BEG airport status
Mubadala prodala većinski udeo u kompaniji SR Technics kineskoj grupi HNA Aviation Još jedno restrukturiranje za SRT

Mubadala prodala većinski udeo u kompaniji SR Technics kineskoj grupi HNA Aviation

Švajcarska kompanija SR Technics saopštila je danas da je njen dosadašnji stoprocentni vlasnik fond Mubadala iz Abu Dabija prodao 80% svog udela u vlasništvu kompaniji HNA Aviation baziranoj u gradu Haiko u Kini. Prema detaljima objavljenim o transakciji SRT će ostati samostalan biznis u okviru HNA vazduhoplovnog portfolia.

Mubadala, koja je od 2006. godine bila vlasnik SRT-a zadržaće 20% udela u švajcarskom MRO provajderu.

Homaid Al Šamari, direktor vazduhoplovne divizije Mubadala fonda izjavio je:

– Kao većinski vlasnik SRT-a već duže od šest godina sa zadovoljstvom možemo konstatovati da smo našli idealnog partnera u kompaniji HNA Aviation koja će nastaviti razvoj jednog od vodećih MRO provajdera u svetu. I dalje smo potpuno ubeđeni u dugoročni potencijal SRT-a i ostaćemo aktivni u vođenju kompanije u razmeri našeg preostalog vlasništva i mesta u Upravnom odboru.

Chen Wenli, potpredsednik HNA Grupe, takođe je rekao ovim povodom:

– HNA u potpunosti podržava trenutnu dugoročnu strategiju izvršnog rukovodstva SRT-a i biće pouzdan partner kompaniji u službi trenutnim klijentima ali i prilikom proširivanja njenog globalnog poslovanja.

Jeremy Remacha, vršilac dužnosti direktora SRT-a takođe je izrazio zadovoljstvo novim vlasnikom i naglasio da je pored fokusa na trenutne klijente i sve širu podršku Etihad Grupi cilj SRT-a širenje na rastuće tržište Azije-Pacifika.

Kako je Tango Six već izveštavao, Mubadala je kroz SRT planirala da kupi srpsku Jat Tehniku dok je SRT već preselio većinu svoje administracije u Beograd.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perica na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Pa vidi zavisi koju verziju poredis. Vecina patrija koje posjeduje HV je u varijanti transporter pa je oklop tu uporediv da verzijom Lazar 3 osnovni. Trebas imati na umu kad su pakistanci ne tako davno trazili da se testira Patrija vs RPG7 , Finci su to glat odbili.. Sta to znaci? Yugoimport je prihvatio izazov..!…

24. Apr 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

Iskreno nikad nisam imao zamerki na stanje postavke unutar muzeja; mogu se dodati multimedijalni tableti, ali to nije toliko bitno. Medjutim sve oko spoljasnjeg dela je u najmanju ruku zalosno, a i ne postoji jasan putokaz ka muzeju od aerodroma. Takodje ovde se pisalo o raznim muvanjima u vezi fondova muzeje i kome pripada. Da…

24. Apr 2024.Pogledaj

Ivan na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

https://www.combustion-engines.eu/Selected-problems-of-RD-33-engine-reliability-in-operation,116478,0,2.html Do 2000 h, sa produzetkom do 4000 h.

24. Apr 2024.Pogledaj

125OMBR na: [REPORTAŽA] Združena taktička vežba “Vihor 2024“: Izazovni meteo-uslovi, premijere i atraktivni nastupi avijacije

Tuga od "vojske"!Ovo vise nije vojska,na zalost...Jos kada sam ja sluzio 1998.i 1999.godine,ova sredstva osim novih Erbasovih helikoptera i francuskih AESA radara i PVO,su i tada bila krs i zastarela a zamislite tek danas gde te protivnik pogodi sa Hellfire raketom iz helikoptera sa dometa od 20 kilometara...Ovo lovacko drustvo je u ovakvom jadnom stanju…

24. Apr 2024.Pogledaj