BEG airport status
„Wizz Air“: 2015. godina u brojkama Rezime Viz era za 2015: Preko 400 linija do 118 destinacija u 38 zemalja /Foto: Wizz Air

„Wizz Air“: 2015. godina u brojkama

„Low-cost“ kompanija Viz er (Wizz Air) sumirala je poslovne rezultate za proteklu godinu. Izlazak na Londonsku berzu, promena izgleda aviona, porudžbina 110 A321neo na „Paris Air Show“ i ulazak u flotu prvog A321 kao jedinog aviona ovog modela u Evropi sa 230 putničkih mesta izdvojeni su kao najvažniji u 2015. godini, saopštio je danas Viz er.

U prošloj godini kompanija je u ponudi imala preko 400 linija do 118 destinacija u 38 zemalja.

Flotu je činilo 63 A320 i dva A321 koji su bili smešteni u 22 operativne baze širom Centralne i Istočne Evrope. Viz er je uspostavio četiri nove baze u prošloj godini – Tuzla, Debrecin, Košice i Lublin, a najavio je otvaranje 23. po redu u julu ove godine u rumunskom Jašiju.

Na kraju godine prevoznik je obavljao letove na 81 novoj liniji koja je uspostavljena 2015, a najavio je i 32 nove u 2016.

Prevezao je 19 miliona putnika u protekloj godini, što predstavlja povećanje od 3,2 miliona putnika u odnosu na kalendarsku 2014. Viz je dobio i 11 novih Erbusovih (Airbus) aviona i otvorio novih 400 radnih mesta, čime je broj zaposlenih u kompaniji porastao na 2.600.

Kompanija trenutno nudi 13 linija do 11 gradova u sedam zemalja sa dva aerodoma u Srbiji – u Beogradu i Nišu. Tokom 2015. sa ovih aerodroma ukupno je prevezao 456.879 putnika što predstavlja povećanje od 5,6 % u odnosu na godinu dana ranije.

Kompanija je promenila izgleda aviona i otvorila novi hangar za održavanje aviona na aerodromu u Budimpšti u avgustu zajedno sa školskim centrom za obuku i trening pilota i kabinskog osoblja.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Taraba na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Mislim da je RH napravila dobar posao. Kupila je Rafale starosti kao 80% francuske flote, podigla infrastrukturu te do kraja 2026 postiže FOC. S obzirom na sigurnosne okolnosti u EU članicama je osigurana sredstva za ulaganje u obranu i ne samo naoružanja već i proizvodnih programa. ponuda Dassaultu da investira u RH je obostrani interes…

31. Mar 2025.Pogledaj

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj