BEG airport status
Domaća kompanija Sky Partner od danas počinje sa hendlingom na Aerodromu „Nikola Tesla“ Rano jutros Sky Partner opslužio je svoj prvi putnički avion na Aerodromu "Nikola Tesla" / Foto: Sky Partner

Domaća kompanija Sky Partner od danas počinje sa hendlingom na Aerodromu „Nikola Tesla“

Sa prvim jutrošnjim poletanjem niskotarifne avio-kompanije Wizz Air u 05:40 novi domaći hendler, kompanija Sky Partner započela je novu fazu svog poslovanja.

Kako su saopštili iz Sky Partnera, Wizz Air neće biti jedini novi klijent i ovo je početak serije novosti o širenju jedinog privatnog hendlera na ANT-u:

– Investirali smo u opremu za zemaljsko opsluživanje, otvorili novih 45 radnih mesta a ako posmatramo operacije u kontekstu naših osnivača kompanija SAMSIC Assistance i Group Europe Handling, beogradski aerodrom je dvadeseti u našem zajedničkom portfoliu. – rekao je za Tango Six direktor Sky Partnera Vladimir Trifunović.

Kompanija je formirana 2012. godine i registrovana kao d.o.o uz pomoć strane direktne investicije dve vodeće francuske kompanije u hendling biznisu – SAMSIC Assistance i Group Europe Handling. Trenutno podeljena u dva sektora Sky Partner se bavi operacijama i opsluživanjem aviona:

– Jedini na Balkanu posedujemo IATA ISAGO sertifikat u oblasti zemaljskog opsluživanja vazduhoplova, prošlu poslovnu godinu završili smo sa profitom a u ovoj planiramo potpisivanje novih klijenata i sa ponosom možemo reći da smo uspešnim okončanjem pregovora sa Wizz Airom naišli na potvrdu truda i rada koji stoji iza našeg, za sada malog, ali veoma profesionalnog tima. – ističe Trifunović.

Nakon konkretnih investicija u opremu za opsluživanje aviona iz Sky Partnera ističu da i segment operacija kompanije odlično posluje:

– CLC i Flight Planing usluge su do početka hendlig operacija bila naša bazna delatnost. Trenutno radimo za sedam inostranih klijenata: „XL Airways“, „Vueling“, „CityJet“, „Dream Jet“, „La Compagnie“, „WOW air“ i „Aigle Azur“. Aktivno smo se, poput naših najvećih vazduhoplovnih institucija Er Srbije i Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva, takođe uključili u edukaciju mladih iz Vazduhoplovne akademije ali i srodnih vazduhoplovnih fakulteta.

Konkretni planovi za proširenjem u oba segmenta našeg poslovanja staviće sigurno veći fokus na davanje šansi mladim afirmisanim i neafirmisanim profesionalcima iz vazduhoplovne struke. Investicija u ljudski kapital biće nam strateški prioritet i nešto o čemu zaista želimo da pravimo vesti u budućnosti. – završava Trifunović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mi

Nigde niko ne spominje iskusne ljude u avijaciji sa preko 50g zivota i preko 20 g iskustva.Kao da nikom ne trebaju…pa od koga ovi mladi da uce?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Rumuniji odobrena nabavka američkih borbenih aviona F-35

@Nenad N Nije takav princip NATO da neka jedna drzava bude "posebna"-osim Amerike.Ako je neko "udarna pesnica" NATO to je USA. U Rumuniji se smenjuju vazduhoplovne snage svih mogucih NATO drzava, kao i u Baltijskim zemljama.NATO je odbrambeni savez, i vazno je da se pokaze da bi svi ucestvovali u slucaju agresije na NATO, a…

17. Sep 2024.Pogledaj

Buducnost na: Rumuniji odobrena nabavka američkih borbenih aviona F-35

@Nikola Nema ovo veze s Jadranom, HV je vec aktivna unutar EU Battlegroups u Baltickim drzavama, kad se Rafale potpuno integrira isto tako ce HRZ postati aktivno u patroliranju EU granica. Nema logike poslati avion s inferiornijim oruzijem na patrolu granice neprijateljske drzave (Rusije).

17. Sep 2024.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Rafal dezinformacija: Šta smo sve našli ispod gomile gluposti napisanih o nabavci francuskih borbenih aviona

@omniameamecumporto Da li ste ikada pretražili na internetu koliki je budžet Francuske? Ništa njima taj dil nije finanijski značio, i onako vam poklanjaju kroz sredstva EU svake godine brdo novca. Dil je bio političke prirode.

17. Sep 2024.Pogledaj

Sivi na: [ANALIZA] Rafal dezinformacija: Šta smo sve našli ispod gomile gluposti napisanih o nabavci francuskih borbenih aviona

Haha obje zemlje kupile isti avion a ovdje su lupaju koji je bolji. Ako ista zabavno za citati. Sunny ima jedna stavka koju ovdje ni autor nije pokrio. Po "zapadu" vec idu analize kako je Srbija ovom kupovinom napravila jako veliki odmak od Rusije i krenula ozbiljnije prema Europi. Mislim iskreno da je to i…

17. Sep 2024.Pogledaj

Sivi na: [ANALIZA] Rafal dezinformacija: Šta smo sve našli ispod gomile gluposti napisanih o nabavci francuskih borbenih aviona

Doduse velika je razlika u doniranju i prodaji. Mislim da je Hrvatska prakticki ispraznila sva skladista i donirala od AK-47 i streljiva kalibra 7,62 do VBRova RAK 12 i RPG-7, ZISovi, Fagoti, RBG6 (jedan je zarobljen od strane Rusa i Sojgu je objasnjavao Putinu da je to izvorno hrvatsko oruzje poslano Ukrajini) i da ne…

17. Sep 2024.Pogledaj