste manje atratkivan avion od ali kapiram da bi interesovanja bilo…naravno, ukoliko nema nekih nepremostivih zakonskih prepreka za tako neki poduhvat.

Odgovori
12

Lepa vest, zaista. Prince aviation ce imati jedan veliki plus.

Slazem se da je ovo stvar prestiza i nadogradnje letaca, ali ne i komercijalna potreba? Ipak bi jedan oldtimer kao G2A bio komercijalno uspesan kao atrakcija, bilo na avio-dogadjajima, bilo kao turisticka atrakcija. Sta mislite?

Odgovori
Fo

Pogodak bi bio 100%

Gr

U USA tip poseduje i leti na MiG-29.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dimitrije na: [POSLEDNJA VEST] Makedonci dodaju još jedan AT-802 u svoje vazduhoplovne operacije gašenja požara koji su skoro uništili sportski aerodrom Stenkovec 9. jula

Dunav, Sava i Tisa mogu pokriti celu Vojvodinu. Takodje Dunav može biti pogodan i za delove južno zasigurno do Kragujevca. Dalje naniže postoji i Zlatarsko jezero kao i Vlasinsko jezero koje ispunjava uslove za dužinu protrčavanja prilikom zahvata vode. Takodje ima dosta sportskih aerodroma i letilišta sa kojih se može vršiti poletanje a gde bi…

13. Jul 2025.Pogledaj

Miks na: [POSLEDNJA VEST] Makedonci dodaju još jedan AT-802 u svoje vazduhoplovne operacije gašenja požara koji su skoro uništili sportski aerodrom Stenkovec 9. jula

Mi nemamo ništa kqko se ispostavilo. Ovih dana bili su požari širom Srbije, da se nije narod samoorganizovao i gasio traktorskim atomizerima, prskalicama i leđnim pumpama bila bi i veća katastrofa. Vojska nam je izazvala požar kod Peskova, ima i snimak i nisu uspeli da ga ugase već se proširio i izgorelo je na desetine…

13. Jul 2025.Pogledaj

Medos na: Anušić najavljuje premijeru Bajraktara na vojnoj paradi 31. jula, MORH objašnjava zbog čega su Rafali bučniji kad je oblačno

@kokos desert Zato jer imaju znanje i dijelova za modernizaciju i popravak sovjetskih tenkovova. To nisi mogao sam zaključiti ?

13. Jul 2025.Pogledaj

i na: Kanton Sarajevo uskoro dobija novi helikopter Subaru Bell 412EPX vredan 15,5 miliona evra

Pa policija je uvek tako nekako radila. Motorista , ovako se korupcija raspodeli po kantonima a onako skoncentrise u jedan centar :D U Bosni i u Srbiji korupcija je nacin zivota i nema tog sistema koji alavi politicari nece zaj..i na svoju stranu.

13. Jul 2025.Pogledaj

dejanera na: [POSLEDNJA VEST] Makedonci dodaju još jedan AT-802 u svoje vazduhoplovne operacije gašenja požara koji su skoro uništili sportski aerodrom Stenkovec 9. jula

Ne bi bili izdatak u smislu kupovine ali gde bi se punili vodom? Koliko to reka ili jezera ima Srbija a da AT moze bezbedno da pridje vodenoj povrsini, napuni rezervoare vode i onda bezbedno odleti da bi ispustio tu vodu na mesto pozara? AT "klizi" nekih 800-1000 metara da bi napunio rezervoare, zatim sama…

13. Jul 2025.Pogledaj