BEG airport status
Domaća kompanija Sky Partner od danas počinje sa hendlingom na Aerodromu „Nikola Tesla“ Rano jutros Sky Partner opslužio je svoj prvi putnički avion na Aerodromu "Nikola Tesla" / Foto: Sky Partner

Domaća kompanija Sky Partner od danas počinje sa hendlingom na Aerodromu „Nikola Tesla“

Sa prvim jutrošnjim poletanjem niskotarifne avio-kompanije Wizz Air u 05:40 novi domaći hendler, kompanija Sky Partner započela je novu fazu svog poslovanja.

Kako su saopštili iz Sky Partnera, Wizz Air neće biti jedini novi klijent i ovo je početak serije novosti o širenju jedinog privatnog hendlera na ANT-u:

– Investirali smo u opremu za zemaljsko opsluživanje, otvorili novih 45 radnih mesta a ako posmatramo operacije u kontekstu naših osnivača kompanija SAMSIC Assistance i Group Europe Handling, beogradski aerodrom je dvadeseti u našem zajedničkom portfoliu. – rekao je za Tango Six direktor Sky Partnera Vladimir Trifunović.

Kompanija je formirana 2012. godine i registrovana kao d.o.o uz pomoć strane direktne investicije dve vodeće francuske kompanije u hendling biznisu – SAMSIC Assistance i Group Europe Handling. Trenutno podeljena u dva sektora Sky Partner se bavi operacijama i opsluživanjem aviona:

– Jedini na Balkanu posedujemo IATA ISAGO sertifikat u oblasti zemaljskog opsluživanja vazduhoplova, prošlu poslovnu godinu završili smo sa profitom a u ovoj planiramo potpisivanje novih klijenata i sa ponosom možemo reći da smo uspešnim okončanjem pregovora sa Wizz Airom naišli na potvrdu truda i rada koji stoji iza našeg, za sada malog, ali veoma profesionalnog tima. – ističe Trifunović.

Nakon konkretnih investicija u opremu za opsluživanje aviona iz Sky Partnera ističu da i segment operacija kompanije odlično posluje:

– CLC i Flight Planing usluge su do početka hendlig operacija bila naša bazna delatnost. Trenutno radimo za sedam inostranih klijenata: „XL Airways“, „Vueling“, „CityJet“, „Dream Jet“, „La Compagnie“, „WOW air“ i „Aigle Azur“. Aktivno smo se, poput naših najvećih vazduhoplovnih institucija Er Srbije i Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva, takođe uključili u edukaciju mladih iz Vazduhoplovne akademije ali i srodnih vazduhoplovnih fakulteta.

Konkretni planovi za proširenjem u oba segmenta našeg poslovanja staviće sigurno veći fokus na davanje šansi mladim afirmisanim i neafirmisanim profesionalcima iz vazduhoplovne struke. Investicija u ljudski kapital biće nam strateški prioritet i nešto o čemu zaista želimo da pravimo vesti u budućnosti. – završava Trifunović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mi

Nigde niko ne spominje iskusne ljude u avijaciji sa preko 50g zivota i preko 20 g iskustva.Kao da nikom ne trebaju…pa od koga ovi mladi da uce?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Protivpozarni na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Ako obuka traje 15 meseci, sta ce da rade ti piloti 8 meseci do dolaska prvih aviona? (ako dodju po planu)

02. Feb 2023.Pogledaj

PVO Zadar-Ponikve na: Američki pilot koji je dokrajčio Leteće Zvezde opisuje kako su po ciljevima u Jugoslaviji dejstvovale posade aviona F-15E i objašnjava kako je došlo do uništenja putničkog voza u Grdeličkoj klisuri

Pogrešna politika ovdašnjeg rukovodstva , nas je dovela u situaciju da smo bombardovani od najjače grupe sila(NATO pakt). Sukob smo izgubili i potpisali kapitulaciju. Još se nismo oporavili od posledica. A, ni izvukli zaključke... Inače, služio sam na aerodromu Ponikve , i svedok sam sve moći NATO avijacije i nemoći naše PVO I ratne avijacije.…

02. Feb 2023.Pogledaj

Dead1 na: Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

Stojko, Tu ste tacni. Racunali su se i skolski avioni G2 i G4 kao lovacki-bombarderi. To su i svim drugim drzavama racunali kao skolske avione!

02. Feb 2023.Pogledaj

Realni na: Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

Nemoguće je iz suve drenovine cediti vodu,trebali smo samo novo al se debelo zakasnilo.Nikakvi Orlovi,Galebovi,Jastrebovi to ni kad je novo bilo nije valjalo a kamo li posle 40 godina.Orao jedino kao platforma za ispitivanje Vrvz,Munje i ostalih naših večitih maketa.

02. Feb 2023.Pogledaj

Алекса na: Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

@Sima Не може се купити школски авион док се не купи нови борбени авион.

01. Feb 2023.Pogledaj