BEG airport status
Domaća kompanija Sky Partner od danas počinje sa hendlingom na Aerodromu „Nikola Tesla“ Rano jutros Sky Partner opslužio je svoj prvi putnički avion na Aerodromu "Nikola Tesla" / Foto: Sky Partner

Domaća kompanija Sky Partner od danas počinje sa hendlingom na Aerodromu „Nikola Tesla“

Sa prvim jutrošnjim poletanjem niskotarifne avio-kompanije Wizz Air u 05:40 novi domaći hendler, kompanija Sky Partner započela je novu fazu svog poslovanja.

Kako su saopštili iz Sky Partnera, Wizz Air neće biti jedini novi klijent i ovo je početak serije novosti o širenju jedinog privatnog hendlera na ANT-u:

– Investirali smo u opremu za zemaljsko opsluživanje, otvorili novih 45 radnih mesta a ako posmatramo operacije u kontekstu naših osnivača kompanija SAMSIC Assistance i Group Europe Handling, beogradski aerodrom je dvadeseti u našem zajedničkom portfoliu. – rekao je za Tango Six direktor Sky Partnera Vladimir Trifunović.

Kompanija je formirana 2012. godine i registrovana kao d.o.o uz pomoć strane direktne investicije dve vodeće francuske kompanije u hendling biznisu – SAMSIC Assistance i Group Europe Handling. Trenutno podeljena u dva sektora Sky Partner se bavi operacijama i opsluživanjem aviona:

– Jedini na Balkanu posedujemo IATA ISAGO sertifikat u oblasti zemaljskog opsluživanja vazduhoplova, prošlu poslovnu godinu završili smo sa profitom a u ovoj planiramo potpisivanje novih klijenata i sa ponosom možemo reći da smo uspešnim okončanjem pregovora sa Wizz Airom naišli na potvrdu truda i rada koji stoji iza našeg, za sada malog, ali veoma profesionalnog tima. – ističe Trifunović.

Nakon konkretnih investicija u opremu za opsluživanje aviona iz Sky Partnera ističu da i segment operacija kompanije odlično posluje:

– CLC i Flight Planing usluge su do početka hendlig operacija bila naša bazna delatnost. Trenutno radimo za sedam inostranih klijenata: „XL Airways“, „Vueling“, „CityJet“, „Dream Jet“, „La Compagnie“, „WOW air“ i „Aigle Azur“. Aktivno smo se, poput naših najvećih vazduhoplovnih institucija Er Srbije i Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva, takođe uključili u edukaciju mladih iz Vazduhoplovne akademije ali i srodnih vazduhoplovnih fakulteta.

Konkretni planovi za proširenjem u oba segmenta našeg poslovanja staviće sigurno veći fokus na davanje šansi mladim afirmisanim i neafirmisanim profesionalcima iz vazduhoplovne struke. Investicija u ljudski kapital biće nam strateški prioritet i nešto o čemu zaista želimo da pravimo vesti u budućnosti. – završava Trifunović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mi

Nigde niko ne spominje iskusne ljude u avijaciji sa preko 50g zivota i preko 20 g iskustva.Kao da nikom ne trebaju…pa od koga ovi mladi da uce?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

Generalno prihvaceno stanoviste je da su zap, industrijske zemlje + mozda Japan zagadjivale atmosferu nekih 100 pre nego sto su u tu pricu usle Kina i Indija itd. te da shodno tome sada imaju odgovornost da smanje emisiju, dok potonje imaju fakticki pravo na industrijski razvoj sa fosilnim gorivima. To naravo prirodi, zemlji i atmosferi…

25. Nov 2024.Pogledaj

markus1463 na: [ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

Hvala T6 na lepim vestima! Puls i Hermes 900 su vrhunski sistemima u svojim kategorijama i nema tu šta da se doda ili oduzme. Pitanje koje zabrinjava je logistika, njihovo održavanje, ostalo nije problem.

25. Nov 2024.Pogledaj

Pajo na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

@Nikola, pa kako su afere zataskane kad je u zatvoru završio bivsi premijer nekoliko ministara? Doduse nisu povezani sa vojnim nabavkama. Jedini koji je završio u zatvoru vezano uz vojnu nabavkuje B. Roncevic vezano uz nabavku Iveco kamiona. U borbi protiv korupcije plašite se situacija kada se nikoga ne proceauira, a ne kad sve "stima"…

25. Nov 2024.Pogledaj

Реално na: Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

Шта путник има од тога? Баш ништа, осим веће цене карте кој су и тако огромне! Док Кини, Бангладешу, Индији....највећим загађивачима атмосвере то уопште се не тиче, а њихови путници се возе јефтино.

25. Nov 2024.Pogledaj

Mislav na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

Nijila Pa hajde kazi kakava je afera Patria bila u Hrvatskoj kad si tako naveo? Afera Patria je bila iskljucivo u samoj Finskoj gdje je isplivalo da je nudjen mito pojedinim drzavnicima, a zatim se to prelilo na Sloveniju u njihovim internim istragama. U Hrvatskoj je napravljeno sveobuhvatno testiranje vozila kandidata za novo borbeno vozilo…

25. Nov 2024.Pogledaj