BEG airport status
Prince Aviation: Upis tipa Galeba G-2 od danas moguć kod nas u srpske civilne dozvole Princ zaokružuje ponudu svog školskog centra najegzotičnijom mlaznom mašinom koja se može leteti u Srbiji / Foto: Prince Aviation

Prince Aviation: Upis tipa Galeba G-2 od danas moguć kod nas u srpske civilne dozvole

Prince Aviation, najveći biz-jer operater i jedna od tri bitne škole letenja u Srbiji, danas je najavila novu opciju obuke – upis tipa za mlazni avion Galeb G-2A.

Kako su iz Princa rekli za Tango Six, Direktorat civilnog vazduhoplovstva odobrio im je prošle nedelje ovlašćenje za školovanje civilnih pilota za tip aviona Galeb G-2A. Tako će upis ovog oldtimera biti prvi put moguć u naše civilne dozvole:

– Školski centar naše kompanije ovim postaje jedina organizacija u Srbiji a verovatno i u Evropi koja nudi ovu vrstu obuke. Na ovaj potez smo se pre svega odlučili zbog održavanja naše vazduhoplovne tradicije, ne bi li osvežili kadar koji koji je u stanju da leti ove legendarne avione u našoj zemlji.

Iako će upis tipa G-2 biti pre svega stvar prestiža i nadogradnje letača a ne komercijalna potreba, računamo da će biti zainteresovanih. Posebno jer se na ovom avionu takođe mogu demonstrirati i vežbati i određeni nepravilni položaiji tokom leta što svakako može usavršiti nečije veštine. – rekli su u Princu za Tango Six.

Iskustvo školovanja na legendarnom trejneru uz instruktore koji su nekadašnji članovi akro-grupe "Leteće Zvezde" / Foto: Prince Aviation
Iskustvo školovanja na legendarnom trejneru uz instruktore koji su nekadašnji članovi akro-grupe „Leteće Zvezde“ / Foto: Prince Aviation

Minimumi za upis Galeba biće završene ATPL, CPL ili PPL teorije (poslednja uz high-performance kurs koji se isto može završiti u Princu) kao i 200 sati TT od kojih 70 PIC. Ground school (teorijski deo obuke) trajaće 30 časova dok će praktični (letenje) iznostii 10 sati i 20 minuta ne računajući ispit na kraju obuke. Medical se podrazumeva uz pomenute dozvole, dok će zbog specifičnosti aviona i letenja instruktori voditi računa da kandidati ispune sve potrebne uslove i kriterijume.

U Princu naglašavaju da će teoriju i letenje voditi dva iskusna opitna pilota, nekadašnja člana akro-grupe „Leteće Zvezde“, da će se letenje obavljati sa sportskog aerodroma Ečka i da će upis tipa biti moguć samo u srpske (nacionalne) dozvole. Za potrebe ovog kursa Princ će imati na raspolaganju dva aviona, jedan iz Beograda, drugi iz Novog Sada.

Svi zainteresovani mogu se javiti za više informacija na broj 011/2608431 ili preko mail adrese info@princeaviation.com.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

BRAVO!!!

Odgovori
Lt

Galeb Jonathan Livingston:-))

Odgovori
bo

ako daju solo i da mozes posle da iznajmis da provozas nekog onda i vredi nesto…

Odgovori
Go

U Americi sam prvo vukao reklame iznad obale New Jersy-ja i Ft. Lauderdale ,FL.
Posle sam polozio za CFI i radio godinu danau FlightSim akademiji obucavajuci kineske studente. Dobio sam ponudu za mesto F/O u Republic Airlines gde sam radio dve godine.
Da li ima sanse za mene kao pilota u Srbiji.
Imam FAA licencu.

Odgovori
Jo

Kako? Gde bi onda oni sa vezama i vezicama….

Sa

Ostani gde si, (u Srbiji) za bolje nisi!….

ps. zaista je zalosno, ali i ziva istina to sto je Jovan rekao. Prosto, tako je…

bo

zasto? Sto ne zelis da ostanes u USA, a ako vec ne zasto ne Middle East. U Srbii prvo moras da naucis da se uvlacis i ne zameras a tek onda da ravnas

Sa

Gorane prvi korak je konverzija dozvole, a to znaci 14 ATPL ispita CPL i IR check da bi dobili EASA dozvolu. Kao iskusan pilot ovi ispiti Vam ne bi bili problem i savjetovao bih Vam neku od „online“ skola kao Bristol ili da se raspitate, znam da u Americi, konkretno na Floridi ima dosta skola gdje mozete da uradite ove testove. Medjutim to bi Vam oduzelo oko godine dana, a poslije CPL i IR check, pa to je isto… U Evropi nije bilo povoljnija klima za zaposljavanje u zadnjih bar 25 godina ali nema garancija ni za sta.. A u Srbiji…mogucnosti ima, ali opet ko zna…

Ne

Svaka čast. BIlo bi zanimljivo da uvedu i onu neku vrstu turističkih vožnji za nas obične smrtnike koji nikada nećemo imati pilotsku dozvolu. Nešto poput onih Mig varijanti sto nude Rusi.
Jeste manje atratkivan avion od ali kapiram da bi interesovanja bilo…naravno, ukoliko nema nekih nepremostivih zakonskih prepreka za tako neki poduhvat.

Odgovori
12

Lepa vest, zaista. Prince aviation ce imati jedan veliki plus.

Slazem se da je ovo stvar prestiza i nadogradnje letaca, ali ne i komercijalna potreba? Ipak bi jedan oldtimer kao G2A bio komercijalno uspesan kao atrakcija, bilo na avio-dogadjajima, bilo kao turisticka atrakcija. Sta mislite?

Odgovori
Fo

Pogodak bi bio 100%

Gr

U USA tip poseduje i leti na MiG-29.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@vaste Ovde je u pitanju nijansa engleskog jezika: Naime, engleska rec "dozen" oznacava skup od 12 (dvanaest) necega. Dok mnozina "dozens" NE znaci nekoliko puta po 12, vec "nepoznat broj". Ali ne broj 50,100,150, to bi bilo posebno istaknuto. To se uklapa sa analizom da Izrael obara ne sve rakete, iz razloga navedenih u tekstu.

05. Oct 2024.Pogledaj

Realnost na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Da bi uništili izraelske avione to ne mogu iz vazduha, već samo sa zemlje! Ne mogu da verujem kolike su p..ke i koliko su glupi da nisu u stanju da se prilagode sukobu sa izraelom! Ovu zadnju akciju sa taocima mogao je da osmisli i organizuje samo mosad.

05. Oct 2024.Pogledaj

22201 na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Predlažem da sačekamo eventualni revanš meč, pa da onda komentarišemo efikasnost, preciznost, nanetu štetu i efekte napada!

05. Oct 2024.Pogledaj

milan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Komentar ti je na nivou Ferari ništa ne valja jer prodaje sto puta manje auta od Dačije. Najbolji ne znači uvek i najjači. Izrael jeste tehnološki i organizaciono daleko iznad svih okolnih neprijateljskih zemalja, ali je činjenica da je Izrael mala zemlja i teritorijalno i po broju stanovnika i fascinantno je kako do sad za…

05. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Yrraf >> dok Iran koji je veličine 70% Evrope može. Iran ima povrsinu od 1.65 miliona kvadratnih km dok EU ima 4.23

05. Oct 2024.Pogledaj