BEG airport status
Vučić: Linija Er Srbije za Njujork nije profitabilna i bar tri godine to neće biti Na konferenciji za medije povodom najave leta za Njujork nije bilo zvaničnih komentara o finansijskoj kontrukciji / Foto: Dušan Atlagić

Vučić: Linija Er Srbije za Njujork nije profitabilna i bar tri godine to neće biti

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić osvrnuo se danas prilikom posete novootvorenom regionalnom centru kompanije Koka-kola na planirano uspostavljanje linije Beograd-Njujork nacionalne avio-kompanije i tom prilikom izjavio:

– Za Njujork krećemo da letimo od juna i da znate odmah, to nije profitabilna linija. Bar tri godine neće biti. Letimo tamo zbog imidža, zbog prestiža, da bi bili centar cele Jugoistočne Evrope. Direktnih letova za Ameriku nema iz Grčke, Atine, ni iz Sofije a mislim, ispravite me ako grešim, da ih nema ni iz Bukurešta.

To će biti velika komparativna prednost, pokuzajemo da smo u stanju to da postignemo. Imaćete let sa Aerodroma „Nikola Tesla“ direktno za „JFK“, nećemo više gubiti po tri sata vremena presedajući u Frankfurtu ili Minhenu kao do sada. Ova linija će doprineti i novom dolasku američkih investitora. – rekao je Vučić.

Kada je reč o finansijskoj kontrukciji letova za Njujork kompanija Er Srbija do sada nije izašla ni sa jednim zvaničnim saopštenjem ili komentarem o ovoj temi.

Prilikom zvanične najave nove linije 9. novembra prošle godine jedino što je direktor nacionalne avio-kompanije izjavio bila je potvrda da će se pet letova nedeljno odvijati avionom srpskog nacionalnog avio-prevoznika dok će se preostala dva dana u nedelji za ovu rutu koristiti kod-šer letovi kompanije Erberlin (Air Berlin) iz Dizeldorfa i Berlina. On je tada izjavio i da će kompanija za prekookeanske letove pokušati da unapred nabavi određenu količinu goriva po fiksnoj ceni.

Predsednik Nadzornog odbora Er Srbije Siniša Mali izjavio je 18. decembra prošle godine da će avio-karta do Njujorka biti konkurentna:

– U februaru naredne godine počeće marketing kampanja i promocija cena. Karta će biti povoljna i cena potpuno konkurentna. Er Srbija ne želi da bude najjeftinija kompanija u regionu, to ostavljamo za lou kost kompanije kao Viz er i druge. – rekao je tada Mali i posle komentara o izboru idealnog terminala na „JFK-u“ dodao:

– To su, ipak, slatke muke, pošto ne pričamo više o tome da li imamo novaca i stabilnu avio-kompaniju koja može da leti do Njujorka i da li imamo biznis-plan za to. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Kao sto je neko vec komentarisao, americki investitori su spremni ko zapete puske, samo im je direktna linija falila…

Generalno, radujem se mogucnosti direktnih letova za Severnu Ameriku, pogotovo ako bude bilo jos destinacija, ali sve bi to moralo da bude transparetno, a ne ovako…

Odgovori
Za

Izdrazite samo jos tri godine a do tada milionske gubitke ce da placaju srbski poreznici

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

@Major Oko svake vrste vazduhoplova, tenka, broda, podmornice mozemo da se raspravljamo da li je bolji ovaj ili onaj, ali oko toga koji je najbolji transportni helikopter je prosto iluzorno pricati. Mi 17 je etalon za sve. Tu nema rasprave..Najproizvodjeniji svih vremena.. Geopolitika je vec nesto drugo.

13. Feb 2025.Pogledaj

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj