BEG airport status
Mubadala prodala većinski udeo u kompaniji SR Technics kineskoj grupi HNA Aviation Još jedno restrukturiranje za SRT

Mubadala prodala većinski udeo u kompaniji SR Technics kineskoj grupi HNA Aviation

Švajcarska kompanija SR Technics saopštila je danas da je njen dosadašnji stoprocentni vlasnik fond Mubadala iz Abu Dabija prodao 80% svog udela u vlasništvu kompaniji HNA Aviation baziranoj u gradu Haiko u Kini. Prema detaljima objavljenim o transakciji SRT će ostati samostalan biznis u okviru HNA vazduhoplovnog portfolia.

Mubadala, koja je od 2006. godine bila vlasnik SRT-a zadržaće 20% udela u švajcarskom MRO provajderu.

Homaid Al Šamari, direktor vazduhoplovne divizije Mubadala fonda izjavio je:

– Kao većinski vlasnik SRT-a već duže od šest godina sa zadovoljstvom možemo konstatovati da smo našli idealnog partnera u kompaniji HNA Aviation koja će nastaviti razvoj jednog od vodećih MRO provajdera u svetu. I dalje smo potpuno ubeđeni u dugoročni potencijal SRT-a i ostaćemo aktivni u vođenju kompanije u razmeri našeg preostalog vlasništva i mesta u Upravnom odboru.

Chen Wenli, potpredsednik HNA Grupe, takođe je rekao ovim povodom:

– HNA u potpunosti podržava trenutnu dugoročnu strategiju izvršnog rukovodstva SRT-a i biće pouzdan partner kompaniji u službi trenutnim klijentima ali i prilikom proširivanja njenog globalnog poslovanja.

Jeremy Remacha, vršilac dužnosti direktora SRT-a takođe je izrazio zadovoljstvo novim vlasnikom i naglasio da je pored fokusa na trenutne klijente i sve širu podršku Etihad Grupi cilj SRT-a širenje na rastuće tržište Azije-Pacifika.

Kako je Tango Six već izveštavao, Mubadala je kroz SRT planirala da kupi srpsku Jat Tehniku dok je SRT već preselio većinu svoje administracije u Beograd.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj